En hoe was het feest? 
Last edited by Wigaard on 07 Apr 2013 19:32, edited 1 time in total.
Report graag, aangezien mijn eerste ervaring met trance en xtc over 3 weken is.Chukkels wrote:Bazig
Wij stonden ook iets na 9 in de rij. Alsnog 3 kwartier moeten wachten, wat op zich al schandalig is, maar dat je later hoort dat mensen zelfs anderhalf uur+ moesten wachten, dan is echt de organisatie helemaal doorgedraaid. Wat nou als het keihard regende of het -5 graden was met een gevoelstemperatuur van -15? Dan waren de rijpen pas gaar.Zygoma wrote:Hoorde ik meer mensen over inderdaad, zelf geen last van gehad.
We waren 21.10 uit de eventbus, meteen naar de ingang gelopen, 21.50 waren we binnen en hadden we ook vrijwel meteen munten en een kluis.
Organisatorisch was het echt bagger idd, qua sfeer in de main was het nog erger dan een gemiddelde set op de mainstage van Defqon (op Dash Berlin na) en qua show viel het ook behoorlijk tegen. Maar muzikaal gezien was het geniaal. Wat vond jij er verder zo slecht aan dan?TiMOTHYb wrote:Ik vond het echt een zaad feest heb ook zeker 5 klaag reacties op de PF gezet, kan me niet heugen dat ik zó zuur was na 50 euro voor een feest te hebben uitgegeven.