ja enduser heeft wel wat gave nummers maar ik ben zelf ook nog niet echt bekend met dit genre.Oxbow wrote:Ik ook. Heb je nog wat aan te raden?Rickie wrote:Ik houd zelf meer van de ambient georiënteerde breakcore.
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
The Teknoist heeft ook redelijk sferische tracks
laatste tijd weer een nieuw toppertje ontdekt;
View on YouTube

laatste tijd weer een nieuw toppertje ontdekt;
View on YouTube
Zit lekker spul tussen! bedankt voor de tip.eMule wrote:Gridlock - Formless (is niet echt breakcore, meer industrial (niet industrial hardcore), meer wel ontzettend lekker)
-
E
dat breekt zo lekker de week op woensdag in de les.
De nieuwe breakcore van Magi, dat breekt zo lekker week xDbiscuit wrote:dat breekt zo lekker de week op woensdag in de les.
Had deze helemaal over het hoofd gezien, maar alsnog bedankt.Dakpan wrote:Ik heb wel aanraders, niet echt breakcore, ben bekender in de DnB. Meer emotioneel dan ambient maar denk dat je het wel kan waarderen.Oxbow wrote:Ik ook. Heb je nog wat aan te raden?Rickie wrote:Ik houd zelf meer van de ambient georiënteerde breakcore.
Current Value - Cine
Mystification - Show Me How To Cry
Peter Kurten - Drill
DJ Hidden - The Devils Instant
DJ Hidden - Times Like These VIP
Cooh - 300
Rawtekk - Snowflakes
Ken alleen Drill en Snowflakes niet, dus die ga ik een luisterbeurt geven!
Mijn mening: Meest achtelijke style ooit 
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Venetian Snares kan ik soms echt wel waarderen
Heb hem gezien op Dour festival en dat was echt super gaaf
af en toe een beetje ondansbaar maar wat die kerel daar voor show neerzette was echt ongelooflijk
Eurocore MVP
Circle Pit 
Heb hem gezien op Dour festival en dat was echt super gaaf
Eurocore MVP
Snares is wel een eindbaas ja, mn fav. albums vn em: My Downfall, Rossz Csillag Alatt Született, Winnipeg Is A Frozen Shithole, Detrimentalist
heb em ook 2x live gezien, die gast is echt leip
View on YouTube

heb em ook 2x live gezien, die gast is echt leip
View on YouTube
Nog maar 3 dagen wachten op de nieuwe Gore Tech EP 
Na PRSPCT ff wat gaan verdiepen in een paar van deze heren, deze vond ik toch wel zo belachelijk vet
:
View on YouTube
View on YouTube
Kijk eens naar de track die ik voor je heb gepost
Haha. Was je bij Gore Tech geweest? Wat een dikke set was dat zeg 
Ow, srry. Over het hoofd gezienSTAN- wrote:Kijk eens naar de track die ik voor je heb gepostHaha. Was je bij Gore Tech geweest? Wat een dikke set was dat zeg
Aww jammer man, dat probleem had ik ook haha. Gewoon lekker iets doen ookal slaat het helemaal nergens op, als het maar goed voelt 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Vind breakcore zeker wel nice om thuis te luisteren, maar ik kon er live echt bar weinig mee helaas. Wel een stukje van Igorrr mee gepakt, erg vet hoe hij klassiek met breakcore mixt.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Meer alstublieftDakpan wrote:Ik heb wel aanraders, niet echt breakcore, ben bekender in de DnB. Meer emotioneel dan ambient maar denk dat je het wel kan waarderen.Oxbow wrote:Ik ook. Heb je nog wat aan te raden?Rickie wrote:Ik houd zelf meer van de ambient georiënteerde breakcore.
Current Value - Cine
Mystification - Show Me How To Cry
Peter Kurten - Drill
DJ Hidden - The Devils Instant
DJ Hidden - Times Like These VIP
Cooh - 300
Rawtekk - Snowflakes
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dj Hidden - Empty Streets (niet Revisited) zit denk ik op het randje van DnB en Breakcore, maar wat een belachelijk vette plaat is dat.
Iemand die een tracklist hiervan tevoorschijn kan toveren? Ik heb namelijk een aantal tracks die ik wil weten
Overigens een erg zieke set, heb genoten
http://podcast.q-dance.nl/audio/383.Rot ... eatbox.mp3
Rotator is ook gewoon een baasVALEO wrote:Iemand die een tracklist hiervan tevoorschijn kan toveren? Ik heb namelijk een aantal tracks die ik wil wetenOverigens een erg zieke set, heb genoten
![]()