Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En hoe was het feest? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bazig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bazig :cool:


Report graag, aangezien mijn eerste ervaring met trance en xtc over 3 weken is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet feest gehad, bijna de hele tijd op de 138 geweest ^^
Met name setjes van Aly & Fila, Armin & Solarstone waren super.
John O'Callaghan was in het begin wat saai, later werd dat ook vet.
John Askew weinig van meegekregen, was toen even de maag bijvullen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest was dit zeg, 4e feestje dit jaar, wel muzikaal het hoogtepunt. Dat zweverige van trancemuziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al met al wel een toffe avond gehad. Ik miste echt enorm een classic of/en hardtrance stage! Vond de trance-sounds overal veel te veel hetzelfde en soms zelfs bijna op techno lijken. Grote namen vielen een beetje tegen, met name Armin en O'Callaghan.

Gelukkig nog prima vermaakt bij de 2 kleinere stages, waar met name The Expedition erg lekker was, muzikaal gezien. Ook Sherry als afsluiter in de zaal naast de main, draaide gelukkig wat steviger :cool:

Show was dik in orde, alleen de logistiek in het begin wel een drama. Voordat we eindelijk binnen waren, een kluisje hadden en munten, waren we dik 1,5 uur verder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoorde ik meer mensen over inderdaad, zelf geen last van gehad.
We waren 21.10 uit de eventbus, meteen naar de ingang gelopen, 21.50 waren we binnen en hadden we ook vrijwel meteen munten en een kluis. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Hoorde ik meer mensen over inderdaad, zelf geen last van gehad.
We waren 21.10 uit de eventbus, meteen naar de ingang gelopen, 21.50 waren we binnen en hadden we ook vrijwel meteen munten en een kluis. :innocent:

Wij stonden ook iets na 9 in de rij. Alsnog 3 kwartier moeten wachten, wat op zich al schandalig is, maar dat je later hoort dat mensen zelfs anderhalf uur+ moesten wachten, dan is echt de organisatie helemaal doorgedraaid. Wat nou als het keihard regende of het -5 graden was met een gevoelstemperatuur van -15? Dan waren de rijpen pas gaar.

Verder vond ik het muzikaal gezien een topfeest, geluid was echt te random gewoon (zelfs in dezelfde zalen) en de drukte bij Armin (en Cosmic Gate) was echt een hel. En dan stroomt het tijdens Dash Berlin gewoon helemaal leeg. :')
Sfeer was ook ver te zoeken op de main totdat Dash Berlin kwam. Geeft maar weer eens aan hoeveel 'dagjesvolk' (lees: buitenlanders) alleen maar hierheen komen omdat Armin in de line-up staat. Wat me ook tegenviel is het geringe soorten genres. Alles leek wel hetzelfde en in de setjes zat totaal geen opbouw (al weet ik niet of dat een pre is op trance feesten, maar het viel me wel op). Ook heb ik bepaalde nummers wel 6-7 gehoord. En dan bedoel ik niet op remixes/mash-ups, maar het origineel. Hoewel het wel stuk voor stuk pareltjes waren had ik ook wel eens behoefte aan wat afwisseling.

Nu ik dit allemaal beschrijf komt het misschien over alsof ik het een boutfeest vond, maar het was juist allesbehalve dat. Volk was chill, muziek was goed (ook al mocht er meer afwisseling zijn), security was chill (op het laatste uur na heb ik ze geen enkele keer door de zalen heen zien lopen) en de sfeer was vooral in de D-area top en bij Dash Berlin. Kortom, ik heb genoten al denk ik niet dat het vorig jaar heeft overtroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik echt 3 kwartier in de rij voor de poortjes bij de main moeten wachten, ook toen Dash Berlin draaide, dramatisch gewoon, was met Masters vorig jaar naar de main echt niet, zegt denk ik toch wat over de organisatie. Dit was op het moment dat je mij smste waar ik bleef. Ook het binnenkomen tijdens Masters duurde echt niet zo lang als hier bij ASOT, slecht geregeld dit, heel slecht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alda staat erom bekend om een boutorganisatie te zijn. Enige reden dat ze constant uitverkopen is dat ze headliners binnen weten te halen en dat het over de grens mateloos populair is. Mocht Armada wegvallen, houden ze niks meer over en wordt het een Trance Energy 2. Maar goed, ik heb niks te klagen eigenlijk op de wachtrij na in het begin. Volgend jaar maar een kaartje kopen voor de exclusive set van Armin. Of gewoon vaker naar het buitenland gaan, waar het organisatorisch wél goed in elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geruchten gaan dat ASOT volgend jaar naar de Jaarbeurs gaat! Aangezien Armin Only naar de Ziggodome verhuisd en ze dus de licentie overhouden en ALDA absoluut niet tevreden was over de communicatie met de regionale driehoek in de week voor ASOT. Ik zou het alleen maar toejuichen! Jaarbeurs > Brabanthallen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het echt een zaad feest heb ook zeker 5 klaag reacties op de PF gezet, kan me niet heugen dat ik zó zuur was na 50 euro voor een feest te hebben uitgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vond het echt een zaad feest heb ook zeker 5 klaag reacties op de PF gezet, kan me niet heugen dat ik zó zuur was na 50 euro voor een feest te hebben uitgegeven.

Organisatorisch was het echt bagger idd, qua sfeer in de main was het nog erger dan een gemiddelde set op de mainstage van Defqon (op Dash Berlin na) en qua show viel het ook behoorlijk tegen. Maar muzikaal gezien was het geniaal. Wat vond jij er verder zo slecht aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwam organisatorisch een beetje in de buurt van Qlimax 2010. Konden totaal onze draai niet vinden, en dat een mainstage 'te vol' is gaat er bij mij gewoon niet in. Mensen die beweren dat je dan gewoon op tijd moet komen zijn in mijn ogen niet goed snik. Er worden gewoon veel te veel mensen in een te kleine locatie gepropt. Hoe ook dat eetgebeuren ingericht was, 1 grote chaos het was er 40 graden en het stonk naar McDonalds. Verder wel een aardig feestje gehad, vond vooral 'Shogun aan 't einde wel vet. Ook wel grappig dat Dash die Isaac remix erop gooide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja, te vol dat was idd echt dikke bullshit :lol: Toen ik daar wegging was het net zo druk als toen ik weer naar binnen mocht >.<
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek