Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
komt die giel benen aan bij de wereld draait door laat die dit horen ja dit worden echt hits hun worden hetzelfde als new kids 
ik vind er niks aan
new kids was grappig, maar dit?? 
-
G
wat een kutkolerezooi
wat ben je toch weer een onzin aan het verkondigen. Dit is een groep Zuid Afrikaanse kunstenaars die dit voor de lol doen (vandaar dat Giel ze vergelijkt met The New Kids). Hun accent is ook zo maf omdat ze Afrikaans spreken, dus weinig New Kids na-aperij.NoiseHunterZ wrote:komt die giel benen aan bij de wereld draait door laat die dit horen ja dit worden echt hits hun worden hetzelfde als new kids
Dat 2e filmpje vanaf 0:39 is toch anders wel echt
wat verkondig ik onzin dat het is tog waar :')_dp_ wrote:wat ben je toch weer een onzin aan het verkondigen. Dit is een groep Zuid Afrikaanse kunstenaars die dit voor de lol doen (vandaar dat Giel ze vergelijkt met The New Kids). Hun accent is ook zo maf omdat ze Afrikaans spreken, dus weinig New Kids na-aperij.NoiseHunterZ wrote:komt die giel benen aan bij de wereld draait door laat die dit horen ja dit worden echt hits hun worden hetzelfde als new kids
Dat 2e filmpje vanaf 0:39 is toch anders wel echt
ze zijn niet hetzelfde en worden niet hetzelfde. :')NoiseHunterZ wrote: wat verkondig ik onzin dat het is tog waar :')
ja ik zeg dat giel benen dat zij en ik weet ook wel dat ze uit afrika komen_dp_ wrote:ze zijn niet hetzelfde en worden niet hetzelfde. :')NoiseHunterZ wrote: wat verkondig ik onzin dat het is tog waar :')
maarja het is niet belangrijk