Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 23:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Feest: Awakenings Festival
Datum: 29-06-2019 & 30-06-2019
Tijd: 12:00 - 01:00
Locatie: Recreatiegebied Spaarnwoude
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.awakenings.com/nl/en/ticket ... 008/combi/
Prijs: €119,00 Weekend, €74,00 Zaterdag, €59,00 Zondag

Line-up:

Zaterdag

999999999
Adam Beyer
Adriatique
Amelie Lens
Anastasia Kristensen
Apollonia
Attention Deficit Disorder (AnD & Dasha Rush live)
Bart Skils
Ben Klock
Browncoat
Charlotte de Witte
Claire Morgan
Dax J
DJ Rush
Enrico Sangiuliano
Enzo Siragusa
Fjaak
Gut
iI Hate Models
Ingi Visions
Ion Ludwig
J. Fernandes
Joran van Pol
Joris Voorn
Joseph Capriati
Joyhauser
Juan Sanchez
Kölsch
Konstantin Sibold
Lewis Fautzi
Lewski
Loco Dice
Maceo Plex
Matrixxman
Monika Kruse
Nina Kraviz
Ø [Phase]
Pan-Pot
Patrice Bäumel
Paula Temple
Raresh
Rebekah
Reinier Zonneveld
Ricardo Villalobos
Richie Hawtin
Rødhåd
Sam Paganini
Sandrien
Shlømo
Sonja Moonear
Spokenn (Ferro & Reiss)
Sven Väth
Victor Ruiz
William Djoko

Zondag

Adam Beyer
Alan Fitzpatrick
Amelie Lens
AnD
andhim
ANNA
Ansome Hybrid
Antigone
ARTBAT
Ben Klock
Ben Sims
BLOT
Boris Brejcha
Charlotte de Witte
Colin Benders
Darling
Dave Clarke
Dax J
Deniro
Dimi Angélis
Dimitri
Dixon
DJ Rush
Gerd Janson
Helena Hauff
I-F
Ida Engberg
Ilario Alicante
Interstellar Funk
Jeff Mills
Joris Voorn
Joseph Capriati
KiNK
Kobosil
Kölsch
Luigi Madonna
Luuk van Dijk
Maceo Plex
Mars Levi
Mind Against
Mirella Kroes
Nina Kraviz
Obscure Shape
Oracy
Pan-Pot
Perc
Recondite
Richie Hawtin
Rødhåd
Sam Paganini
Selección Natural
SHDW
Stranger
Tale Of Us
Tracey
Vrilski
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die line-up, insane. Helaas tegelijk met Defqon, nog steeds niet besloten wat ik wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ga wss wel Awakenings, dikke line-up.

Het is goedkoper dan Defqon en ben vorig jaar al Defqon geweest, ben ook wel een beetje klaar met de camping daar, het ouwehoeren met je vrienden en onbekende e.d. is top, maar de rest er omheen kan me gestolen worden. Dan ga ik liever keten op die camping en vervolgens s'nachts terug naar een huisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Camping is ook niet altijd mijn ding, maar goed. Volg het defqon topic hier ook niet echt gezien alle troep die er neer gezet wordt, maar wil eerst lineups vergelijken voordat ik iets ga doen. Overweeg ook nog Down The Rabbit Hole, keuze zat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar zowel Defqon als Awakefest geweest, was het enige jaar dat ze niet tegelijk waren volgens mij. Dit jaar helaas een keuze moeten maken, maar dan valt de keuze toch gegarandeerd op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met indy
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Aanwezig met indy


:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook knoop doorgehakt, weekend aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 dagen Charlotte de Witte, Amelie Lens en Nina Kraviz :thumbsup:. Enige grote afwezige is toch wel Sefa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 02:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
2 dagen Charlotte de Witte, Amelie Lens en Nina Kraviz :thumbsup:. Enige grote afwezige is toch wel Sefa.


Jij kwam bij Ghost In The Machine binnenlopen op Q-Base, stiekem hou je meer van techno dan van Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
2 dagen Charlotte de Witte, Amelie Lens en Nina Kraviz :thumbsup:. Enige grote afwezige is toch wel Sefa.


Jij kwam bij Ghost In The Machine binnenlopen op Q-Base, stiekem hou je meer van techno dan van Sefa

Langste 4 minuten van mijn leven waren dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 16:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
2 dagen Charlotte de Witte, Amelie Lens en Nina Kraviz :thumbsup:. Enige grote afwezige is toch wel Sefa.


Jij kwam bij Ghost In The Machine binnenlopen op Q-Base, stiekem hou je meer van techno dan van Sefa

Langste 4 minuten van mijn leven waren dat.


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weekendtickets bijna uitverkocht.

Zelf snel even een gehaald, moest nog. Zeker met de matige Defqon.1 line-up totaal niet rouwig dat ik dat mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dit jaar helaas een keuze moeten maken, maar dan valt de keuze toch gegarandeerd op Defqon.


Dit is eigenlijk wel elk jaar het ding, ja. Defqon weekend is toch altijd een zekerheid, zeker sinds ik de camping heb geskipt voor een huisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 13:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Joey schreef:
Dit jaar helaas een keuze moeten maken, maar dan valt de keuze toch gegarandeerd op Defqon.


Dit is eigenlijk wel elk jaar het ding, ja. Defqon weekend is toch altijd een zekerheid, zeker sinds ik de camping heb geskipt voor een huisje.


Wij leven nu gewoon vanaf de regel, om het jaar.

Dan een jaar Awakenings, dan een jaar Defqon.1, alleen uitzonderlijk slechte/goede line-ups kunnen dat veranderen.
Hebben nu ook een villa voor 4 dagen met 10 man en een busje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable van Awakie laat verrassend lang op zich wachten. Normaal komt deze echt wel maanden voor het feest al naar buiten. Kan niet wachten op tt want op de zondag staan gewoon te veel namen waar ik naar toe wil.
:slow: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 08:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Timetable is er al een tijdje. Hype is groot!

Zaterdag:

12:00 - 13:45 - Joyhauser
13:45 - 15:15 - Shlømo
15:45 - 16:45 - 999999999 (Live)
16:45 - 18:15 - Paula Temple
18:15 - 19:30 - Fjaak/DJ Rush
19:45 - 21:15 - I Hate Models
21:15 - 23:00 - Pan-Pot

Zondag:

12:00 - 14:00 - Niets specifiek
14:00 - 15:30 - SHDW & Obscure Shape
15:30 - 17:15 - Niets specifiek, wss Mind Against of Ansome & Perc
17:15 - 18:15 - Recondite (Live)
18:30 - 20:00 - Dax J
20:00 - 21:00 - Joris Voorn/Tale Of Us
21:30 - 23:00 - Amelie Lens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag:
Nog vrij regelen voor werk...

Zondag:

tot 17:15 bier drinken en rond dwalen en genieten van de zon.
17:15- 19:00 Dixon
Daarna Maceo Plex, Joris Voorn en Hawtin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met pijn in het hart kaartje voor zondag moeten verkopen, wat baal ik zeg.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nog 3 zondag kaarten over heeft, hoor ik het graag! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korte review. Zondag geweest en goed feest gehad met fantastisch weer! Topsets van Kobosil, Dax J, Rush die ik volledig heb gezien. Perc & Ansome ook totaal gezien, was oké, maar niet super. Verder ANNA, SHDW & Obscure Shape, Charlotte De Witte, Joris Voorn en Nina Kraviz delen gezien. Was goed!

Groot nadeel: 30 min lopen naar de pendelbus, maar kon wel direct instappen om 23.35.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was jij er ook? Hadden wel even pilsje kunnen doen!
OT: heel gaaf. Awakenings heeft zich opnieuw bewezen dat ze (kwalitatief gezien) de beste festivalproductie van Nederland hebben. Volgend jaar echter toch weer Defqon pakken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 20:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zoals boven gezegd, best geproduceerde festival.

Zo goed als alle setjes waren vet, de sfeer was goed, de meeste tenten waren niet te heet tijdens de zaterdag, het geluid was bijna altijd overal goed, de mensen waren vriendelijk en er hing een heerlijke festivalsfeer. Kan weinig fouten vinden. Vetste setjes staan hier onder. Verder veel delen van setjes meegekregen zoals bij Colin Benders, Kobosil, Ben Sims, Boris Brejcha, Kölsch, FJAAK, Dax J, Recondite en Rodhad. Dit omdat het chillen bij de stages ipv dansen net zo vet was ivm de sfeer.

