Mij te dirty, kan ik niet meer tegenfreddyadu8 wrote:View on YouTube
Deze gaat dalijk weer uitgemolken worden in elke discotheek in binnen en buitenland
Active topics in Andere muziek
Moderators
Denk het, radiostations kennende hoor je deze vaak genoeg
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
View on YouTube
Deze word denk ik ook een vette hit in de zomer.
Weer een geniaal stukje muziek van een Nederlandse producer.
''Beat'' is namelijk gemaakt door Afrojack
Deze word denk ik ook een vette hit in de zomer.
Weer een geniaal stukje muziek van een Nederlandse producer.
''Beat'' is namelijk gemaakt door Afrojack
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Sorry, maar wat een kut muziek is dat zeg! Veel en veelste druk.Luxion wrote:View on YouTube
Ff veranderd naar de officiële clipProtoss wrote:View on YouTube
Vind de tekst alleen niet zo leuk.
Jezus, kende die clip nog niet maar die waarschuwing in het begin is iig niet voor niks.Markos wrote:Sorry, maar wat een kut muziek is dat zeg! Veel en veelste druk.Luxion wrote:View on YouTube
Dit nummer euwnd ook gewoon kijhard, echt wel iets wat ik in de zomer wil horen.
Juist... wtf is ditMarkos wrote:View on YouTube
Hoorde hem pas op de radio en denk dat het in de zomer helaas overal gedraaid gaat worden.
Mooie clip ook
Wat een gaar saai kutnummer van SHM. Ik mag echt lijen dat ze niet weer een zomerhit scoren, vorig jaar One was ook al dik kut met peren.
Die van Martin Solveig is dan weer wel supervet!
Dit is juist iets compleet anders dan One, ik vind het gevoel in deze track echt heerlijk gewoon!dawasiknie wrote:Wat een gaar saai kutnummer van SHM. Ik mag echt lijen dat ze niet weer een zomerhit scoren, vorig jaar One was ook al dik kut met peren.
De nieuwe van Chuckie en Beyonce?
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
:')
:')
beat is van Afrojack, namelijk pon the floor... Beyonce heeft er naderhand overheen gezongenDonovanray wrote:De nieuwe van Chuckie en Beyonce?
View on YouTube