Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja zijn er dus 40 geworden ;) al een tijdje geleden trouwens! Ik moet ook maar eens gaan zien wie of wat ik wil gaan zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen!

Check dit zeg:
http://www.twitvid.com/6MOCE
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben ook aanwezig, ben benieuwd eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel van geen enkele favo artiest van me is er, maar ik laat me verrassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
ben ook aanwezig, ben benieuwd eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel van geen enkele favo artiest van me is er, maar ik laat me verrassen

Tips waar ik in ieder geval zou kijken:
Arnej, Arty, W&W, Sean Tyas, Aly & Fila, Rank 1, Myon & Shane 54, Alex M.O.R.P.H. en Armin zelf natuurlijk.

Anders gewoon lopen, je komt vast wel wat leuks tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ummet Ozcan had een paar jaar geleden ook wel wat vette tracks! daar ga ik denk ik openen :) Verder komt het redelijk overeen met wat Khadber zegt! Veel plezier allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ummet Ozcan had een paar jaar geleden ook wel wat vette tracks! daar ga ik denk ik openen :) Verder komt het redelijk overeen met wat Khadber zegt! Veel plezier allemaal!

Ik ben waarschijnlijk pas om half 12 binnen :(. Mis is Arnej, die had ik echt HEEL graag willen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ASOT was mooi, nu slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond het een beetje tegenvallen, die trance van tegenwoordig is niet meer voor me weggelegd, laatste keer dat ik zon feest mee pak zonder hardtrance area. Gelukkig draaide paul oakenfold nog wat klassiekertjes om het goed te maken en meteen de beste set van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn stapmaten hadden helaas ook moeite met het feest, maar er lijkt een patroon bij ze te vinden: ze kunnen een avond lang 1 stijl niet aan en de avond is ook te lang voor ze. Ik heb dus nie theel veel gezien.
Above & Beyond (toen al bizar druk op de main, incluis dichte dranghekken)
Armin v. Buuren
W&W een aardig stukje
John o Callahan
Roger Shah

Met name Roger Shah vond ik erg bijzondere trance draaien, ik kon het op het feest typeren als oerwoud-trance zeg maar.

W&W hebben echt een vette sound, die wil ik zeker vaker zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

W&W waren voor mij de helden van de avond, wat een heldige sound die daar neerplaatsen, beukte verdomd aardig door bij hun en dan ook keihard los gegaan. Ook echt enorm leuk publiek en veel aardige mensen leren kennen! Voor mij het eerste trancefeest maar niet het laatste, denk dat ik misschien wel naar Luminosity Beach Festival ga op 2 en 3 juli.. Heerlijk gewoon. Markus Schulz draaide ook best lekker en stevig maar ik heb geen echt slechte setjes gehoord eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn collega's zeiden dat het super was, ik zou ook me gaan maar door mn assesment moet ik dit afzeggen wat ik best lastig vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi hoogtepunt trouwens:
16. Armin van Buuren vs. Laura Jansen - Coming Home vs. Use Somebody (AvB Mashup)
Incluis een live gitaar solo. Zo verschrikkelijk mooi!

Overigens zijn er genoeg sets opgenomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mooi hoogtepunt trouwens:
16. Armin van Buuren vs. Laura Jansen - Coming Home vs. Use Somebody (AvB Mashup)
Incluis een live gitaar solo. Zo verschrikkelijk mooi!

Overigens zijn er genoeg sets opgenomen!


Perfect, kan ik nagenieten van wat ik heb gemist, zou mn eerste trance feest worden. Lijkt me echt hypnotiserend
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Perfect, kan ik nagenieten van wat ik heb gemist, zou mn eerste trance feest worden. Lijkt me echt hypnotiserend

Ik vind de sfeer echt heel uniek. Heel erg gezellig en vrolijk met een ook veel diversere leeftijdsgrenzen. Mensen van 18 naast mensen van 45 los zien gaan. Je stond tussen de Roemenen, Italianen, Belgen en noem ze maar op. En iedereen was zo verschrikkelijk vriendelijk en vrolijk, kan menig hardstyle-feest een lering uit trekken!

Het ligt denk ook aan de muziek die een grote wij-factor heeft. Om samen met iedere break weer de ogen dicht te doen, te genieten van de sfeer, de handen in de lucht, de ontzettend mooie licht-, visual- en lasershow aanschouwen en met zijn allen vol te genieten van de muziek.. Ja, het klopte gewoon.

Dit was zeer zeker niet mijn laatste trance-feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Perfect, kan ik nagenieten van wat ik heb gemist, zou mn eerste trance feest worden. Lijkt me echt hypnotiserend

Ik vind de sfeer echt heel uniek. Heel erg gezellig en vrolijk met een ook veel diversere leeftijdsgrenzen. Mensen van 18 naast mensen van 45 los zien gaan. Je stond tussen de Roemenen, Italianen, Belgen en noem ze maar op. En iedereen was zo verschrikkelijk vriendelijk en vrolijk, kan menig hardstyle-feest een lering uit trekken!

Het ligt denk ook aan de muziek die een grote wij-factor heeft. Om samen met iedere break weer de ogen dicht te doen, te genieten van de sfeer, de handen in de lucht, de ontzettend mooie licht-, visual- en lasershow aanschouwen en met zijn allen vol te genieten van de muziek.. Ja, het klopte gewoon.

Dit was zeer zeker niet mijn laatste trance-feest.


Dat beeld had ik ook inderdaad wat je net hebt beschreven. Volgende ASOT ga ik zeker meepakken.

Mijn collega's hadden deze vrouw nog gespot.

Afbeelding

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 07&theater
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek