Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Nuracore schreef:

Ben voor de rest bang dat het meer een EDM fest word.

Vooral dit kerel..... En daar ga ik me geheid totaal niet op vermaken, niks voor mij :x


Hoe komen jullie hierbij? Het overgrote deel van de line-up draait geen EDM maar gewoon Trance, het zijn dan wel geen Trance Classics maar het blijft natuurlijk wel Trance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm ik laat me niet op de kast jagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
nvm ik laat me niet op de kast jagen


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
nvm ik laat me niet op de kast jagen

Rustag croneelmaatje, komt vast goed. :kiss:

SL5961 schreef:
Hype :woot:

Begint nu wel te komen maar de hype is wel echt minder sinds de lineup wijziging
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekendticket gekocht voor 20 euro, morgen aanwezig! Enige die ik echt live wil zien is Bryan Kearney, verder boeit het me niet zo. Wat zijn nog namen die ik echt niet mag missen? Ik vond Vini Vici altijd wel tof, weet niet of dat nu nog veel soeps is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Weekendticket gekocht voor 20 euro, morgen aanwezig! Enige die ik echt live wil zien is Bryan Kearney, verder boeit het me niet zo. Wat zijn nog namen die ik echt niet mag missen? Ik vond Vini Vici altijd wel tof, weet niet of dat nu nog veel soeps is?


ARTBAT, AVIRA, Cosmic Gate, MaRLo, ReOrder en Sneijder zou ik zelf wel zijn heen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 11:44 
 
Hardtraxxer

Cosmic Gate kan wel leuk zijn, ligt er een beetje aan, maar echte trance hoef je daar niet te verwachten. Wel leuk om Exploration of Space live te horen als ze die nog steeds draaien in remix/edit 500.

Vini Vici absoluut links laten liggen. Dat is niks meer.

Sneijder en ReOrder idd, maar ook Craig Connelly en Will Atkinson zijn de moeite wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

En? Van vrienden veel positieve verhalen gehoord over de sfeer en vooral het zuivere geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geluid was echt wel dik in orde. Wel vond ik de vdk gehalte ontzettend hoog. Heb echt veel mensen afgevoerd zien worden, erger dan een hs feest had ik het idee.

De locatie vond ik wel klote, je bent zoveel en lang aan het wandelen voordat je ergens bent en de barren stonden echt op de meest vage plaatsen.

Maar je merkte wel dat de moderne muziek in deze genres telkens hetzelfde trucje uitvoerd. Een opbouwende sweep met snares en drums en vervolgens een fake-drop die ontzettend leeg klinkt. Vervolgens een break met vaak bekende klassiekers en opvolgend weer een fake drop met alleen maar kicksels. Erg jammer.

Set van de dag was toch wel XiJori & Pitch. Wat een fijne uplifting muziek zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette avond gehad en leuk om ASOT eens mee te maken! Het eerste nummer dat ik hoorde was RAMsterdam (Jorn van Deynhoven Remix) dus dat was gelijk mooi binnenkomen. Verder flink genoten van Xijaro & Pitch inderdaad en ook Giuseppe Ottaviani en Will Atkinson waren dik. Armin van Buuren op de Sphere was wellicht voor mij wel de set van de avond. Bryan Kearney had ik meer van verwacht eigenlijk. Begon sterk maar werd daarna wel minder. Weet alleen niet of ik ASOT nog eens zou bezoeken (tenzij er een Classics stage komt). Vond het een dik feest, maar hoe later het werd, hoe meer ik me begon te ergeren aan de hoeveelheid breaks, zeker als je Techno gewend bent. Had ik vooraf natuurlijk ook al kunnen weten, maar wat mij betreft mocht er wel wat meer tempo inzitten, zeker aan het einde van de avond.

Al bij al goed vermaakt en een gezellige avond gehad voor €21,- :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gaaf weekend gehad! Vrijdag vrijwel alles van Armin van Buuren zijn set meegepakt en heel veel parels gehoord, ook een paar die ik niet kende (Bart Claessen - Playmo (1st Play) bijv :loving: ). Het was niet echt een classics set uiteindelijk, meer van de afgelopen 20-25 jaar, maar dat had hij ook aangegeven volgens mij. Ook goed te doen met de drukte deze avond!

Zaterdag ook heel leuk gehad met een hele fijne set van XiJori & Pitch! Jorn van Deynhoven was een heerlijke binnenkomer alleen jammer van het zachte geluid nog op dat moment. Ook Guiseppe Ottaviani erg van genoten! Andrew Rayel viel helaas erg tegen. AVAO was meer een EDM set voor mijn gevoel en daarnaast kon 1 van de 2 gastjes echt niet mixen. Buiten dat was dit ook heel erg vet, hele dikke kicks gehoord :D Wel jammer van de afsluiter (Sub Zero Project - Conquer Your Mind) die had absoluut niet gehoeven voor mij. Na deze set zijn we weer gegaan.