100 maal + SHDW & Obscure Shape, Shlomo en I Hate Models, setjes van het weekend. Absurde kicks, bijna hardtechno/hardtrance (en bij SHDW & OS zelfs schranz), zieke sfeer en heerlijk mixwerk.
+++ Joyhauser, Paula Temple, Pan-Pot, Ben Klock.
++ Sfeer, mensen, snelle binnenkomen, genoeg WC's, veel chill drinken, goed eten, eigenlijk alles wat goed kan zijn aan het festival was goed.
+ Zat ruimte om je ding te doen in de meeste gevallen
+ Chille bewakers

+/- Die recyclemuntjes en regels. Cool, het is goed dat je het doet. Maar je kon het beter aangeven. Veel mensen hebben hierdoor onnodig extra muntjes uitgegeven. Als je toch iets wil doen aan het overmatig plastic gebruik, gebruik dan geen plastic dingen, want tegelijkertijd lagen veel plekken vol met papiertjes van ijsjes e.d. Beetje dubbele standaard en leek meer op geld trekken van buitenlanders die het niet snapten en mensen die er niks over hadden gelezen of geen uitleg kregen. Op het boekje dat je kreeg bij binnenkomst had je het zo voorop kunnen zetten als je er zo veel waarde aan hecht.

- Opgelicht worden bij een loempiakraam. Op het bord stond Springrolls (meervoud dus) 2 munten. Vervolgens mocht ik 4 munten inleveren voor twee springrolls want de meiden achter het ding stonden er op dat dit zo was. Later bleek dit niet zo te zijn. Enigzins eigen schuld want ik had gewoon weg kunnen lopen.

- Nog mee moeten maken dat mensen proberen over te komen als van de kaart en zo aan je gaan hangen en in je zakken gaan voelen. Een vrouw van rond de 40 vond dit nodig bij mij, had het snel door en mepte haar weg maar zag haar verderop het gewoon bij anderen weer doen die minder nuchter als ik waren. Was helaas geen bewaking in de buurt waar ik het bij kon aangeven, heb nog gezocht. Het was vriendelijke bewaking maar ik verwachte toch wel dat er iets meer zou zijn.

- 999999999 LIVE en FJAAK LIVE. 999999999 klonk gewoon als een uur aan de zelfde kicks met hetzelfde acid riedeltje die iets veranderd, aan een stuk door. FJAAK waren zoals gewoonlijk weer te van de kaart. De muziek was goed maar hun mixen sloeg nergens op. 10 seconden kicks naar 3 minuten break naar 2 minuten kicks en 5 seconden break naar een vocal die 5 minuten door ging. Was geen touw aan vast te knopen.

Dit zijn niet zo zeer de directe fouten van het festival natuurlijk. Enige minpunten die ik kon vinden waren:

-- Geluid was wisselvallig bij stage A en X. Op zaterdag was het bij 9x9 slecht en bij Paula Temple in vlagen. Bij I Hate Models stond het opeens weer goed. Bij de SHDW & Obscure shape stond het goed en bij Dax J en Rodhad vervolgens niet meer.

---- De ruimte in de A. Die stage was veel te klein voor de namen die er stonden, de Z die groter was stond bijvoorbeeld de meeste tijd half vol (behalve bij Reinier Zonneveld). Ruil dat dan om, bij Paula, I Hate Models en vooral bij 9x9 en Kobosil stond het stampensvol en zo steeg de warmte in de tent ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar alleen zondag naar Awakenings gegaan, blijft voor mij een van de leukste en beste festivals van het jaar.
De omwissel munt voor drinken halen was bij onze vriendengroep, mannetje of 30, totaal niet handig ,totdat een iemand in een keer met zak met die muntjes aankwam. xd

Setje van de dag was Maceo Plex, dit was gewoon zo ongekend vet.
Dixon viel wat tegen.
Afgesloten met de hele groep bij Beyer, laatste halfuurtje Beyer was zo ongekend vet. De sfeer in die platen waren echt leip. Normaal echt totaal geen fan van Drumcode achtige techno, maar dit was gewoon vet.
Jammer dat Rocco hele tijd door heen zat te blèren.

Volgend jaar maar weer weekendje Awakenings want zijn weer hoop DJ geweest die ik graag had willen zien zoals IHM maar die stond jammer genoeg alleen op zaterdag.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek