UptempoSoldaat0411 schreef:
Ja vond dat eerst wel lachen toen hij nog onderscheid maakte tussen 'serieuzere' dingen als marlon en fa2 party dingen als daddy trance. Nu is het alleen echt nog maar cheesy spul. Kan het ook wat minder goed hebben omdat ik zijn album Planet Love zo gruwelijk vet vind
Alles is wel een beetje cheesy niet? Het is vrolijk, poppy en stuiterig, dus echt als europop/eurdance/eurotrance was in de 90s en begin 00s.
Nu is Marlon sowieso wel de meest populaire, dus het komt er een beetje bij kijken. Maar wil hem sowieso nog wel eens zien. Maar ik ben dan wel voorzichtig waar, zoals Intercell x Club Heartbroken samen met Malugi zou echt top zijn geweest, op een groter algemener festival denk ik dat het wat minder wordt, meer om het publiek ook.
Beetje het zelfde met Ki/Ki, vind het nog steeds tof wat ze doet, maar ze is een beetje te populair geworden waardoor er publiek voor de populariteit op af komt, wat de sfeer ten nadele komt. Ze in Duitsland of een goede club opzoeken met goede huisregels die worden nageleefd is meestal wel een goede optie.
De sfeer is bij dit soort feesten sowieso anders. Op Intercell x Partyboi69 was ook iedereen aan het springen, feesten, losgaan en iedereen was ook echt enorm chill en aanspreekbaar. Het is iets heel anders dan in een donker hol jezelf op de muziek verliezen in een meer serieuze setting. Dit is echt puur feest.
Maar gelukkig heb je met Heartstring, Malugi, Janis Zielinski, Julian Muller, Narciss en BAUGRUPPE90 nog zat goede shit in deze stijl.