Was mijn 3e keer ASOT in de Jaarbeurs en de eerste keer dat ik juist wél problemen ervaarde met het geluid. Al hing het vooral af waar je stond. Mainstage op vrijdag was waar wij eerst stonden (redelijk vooraan in het midden, ter hoogte van de voorste barren) erg zacht. Later op de avond beetje linksachter gestaan en daar was het een stuk beter afgesteld juist. Zaterdag viel de Sphere erg tegen qua geluid linksachter en was de Cube bij Jorn van Deynhoven echt te zacht. Bij AVAO wel weer beter. Line had zaterdag wel prima geluid. Oval ben ik niet geweest.

Verder blijf ik Jaarbeurs wel een fijne locatie vinden. Groot, maar doorstroom is prima door de eenrichtingswegen die ze creëren, top! Rijen bij de bar waren vaak lang maar ging vrij vlot waardoor ik nooit langer dan 5 min heb moeten wachten.

Als het aan mij ligt volgend jaar zeker weer ASOT :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 16:31 
 
Hardtraxxer

Helaas toch niet kunnen gaan :(

Wel opvallend om te zien dat ASOT ook echt alle kanten op lijkt te schieten met wat er gedraaid wordt/wie er geboekt worden. Met de meer EDM achtige sound die de zweverige trance over kwam nemen begon het natuurlijk, dat is er nog steeds. Maar dat er heuse techno dj's worden geboekt en MaRLo die tracks van Rooler, Sickmode en D-Block & S-te-Fan draait op de main stage is wel next level.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
tracks van Rooler, Sickmode en D-Block & S-te-Fan draait op de main stage is wel next level.

volgens jaar maar eens gaan tering dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Heel gaaf weekend gehad! Vrijdag vrijwel alles van Armin van Buuren zijn set meegepakt en heel veel parels gehoord, ook een paar die ik niet kende (Bart Claessen - Playmo (1st Play) bijv :loving: ). Het was niet echt een classics set uiteindelijk, meer van de afgelopen 20-25 jaar, maar dat had hij ook aangegeven volgens mij. Ook goed te doen met de drukte deze avond!

Zaterdag ook heel leuk gehad met een hele fijne set van XiJori & Pitch! Jorn van Deynhoven was een heerlijke binnenkomer alleen jammer van het zachte geluid nog op dat moment. Ook Guiseppe Ottaviani erg van genoten! Andrew Rayel viel helaas erg tegen. AVAO was meer een EDM set voor mijn gevoel en daarnaast kon 1 van de 2 gastjes echt niet mixen. Buiten dat was dit ook heel erg vet, hele dikke kicks gehoord :D Wel jammer van de afsluiter (Sub Zero Project - Conquer Your Mind) die had absoluut niet gehoeven voor mij. Na deze set zijn we weer gegaan.

Was mijn 3e keer ASOT in de Jaarbeurs en de eerste keer dat ik juist wél problemen ervaarde met het geluid. Al hing het vooral af waar je stond. Mainstage op vrijdag was waar wij eerst stonden (redelijk vooraan in het midden, ter hoogte van de voorste barren) erg zacht. Later op de avond beetje linksachter gestaan en daar was het een stuk beter afgesteld juist. Zaterdag viel de Sphere erg tegen qua geluid linksachter en was de Cube bij Jorn van Deynhoven echt te zacht. Bij AVAO wel weer beter. Line had zaterdag wel prima geluid. Oval ben ik niet geweest.

Verder blijf ik Jaarbeurs wel een fijne locatie vinden. Groot, maar doorstroom is prima door de eenrichtingswegen die ze creëren, top! Rijen bij de bar waren vaak lang maar ging vrij vlot waardoor ik nooit langer dan 5 min heb moeten wachten.

Als het aan mij ligt volgend jaar zeker weer ASOT :D


Ik heb hardtraxx na al die tijd toch maar weer eens geopend :)

Was een heel tof weekend inderdaad. Leuk jullie weer eens gezien te hebben ook. Wij zijn uiteindelijk bij Armin voor de 138 set gebleven. Was wel echt moeilijk druk op dat moment maar goed. Geluid was ook stukken beter daar na Andrew Rayel naar mijn idee. Al stonden we ook bijna vooraan.

Tot volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Helaas toch niet kunnen gaan :(

Wel opvallend om te zien dat ASOT ook echt alle kanten op lijkt te schieten met wat er gedraaid wordt/wie er geboekt worden. Met de meer EDM achtige sound die de zweverige trance over kwam nemen begon het natuurlijk, dat is er nog steeds. Maar dat er heuse techno dj's worden geboekt en MaRLo die tracks van Rooler, Sickmode en D-Block & S-te-Fan draait op de main stage is wel next level.


Serieus?
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek