Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had de naam Deadmau5 al veel voorbij horen komen, maar nooit echt de moeite genomen me er in te verdiepen. Nou heb ik een tijd terug de game GTA: Chinatown Wars voor de DS gekocht, en daar zit een Deadmau5 radiostation in voor als je in auto's rijd. De muziek klonk wel chill dus even op Google opgezocht of dat echte nummers waren, en jahoor: dat waren gewoon echte nummers, allemaal van Deadmau5. Dus toen toch maar even opgezocht, en het is echt fucking geweldig. Hij heeft hele trancy tracks, die vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, maar ook meer electro-geörienteerde nummers en die vind ik echt de bom. De geluidskwaliteit is ook superieur, technisch gezien de beste producer die ik heb gehoord. Nog nooit zulke volle kicks en bass gehoord terwijl alle hoge tonen kraakhelder blijven.

Paar filmpjes:

Deadmau5 & MC Flipside - Hi Friend!


Deadmau5 - Faxing Berlin (wat meer trancy werk)


BSOD (Deadmau5 en Steve Duda) - Choplifted


BSOD - Game Over (even doorspoelen naar 2:30 ^^)


Wat foto's van zijn best wel vette act:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik zijn liveact echt mega :D

Zijn muziek ben ik niet zo heel fan van, al heeft ie een aantal zeer lekker nummers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Moet toegeven zijn pak is vet ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Moet toegeven zijn pak is vet ! :D

+1
wie weet is da nen dode onder da pak
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sayenjumper schreef:
bRt_ schreef:
Moet toegeven zijn pak is vet ! :D

+1
wie weet is da nen dode onder da pak

oh nee toch Sayenjumpster heeft het offtopic forum ontdenkt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 20:55 
 
Donateur

Lol ik wist niet dat hij zo draaide :P Of zij dat kan ook :P
Ik hoorde zijn naam wel is passeren op GTA 4, op die electro zender ^^ Altijd dit zinnetje: This was ... , with an incredible remix.. Deamau5's ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook weer niet echt mijn muzieksoort, maar zijn performance is echt kicke! Ik bedoel, zo raak je echt snel beroemd als je zo'n aparte verschijning hebt! Kan zoiets altijd wel waarderen, als men net iets anders doet dan normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Ook weer niet echt mijn muzieksoort, maar zijn performance is echt kicke! Ik bedoel, zo raak je echt snel beroemd als je zo'n aparte verschijning hebt! Kan zoiets altijd wel waarderen, als men net iets anders doet dan normaal!

Zeker! En wat ik ook vet vind aan hem, hij doet gewoon zijn eigen ding. Hij draait niet met CD's of vinyl's omdat dat 'hoort'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me trouwens denken aan lektroluv. Niet dat ik naar zijn muziek lusiter maar zijn pak is ook kicken .. Trouwens sta zo maar eens een uurtje op een podia, Veel te warm volgens mij. Respect dus :thumbup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

dat pak is wel echt zwaar dik man, de muziek spreekt met niet echt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Doet me trouwens denken aan lektroluv. Niet dat ik naar zijn muziek lusiter maar zijn pak is ook kicken .. Trouwens sta zo maar eens een uurtje op een podia, Veel te warm volgens mij. Respect dus :thumbup:

Afbeelding


Doet mij weer denken aan deze :D :

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deadmau5 is echt een held!

Voor de liefhebbers, Liveset @ Essential Mix (BBC Radio 1), een hele goede set van deze dude:
http://www.megaupload.com/?d=8MWMEG2W

Dr.Lektroluv vind ik echt een held, maar ik vond 'm maar zwak draaien in de Maassilo op Queensnight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Deadmau5 is echt een held!

Voor de liefhebbers, Liveset @ Essential Mix (BBC Radio 1), een hele goede set van deze dude:
http://www.megaupload.com/?d=8MWMEG2W

Dr.Lektroluv vind ik echt een held, maar ik vond 'm maar zwak draaien in de Maassilo op Queensnight.

Wou eigenlijk al een tijdje een x luisteren, dit lijkt me een geschikte kans! Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
bRt_ schreef:
Doet me trouwens denken aan lektroluv. Niet dat ik naar zijn muziek lusiter maar zijn pak is ook kicken .. Trouwens sta zo maar eens een uurtje op een podia, Veel te warm volgens mij. Respect dus :thumbup:

Afbeelding


Doet mij weer denken aan deze :D :

Afbeelding


Je zou zeggen Blue Man Group haha, maar toch zie ik Britney in het midden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha super vettte muziek hierboven, zal es dat livesetje downloaden en miss dat ik dan nog wat online koop. als het bevalt xD

maarja wat een gave liveact zeg :D

edit: Lol @ hierboven,

maare ff gegoogled:

Deadmau5 is joel zimmerman,

Afbeelding
Afbeelding

en hij blijft vet xD
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek