Zygoma schreef:
Hoorde ik meer mensen over inderdaad, zelf geen last van gehad.
We waren 21.10 uit de eventbus, meteen naar de ingang gelopen, 21.50 waren we binnen en hadden we ook vrijwel meteen munten en een kluis.

Wij stonden ook iets na 9 in de rij. Alsnog 3 kwartier moeten wachten, wat op zich al schandalig is, maar dat je later hoort dat mensen zelfs anderhalf uur+ moesten wachten, dan is echt de organisatie helemaal doorgedraaid. Wat nou als het keihard regende of het -5 graden was met een gevoelstemperatuur van -15? Dan waren de rijpen pas gaar.
Verder vond ik het muzikaal gezien een topfeest, geluid was echt te random gewoon (zelfs in dezelfde zalen) en de drukte bij Armin (en Cosmic Gate) was echt een hel. En dan stroomt het tijdens Dash Berlin gewoon helemaal leeg. :')
Sfeer was ook ver te zoeken op de main totdat Dash Berlin kwam. Geeft maar weer eens aan hoeveel 'dagjesvolk' (lees: buitenlanders) alleen maar hierheen komen omdat Armin in de line-up staat. Wat me ook tegenviel is het geringe soorten genres. Alles leek wel hetzelfde en in de setjes zat totaal geen opbouw (al weet ik niet of dat een pre is op trance feesten, maar het viel me wel op). Ook heb ik bepaalde nummers wel 6-7 gehoord. En dan bedoel ik niet op remixes/mash-ups, maar het origineel. Hoewel het wel stuk voor stuk pareltjes waren had ik ook wel eens behoefte aan wat afwisseling.
Nu ik dit allemaal beschrijf komt het misschien over alsof ik het een boutfeest vond, maar het was juist allesbehalve dat. Volk was chill, muziek was goed (ook al mocht er meer afwisseling zijn), security was chill (op het laatste uur na heb ik ze geen enkele keer door de zalen heen zien lopen) en de sfeer was vooral in de D-area top en bij Dash Berlin. Kortom, ik heb genoten al denk ik niet dat het vorig jaar heeft overtroffen.