Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de Deadmau5 fans onder ons:

Deadmau5 @ I Love Techno 2009
http://www5.zippyshare.com/v/97469106/file.html
of
http://www.megaupload.com/?d=OA413TBO

Tracklist:
ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrienden van me, 15 stuks, zijn ook naar ILT09 geweest, maar van wat ik hoor viel Deadmau5 wat tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FUCKING VET!

Ben met 4 vrienden naar ILT geweest, en eigenlijk vielen alle artiesten die ik zag vóór Deadmau5 (Proxy, Birdy Nam Nam, Speedy J, Boys Noize) tegen. Maar toen Deadmau5!

Dat filmpje in het begin was al vet. Toen begon hij te draaien en het was compleet anders dan ik had verwacht, maar los dat ik ging! Zo vet om te zien hoe iedereen begint te gillen alleen maar omdat hij z'n masker aan of af doet. Het was erg minimaal allemaal maar dat maakte de explosie alleen maar groter toen hij d'r eens een hitje ingooide als The Reward Is Cheese (vanaf de climax tot de volgende break letterlijk alleen maar gesprongen, gasten begonnen te vragen of ik XTC had), en toen hij Ghosts 'N' Stuff gebruikte om mee af te sluiten was de hele zaal aan het springen.

Chris Liebing daarna was ook dik maar ik had gewoon geen energie meer over om te dansen. Eén van de beste momenten in m'n leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
FUCKING VET!

Ben met 4 vrienden naar ILT geweest, en eigenlijk vielen alle artiesten die ik zag vóór Deadmau5 (Proxy, Birdy Nam Nam, Speedy J, Boys Noize) tegen. Maar toen Deadmau5!

Dat filmpje in het begin was al vet. Toen begon hij te draaien en het was compleet anders dan ik had verwacht, maar los dat ik ging! Zo vet om te zien hoe iedereen begint te gillen alleen maar omdat hij z'n masker aan of af doet. Het was erg minimaal allemaal maar dat maakte de explosie alleen maar groter toen hij d'r eens een hitje ingooide als The Reward Is Cheese (vanaf de climax tot de volgende break letterlijk alleen maar gesprongen, gasten begonnen te vragen of ik XTC had), en toen hij Ghosts 'N' Stuff gebruikte om mee af te sluiten was de hele zaal aan het springen.

Chris Liebing daarna was ook dik maar ik had gewoon geen energie meer over om te dansen. Eén van de beste momenten in m'n leven.


ROFL,

Proxy, Boys noize draaide juist kk ziek en deadmau5 viel juist kei tegen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwestie van smaak, dan. Nou moet ik zeggen dat we Proxy ook maar 15 minuten hebben gegeven om ons te overtuigen, en Boys Noize 20, dus misschien zijn we te vroeg weggegaan, maar Deadmau5 wist me de volle 90 minuten te boeien!
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek