Heel gaaf weekend gehad! Vrijdag vrijwel alles van Armin van Buuren zijn set meegepakt en heel veel parels gehoord, ook een paar die ik niet kende (Bart Claessen - Playmo (1st Play) bijv

). Het was niet echt een classics set uiteindelijk, meer van de afgelopen 20-25 jaar, maar dat had hij ook aangegeven volgens mij. Ook goed te doen met de drukte deze avond!
Zaterdag ook heel leuk gehad met een hele fijne set van XiJori & Pitch! Jorn van Deynhoven was een heerlijke binnenkomer alleen jammer van het zachte geluid nog op dat moment. Ook Guiseppe Ottaviani erg van genoten! Andrew Rayel viel helaas erg tegen. AVAO was meer een EDM set voor mijn gevoel en daarnaast kon 1 van de 2 gastjes echt niet mixen. Buiten dat was dit ook heel erg vet, hele dikke kicks gehoord

Wel jammer van de afsluiter (Sub Zero Project - Conquer Your Mind) die had absoluut niet gehoeven voor mij. Na deze set zijn we weer gegaan.
Was mijn 3e keer ASOT in de Jaarbeurs en de eerste keer dat ik juist wél problemen ervaarde met het geluid. Al hing het vooral af waar je stond. Mainstage op vrijdag was waar wij eerst stonden (redelijk vooraan in het midden, ter hoogte van de voorste barren) erg zacht. Later op de avond beetje linksachter gestaan en daar was het een stuk beter afgesteld juist. Zaterdag viel de Sphere erg tegen qua geluid linksachter en was de Cube bij Jorn van Deynhoven echt te zacht. Bij AVAO wel weer beter. Line had zaterdag wel prima geluid. Oval ben ik niet geweest.
Verder blijf ik Jaarbeurs wel een fijne locatie vinden. Groot, maar doorstroom is prima door de eenrichtingswegen die ze creëren, top! Rijen bij de bar waren vaak lang maar ging vrij vlot waardoor ik nooit langer dan 5 min heb moeten wachten.
Als het aan mij ligt volgend jaar zeker weer ASOT