Een Rock mixje dat van Rock naar Altern Metal naar Post-Hardcore naar Metalcore en Deathcore gaat. Enjoy als je je wil verbreden in het genre. Ik had geen flauw idee hoe je dit moest mixen dus het zijn gewoon nummers die in elkaar overslaan.
01. Johnny Panic - I Live For 02. Anberlin - Feel Good Drag 03. Digital Summer - Shallow (Closer Than The Angels) 04. Enter Shikari - Destabilize 05. Linkin Park - From The Inside 06. Rise Against - Tragedy+Time 07. Story Of The Year - The Antidote 08. Jamie's Elsewhere - Giants Among Common Men 09. Heartist - Pressure Point 10. Breaking Benjamin - I Will Not Bow 11. Crown The Empire - Machines 12. In Fear And Faith - The Taste Of Regret 13. Northlane - Rot 14. The Amity Affliction - Death's Head 15. Bury Tomorrow - Man On Fire 16. In Hearts Wake - Healer 17. August Burns Red - White Washed 18. Miss May I - Relentless Chaos 19. Breakdown Of Sanity - The Writer 20. Betraying The Martyrs - Man Made Disaster
02. Anberlin - Feel Good Drag 04. Enter Shikari - Destabilize 05. Linkin Park - From The Inside 06. Rise Against - Tragedy+Time 07. Story Of The Year - The Antidote 10. Breaking Benjamin - I Will Not Bow
Zal hem vanavond even luisteren! Al ben ik niet echt een fan van deathcore. (niet dat ik er veel van ken)
02. Anberlin - Feel Good Drag 04. Enter Shikari - Destabilize 05. Linkin Park - From The Inside 06. Rise Against - Tragedy+Time 07. Story Of The Year - The Antidote 10. Breaking Benjamin - I Will Not Bow
Zal hem vanavond even luisteren! Al ben ik niet echt een fan van deathcore. (niet dat ik er veel van ken)
Eigenlijk zijn alleen het laatste en het een na laatste nummer richting die kant en dan zelfs nog de softere versie er van.