Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mee doen?
Zie je jezelf al staan tussen mannen als Quintino, Sidney Samson, Don Diablo?
Draai jij cd`s op je zolderkamertje? Ben je op zoek naar een leuke locatie om ook eens aan iemand anders je skills te tonen? Dan is dit je kans!

Schrijf je voor donderdag 22 september in door een mailtje te sturen naar [email protected]
Vermeld in de mail je A.K.A + echte naam + adresgegevens + telefoonnummer en emailadres. Een linkje naar zelfgedraaide sets die je op internet hebt staan (soundcloud) wordt gewaardeerd. DJ's dienen tijdens de contest gebruik te maken van de volgende apparatuur rider, lees: Pioneer DJM 800 mixer + 2x Pioneer CDJ 1000.

De 10 beste sets worden op Facebook geplaatst. Doormiddel van een poll kan er op jou set gestemd worden. De 6 met de meeste stemmen gaan door naar de contest op vrijdag 14 oktober in Luxor Live, waar er door een jury een winnaar wordt gekozen..

Heel veel succes namens Luxor Live & Dirk Deluxe!


Meer info omtrent het concept Dirk Deluxe:
Arnhem - Het succesvolle dance concept Dirk Deluxe komt naar Luxor Live, op zaterdag 15 oktober vindt vanaf 22.00 uur de eerste editie plaats in het poppodium met o.a. Quintino, Bassjackers, Apster en Bizzey. Dirk Deluxe is een vernieuwend dance concept concept, dat een nieuwe standaard vormt binnen de dance scene.

Sinds de introductie in 2006 is Dirk Deluxe een direct succes met uitverkochte edities, lovende recensies en een MTV nominatie.
Het dance concept is uitgegroeid tot een begrip binnen de nationale dance scene en kent het sinds 2010 een internationale doorbraak, met avonden in Azië (Jakarta, Bali) en Amerika (Miami). In Nederland vindt Dirk Deluxe plaats in locaties als Metropool (Hengelo), Burgerweeshuis (Deventer), Hedon (Zwolle) en natuurlijk nu in Luxor Live Arnhem.

Dirk Deluxe is groot geworden door de muziek centraal te stellen – We’re all about the Music – waardoor enkel de beste Eclectische artiesten worden toegevoegd aan de line-up, zaterdag 18 oktober zijn Quintino, Bassjackers, Apster en Bizzey zullen zogezegd te bewonderen zijn in Luxor Live.

Nog niet overtuigd, bezoek dan de website http://www.dirkdeluxe.com of bekijk de video’s op het youtube kanaal http://www.youtube.com/dirkdeluxecom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig sinds een maandje ook House gaan draaien.. misschien is dit wel wat om me op aan te melden.. ook al is het in de andere kant van nederland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
Toevallig sinds een maandje ook House gaan draaien.. misschien is dit wel wat om me op aan te melden.. ook al is het in de andere kant van nederland :P


btje sightseeing kan geen kwaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:15 
 

en dr is geen mogelijkheid voor trance? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We zijn niet opzoek naar de commerciële house, dus platte house, hard techno, muziek om de avond lekker te starten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesletje92 schreef:
We zijn niet opzoek naar de commerciële house, dus platte house, hard techno, muziek om de avond lekker te starten!

jammer anders had ik wel mee willen doen met hardtrance :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga meedoen onder mijn UK-Funky alias :)
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek