Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Jolle schreef:
Nee, dat zijn namen van scenegroups, wat dat zijn kan je wel op google vinden.

same thing
zelfde als Axxo, Typ0, Razor1911, etc. toch?

Axxo en Typ0 niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:32 

Jolle schreef:
Axxo en Typ0 niet.

ach ja, heeft iig met de scene te maken :P hou me dr laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer mee bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
Khadber schreef:
Intervention schreef:
Waarom is het aantal posts dat je geplaatst hebt eigenlijk weg? :$

Omdat een aantal mensen het met regelmaat alleen om de posts ging. Eigenlijk een soort spammen om meer posts te krijgen, dat wilden we voorkomen.

groot pluspunt moet ik zeggen. Het aantal posts zegt niks over dat je gek van muziek bent of niet.

eens :) ,en wou ik ff weten dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:34 

Hoeksemad schreef:
Khadber schreef:
Intervention schreef:
Waarom is het aantal posts dat je geplaatst hebt eigenlijk weg? :$

Omdat een aantal mensen het met regelmaat alleen om de posts ging. Eigenlijk een soort spammen om meer posts te krijgen, dat wilden we voorkomen.

groot pluspunt moet ik zeggen. Het aantal posts zegt niks over dat je gek van muziek bent of niet.

true :P
het was alleen wel handig om te zien wie nieuw was op et forum, zegmaar of je ze nog niet kende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:46 

is der ook een userbar van Tha Playah? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:15 

bRt_ schreef:
DarkSymphony schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

thxx ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:00 

Hardtraxxer

In hoeverre moet een plaat (waar normaal gewoon betaald voor moet worden) gemashupt zijn om de mash up als free release te kunnen beschouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

Bertus schreef:
In hoeverre moet een plaat (waar normaal gewoon betaald voor moet worden) gemashupt zijn om de mash up als free release te kunnen beschouwen?

ik geloof egt ''officieel'' dat elke track maar 20 sec mag zijn om te kunnen weggeven. alleen ik dit niet helemaal zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:56 

Aan het typen...

Officieel mag je geen enkele sample gebruiken van een track waar rechten voor betaald moeten worden. In de praktijk is twee nummers aan elkaar plakken al voldoende om het gratis weg te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Een Producer gaat echt niet moeilijk doen dat je zijn nummer voor een mashup gebruikt, dat vind hij juist gaaf en is ook weer meer publiciteit, als je een nummer gaat rippen en zelf gaat uitgeven dat is het een heel ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 18:41 

Hardtraxxer

Komen er nog livesets van Qountdown op internet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

mrlaks schreef:

Als ze uitgezonden worden. Wanneer weten we nog niet, heeft Q-Dance nog niet laten weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:21 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Project 141 schreef:
wanneer wordt de FearFM Hardcore top 100 geupload?

Tja niemand heeft hem opgenomen en wij mogen hem niet uploaden. Maar wie weet zenden we hem over een paar weken nog een keertje uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:25 

Hardtraxx Elite

Is er al meer bekend over dat akefietje bij Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Is er al meer bekend over dat akefietje bij Wildstylez?

Houd www.wildstylez.nl in de gaten. Hij zou wat op zijn blog zetten tweette hij gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:27 

Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Waarom zijn heel veel hardstyle artiesten en MC's allemaal kaal? of is dat toeval?

Misschien is dit wel een bump van een hele oude post :P Maar ik denk dat de haren dan niet voor het zicht/de ogen kunnen hangen bij het draaien :P Dus wel degelijk eenk praktische reden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:30 

ik zie net in wist je dat topic dat wootum zei dat showtek WEER met een album komt,, de hoeveelste is dat al wel niet?
ik zit nog niet lang in de hardstyle scene,, maar volgens mij heeft showtek al wat albums gemaakt of heb ik dat mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
ik zie net in wist je dat topic dat wootum zei dat showtek WEER met een album komt,, de hoeveelste is dat al wel niet?
ik zit nog niet lang in de hardstyle scene,, maar volgens mij heeft showtek al wat albums gemaakt of heb ik dat mis?

Today Is Tomorrow
Dutch Master Works Presents Showtek ''We Live For The Music
Analogue Players In A Digital World
F*ck The System

Dus ja dat heb je goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:

De 3e (qua studioalbums dan). Zij waren de eersten binnen de Hardstyle die een studioalbum gemaakt hadden (2007 was dat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:44 

Hardtraxx Addict

mrlaks schreef:

The Vision zette zijn set volgensmij zelf sowieso al online, dus die heb je dan al binnen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:26 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Een Producer gaat echt niet moeilijk doen dat je zijn nummer voor een mashup gebruikt, dat vind hij juist gaaf en is ook weer meer publiciteit, als je een nummer gaat rippen en zelf gaat uitgeven dat is het een heel ander verhaal.

Als nou iemand zo weinig van het liedje mashed dat het nog erg op het orgineel lijkt en het als free release gebruikt.
Dat vroeg ik me af hoe ze dat doen :P

Maar het mag dus niet, producers maken er geen probleem van, tenzij het natuurlijk veel op het orgineel lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:04 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Als je muziek download, staat achter het nummer of het rar bestandje wel is Homely of DFM/IHQ. Mijn vraag is: Waar staat dat eigenlijk voor en wat betekenen die dingen, of is het gewoon voor niets?

Dat is de 'Scene'
Uitleg:
What is SCENE ??
The scene is unknown/underground worldwide network where people share pirated goods, like dvd's, movies, cd's, applications etc. First audio mp3 is released by releasegroups, groups which are specialized in publishing mp3 music. They copy a cd or dvd, and make it available for other people, as a so-called release. When these releasegroups finish a release it will be uploaded to sites. These sites are super fast private ftp-servers, and this is first stage in distribution of a release. Eventually, at the end of distribution, the releases are available for everyone on various p2p-networks, torrents, blogs.

Scene releases
Releases are ripps of movies, music and/or software by organisations specialized in ripping, also called releasegroups.
The advantage by downloading these ripps/releases is that you know what you get, compared to downloading avi's, mp3's or mpg's from all over and end up with a "newbie" ripp, which may be good but in most cases crap.
Not everybody knows the tricks and understands how to make an excellent rip. Within the release there are also a *.sfv and a *.nfo file.
The *.sfv file is a checksum file to ensure that all the other files have the correct checksum after you've downloaded them. This way you can check/control for yourselves that all files are received correctly.
The *.nfo file contains information about the release, which format, resolution, etc (for movies).

Explanation of release marks
CDS - One track with remixes ripped from cd
CDA, CDR - Whole music album ripped from cd audio
DVDA - Whole music only album ripped from dvd (usually from dvd video)
WEB - Music bought from a webshop (usually in 320kbps quality)
VINYL - Track(s) ripped from vinyl (bakelit)
CABLE - Live show recorded form "cable radio"
DAB - Live show redorded digitally.
FM - Az Live show recorded with analog technique
LINE - Live show recorded directly
SAT - Live show recorded from a satellite radio
PROPER - Is's a fixed/repaired/revised version of an earlier scene release. (You never now, it is better or not. Listen to your ear!) Repair can made by the releaser team or another team
VLS - Vinyl Single
RETAIL - This is the version wich is go to shops
LIMITED - You know this one
REPACK - If there are more than 1 archive file(s) and one or more of it is damaged, the releaser team make a "repacked" version of that file
TRACKFIX - When the listeners noticed a mistake (not the releaser team), they marked with "trackfix" word
INTERNAL - The releaser team want to stay the release in a releaser team members hand. (Sometimes it is shown to public)
DUPE - This "dupe" is use when releaser team make a release, and another team make the same one. It is no sense/no necessary to make that again
NUKE - "nuke" is used when a relaser team make a release, and another team "steal" it and releases as his own release. Or somebody buy a music and made wrong marks. (example: make the release with "vinyl" mark, but it's ripped from cd)

Dat Homely/QMI/SSK/HB/hM enz. dat zijn de scene groepen die alles releasen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

Is Frontliner - Ready ooit uitgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Is Frontliner - Ready ooit uitgebracht?

Nee. :)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen