Last edited by Protoss on 25 Jan 2011 07:35, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Haha ik krijg regelmatig de nieuwste 101's door maar deze lui hebben me nooit kunnen boeien.
Die van mr polski is wel HEEL vies, vooral door de beats of course.
polski is idd harde kaas, vond zijn 101barz sessie ook goed !Mol wrote:Haha ik krijg regelmatig de nieuwste 101's door maar deze lui hebben me nooit kunnen boeien.
die is wel zo slecht met van die nep turken die eigelijk nederlanders zijn met een rare stem gaan rappen 
de teksten zijn opzich best geinig en sirieuze rap boeit me vaak niet zoveel.
na 1 zin al gestopt
Echt NIKS voor mij.
uh uh jeweetzelluf
Echt NIKS voor mij.
uh uh jeweetzelluf
View on YouTube
Hij heeft trouwens ook een paar dikke tracks. Superster, Regen op Warm Asfalt en nog een paar. Doeniejiggy is een onserieuze track van hem maar die lyrics zijn vet.
Hij heeft trouwens ook een paar dikke tracks. Superster, Regen op Warm Asfalt en nog een paar. Doeniejiggy is een onserieuze track van hem maar die lyrics zijn vet.
haha, heel noah's ark vind ik wel dik.JolleNL wrote:View on YouTube
![]()
dit vind ik btw beste 101
View on YouTube
-
L
- 5 posts member since 2010
- last seen Sep 2010
ja nout jij wel he:$
lucyluce wrote:ja nout jij wel he:$
View on YouTube
Verre weg de beste 101Barz die ik heb gehoord, wat een geweldige rappers zijn die gasten uit Zwolle toch
Verre weg de beste 101Barz die ik heb gehoord, wat een geweldige rappers zijn die gasten uit Zwolle toch
Spinal en steen, ik zou ze regelrecht in mekaar slaan op straat door die teksten van hun

Haha absoluut! Heb Rico laatst nog een boks gegeven on stage haha, te brute kerelOxbow wrote:View on YouTube
@ Kepro: je hoeft er niet naar te luisteren
@ The Indicator: dan zit je in het verkeerde topic
Ik houd der ook niet van, maar ze praten over onderwerpen die ik niet echt normaal vind.
Vooral als je mensen die kent die het hebben of hebben gehad of zelf iets met die ziekte hebben gehad.
Vooral als je mensen die kent die het hebben of hebben gehad of zelf iets met die ziekte hebben gehad.
Het is ook niet normaal, maar ik vond ze wel erg dik live. (ook al heb ik genoeg familieleden die overleden zijn aan die ziekte)
Het viel wel hard op dat op Definitie van Dopeheid de halve main leegliep toen Spinal & Steen hun hardere nummers deden
Het viel wel hard op dat op Definitie van Dopeheid de halve main leegliep toen Spinal & Steen hun hardere nummers deden
-
L
- 5 posts member since 2010
- last seen Sep 2010
NIEMAND SPITS SNELLER DAN KEIZER