Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Ik had de naam Deadmau5 al veel voorbij horen komen, maar nooit echt de moeite genomen me er in te verdiepen. Nou heb ik een tijd terug de game GTA: Chinatown Wars voor de DS gekocht, en daar zit een Deadmau5 radiostation in voor als je in auto's rijd. De muziek klonk wel chill dus even op Google opgezocht of dat echte nummers waren, en jahoor: dat waren gewoon echte nummers, allemaal van Deadmau5. Dus toen toch maar even opgezocht, en het is echt fucking geweldig. Hij heeft hele trancy tracks, die vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, maar ook meer electro-geörienteerde nummers en die vind ik echt de bom. De geluidskwaliteit is ook superieur, technisch gezien de beste producer die ik heb gehoord. Nog nooit zulke volle kicks en bass gehoord terwijl alle hoge tonen kraakhelder blijven.

Paar filmpjes:

Deadmau5 & MC Flipside - Hi Friend!
View on YouTube

Deadmau5 - Faxing Berlin (wat meer trancy werk)
View on YouTube

BSOD (Deadmau5 en Steve Duda) - Choplifted
View on YouTube

BSOD - Game Over (even doorspoelen naar 2:30 ^^)
View on YouTube

Wat foto's van zijn best wel vette act:
Image

Image

Image

Image
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Persoonlijk vind ik zijn liveact echt mega :D

Zijn muziek ben ik niet zo heel fan van, al heeft ie een aantal zeer lekker nummers :)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Moet toegeven zijn pak is vet ! :D
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
bRt_ wrote:Moet toegeven zijn pak is vet ! :D
+1
wie weet is da nen dode onder da pak
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Sayenjumper wrote:
bRt_ wrote:Moet toegeven zijn pak is vet ! :D
+1
wie weet is da nen dode onder da pak
oh nee toch Sayenjumpster heeft het offtopic forum ontdenkt :')
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Lol ik wist niet dat hij zo draaide :P Of zij dat kan ook :P
Ik hoorde zijn naam wel is passeren op GTA 4, op die electro zender ^^ Altijd dit zinnetje: This was ... , with an incredible remix.. Deamau5's ..
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Ook weer niet echt mijn muzieksoort, maar zijn performance is echt kicke! Ik bedoel, zo raak je echt snel beroemd als je zo'n aparte verschijning hebt! Kan zoiets altijd wel waarderen, als men net iets anders doet dan normaal!
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Milán wrote:Ook weer niet echt mijn muzieksoort, maar zijn performance is echt kicke! Ik bedoel, zo raak je echt snel beroemd als je zo'n aparte verschijning hebt! Kan zoiets altijd wel waarderen, als men net iets anders doet dan normaal!
Zeker! En wat ik ook vet vind aan hem, hij doet gewoon zijn eigen ding. Hij draait niet met CD's of vinyl's omdat dat 'hoort'.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Doet me trouwens denken aan lektroluv. Niet dat ik naar zijn muziek lusiter maar zijn pak is ook kicken .. Trouwens sta zo maar eens een uurtje op een podia, Veel te warm volgens mij. Respect dus :thumbup:

Image
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
dat pak is wel echt zwaar dik man, de muziek spreekt met niet echt aan.
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
bRt_ wrote:Doet me trouwens denken aan lektroluv. Niet dat ik naar zijn muziek lusiter maar zijn pak is ook kicken .. Trouwens sta zo maar eens een uurtje op een podia, Veel te warm volgens mij. Respect dus :thumbup:

Image
Doet mij weer denken aan deze :D :

Image
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Deadmau5 is echt een held!

Voor de liefhebbers, Liveset @ Essential Mix (BBC Radio 1), een hele goede set van deze dude:
http://www.megaupload.com/?d=8MWMEG2W" target="_blank" rel="nofollow

Dr.Lektroluv vind ik echt een held, maar ik vond 'm maar zwak draaien in de Maassilo op Queensnight.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mol wrote:Deadmau5 is echt een held!

Voor de liefhebbers, Liveset @ Essential Mix (BBC Radio 1), een hele goede set van deze dude:
http://www.megaupload.com/?d=8MWMEG2W" target="_blank" rel="nofollow

Dr.Lektroluv vind ik echt een held, maar ik vond 'm maar zwak draaien in de Maassilo op Queensnight.
Wou eigenlijk al een tijdje een x luisteren, dit lijkt me een geschikte kans! Dankjewel!
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Milán wrote:
bRt_ wrote:Doet me trouwens denken aan lektroluv. Niet dat ik naar zijn muziek lusiter maar zijn pak is ook kicken .. Trouwens sta zo maar eens een uurtje op een podia, Veel te warm volgens mij. Respect dus :thumbup:

Image
Doet mij weer denken aan deze :D :

Image
Je zou zeggen Blue Man Group haha, maar toch zie ik Britney in het midden :D
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
haha super vettte muziek hierboven, zal es dat livesetje downloaden en miss dat ik dan nog wat online koop. als het bevalt xD

maarja wat een gave liveact zeg :D

edit: Lol @ hierboven,

maare ff gegoogled:

Deadmau5 is joel zimmerman,

Image
Image

en hij blijft vet xD