Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ee,

mensen aanwezig om 5 days of dit jaar ?

ik ga naar dag 4 in de paradiso. Hier staat een te zieke line-up, als je van electo houdt. en de prijs is helemaal dik meegenomen. je bent in totaal 24 euro kwijt !

http://partyflock.nl/party/170137:5_days_off.html

Afbeelding

Bloody beetroots :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 00:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga zelf niet, maar vrienden van me wel.. en ook naar dag 2 in de Melkweg of Paradiso.
Vorig jaar was 5 days off iig vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik ga zelf niet, maar vrienden van me wel.. en ook naar dag 2 in de Melkweg of Paradiso.
Vorig jaar was 5 days off iig vet!


NICE !

weet jij iets over leeftijdscontrole ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verschilt per locatie, bij zowel Melkweg en Paradiso zijn vrienden van me die te jong waren ook naar binnen gekomen.
Moet er wel bij zeggen dat ze wel redelijk groot gebouwd zijn en geen jong koppie hebben.
Ben zelf niet 1x om ID gevraagd bij beiden locaties. Redelijk op tijd gaan helpt ook wel, maar niet vanaf de eerste minuut er staan :P Wacht een uurtje ofzo ^^ (of 2 als je je kan vermaken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Verschilt per locatie, bij zowel Melkweg en Paradiso zijn vrienden van me die te jong waren ook naar binnen gekomen.
Moet er wel bij zeggen dat ze wel redelijk groot gebouwd zijn en geen jong koppie hebben.
Ben zelf niet 1x om ID gevraagd bij beiden locaties. Redelijk op tijd gaan helpt ook wel, maar niet vanaf de eerste minuut er staan :P Wacht een uurtje ofzo ^^ (of 2 als je je kan vermaken)


oke beter,

naja ben al aantal keren bij 18+ feesten binnengekomen en qlimax niet te vergeten.

dus moet wel lukken, neem voor de zekerheid mijn broer z'n id mee. alhoewel die 20 is en ik 17 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 00:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan komt het waarschijnlijk wel goed ^^ Vermaak je man! Bloody Beetroots zijn echt godse vet!
Heb ze nu 3x live gezien en het was alle drie de keren knallen! Zaterdagavond bij Darkraver zelfs nog f Warp gehoord ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dan komt het waarschijnlijk wel goed ^^ Vermaak je man! Bloody Beetroots zijn echt godse vet!
Heb ze nu 3x live gezien en het was alle drie de keren knallen! Zaterdagavond bij Darkraver zelfs nog f Warp gehoord ^^


vermaken zal ik me zoiezo wel, die line-up is gewoon sick!

Ik weet nog wel bij dr lektroluv dat hij warp draaide, die zaal dat was ongelofelijk hoe die heen en weer ging, iedereen beuken en iedereen flipte hem gewoon hehe, :p

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 01:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik 3x de groene doktor heb gezien en ik er maar 1x van genoten heb, dat was op ILT 2 jaar geleden.. maar ik was toen al zo wazig als een kindje van een kiwi en een banaan. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 02:28 
 
Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
Mol schreef:
Dan komt het waarschijnlijk wel goed ^^ Vermaak je man! Bloody Beetroots zijn echt godse vet!
Heb ze nu 3x live gezien en het was alle drie de keren knallen! Zaterdagavond bij Darkraver zelfs nog f Warp gehoord ^^


vermaken zal ik me zoiezo wel, die line-up is gewoon sick!

Ik weet nog wel bij dr lektroluv dat hij warp draaide, die zaal dat was ongelofelijk hoe die heen en weer ging, iedereen beuken en iedereen flipte hem gewoon hehe, :p


lame,,, beetje doen of electro hard is.. hlaf urtje is leuk maar daarna wordt ik er misslelijk van.. tenzij ik ene fles sambuca op heb (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 02:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha elektro kan wel hard zijn hoor! Jammer dat weinig producers dat tot nog toe gezien hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

naja het setje van one night with lektroluv was wel vet hoor,

maar zulke muziek moet je live hebben gehoord om er goed over te kunnen oordelen. dit nummer is bijv ook kk dol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was 't hardste nummer van Ellen Alien (minimal) op Pukkelpop ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
naja het setje van one night with lektroluv was wel vet hoor,

maar zulke muziek moet je live hebben gehoord om er goed over te kunnen oordelen. dit nummer is bijv ook ** dol:

die klapt er inderdaad wel op,, maar ik word er gelijk missleijk van enzo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2010 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, ook op dag 4 maar dan wel in de Melkweg ^^

Line-up
Eye-D
Hidden
Kubus
Noisia
Semiomime
The DJ Producer
Traffik
Live: Bong-Ra
Live: Promo (met Flinke Namen & Skinto)
Live: Void Settler

Om te kwijlen :drool:
Alleen al om Void Settler zou ik gaan :loving:
en dan nog eens Eye-D vs Hidden, Noisia, DJ Producer en Bong-Ra :thumbsup:
ook wel benieuwd hoe dat hiphop projectje van Promo live klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2010 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noisia :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bloody beetroots waren gruwelijk!

de rest was ook vet maar het kwam er niet bovenuit.

het was voor de rest ronduit slecht geregeld, maar bloody maakte alles goed ! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrienden van me zeiden precies hetzelfde! Bloody Beetroots braken de tent af!
Jammer van de stroomstoring hoorde ik??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KUTZOOI, ik kwam hier dus pas te laat achter... Fucking gruwelijke lineups...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Vrienden van me zeiden precies hetzelfde! Bloody Beetroots braken de tent af!
Jammer van de stroomstoring hoorde ik??


Ja, bloody was echt gewoon te ziek. jammer dat zielige gozer allemaal bier over hun dure synths gooide.
Het was hun Death crew 77 tour, dus zat ook een drummer bij, wel grappig.

Ja die stroomstoring wattefak, het schijnt een versterker te zijn geweest die het begaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 10:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha wel typisch Bloody Beetroots om een versterker te slopen xd Harde sheit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dag 4 :$ :love:

jammer dat ik geen 18 was ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stynch schreef:
Mol schreef:
Verschilt per locatie, bij zowel Melkweg en Paradiso zijn vrienden van me die te jong waren ook naar binnen gekomen.
Moet er wel bij zeggen dat ze wel redelijk groot gebouwd zijn en geen jong koppie hebben.
Ben zelf niet 1x om ID gevraagd bij beiden locaties. Redelijk op tijd gaan helpt ook wel, maar niet vanaf de eerste minuut er staan :P Wacht een uurtje ofzo ^^ (of 2 als je je kan vermaken)


oke beter,

naja ben al aantal keren bij 18+ feesten binnengekomen en qlimax niet te vergeten.

dus moet wel lukken, neem voor de zekerheid mijn broer z'n id mee. alhoewel die 20 is en ik 17 :')

lijk je op je broer dan? of kijken ze niet naar de foto?
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek