Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Q-dance en communicatie is sowieso een ongelukkig huwelijk. Zit nog steeds te wachten op mijn prijs van de Defqon quiz van twee jaar geleden xd

Er is inmiddels bijna sprake van verjaring :P :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 13:54 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
JJ97 schreef:
Q-dance en communicatie is sowieso een ongelukkig huwelijk. Zit nog steeds te wachten op mijn prijs van de Defqon quiz van twee jaar geleden xd

Er is inmiddels bijna sprake van verjaring :P :list:


Ja het is best wel triest eigenlijk. Ik snap dat het door Corona lastig was om iets te regelen, maar na 25 mails over en weer is er nog steeds geen datum gepland :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Q-dance en communicatie is sowieso een ongelukkig huwelijk. Zit nog steeds te wachten op mijn prijs van de Defqon quiz van twee jaar geleden xd

!!!! Ik heb nog steeds een Defqon ticket van ze tegoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
ULTIMO schreef:
Waar haal je dat order nummer vandaan? Ik kan dat werkelijk nergens vinden

Volgens mij is dat via Paylogic gegaan toch? Ik heb in ieder geval een mail van Paylogic in m'n mailbox met een ordernummer voor 'Q-dance Network' op 2021-06-24.
Misschien die link van Paylogic even proberen waar ze je in 1x alle nog actieve tickets toesturen? Misschien zit ie daar bij?
https://account.paylogic.com/i-lost-my-tickets

Nou ik kreeg eindelijk mail van Q, met daarin heel trots de mededeling dat ik mijn ordernummer op kon vragen via diezelfde link, en het dan met dat formulier op kon zeggen.
Ik krijg alleen helemaal niks van Q als ik mijn tickets op vraag :lol:

Maar weer een mail terug gestuurd, ben benieuwd of het dit keer anderhalve maand duurt of 2 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:09 
 
Hardtraxxer

Ordernummer schijnt in het bevestigings-mailtje te staan die je gekregen hebt na afsluiten van het membership.

Na mijn betoog hier een paar posts geleden inmiddels een berichtje van Q-Dance via hier gekregen, nadat ik daar op heb gereageerd zijn er verder nog geen vorderingen helaas.... Afgezien het feit dat ze in elk geval weer €4,99 van m'n rekening geschreven is voor een nieuwe maand membership :thumbdown: Doodvermoeiend dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

artez84 schreef:
Ordernummer schijnt in het bevestigings-mailtje te staan die je gekregen hebt na afsluiten van het membership.

Na mijn betoog hier een paar posts geleden inmiddels een berichtje van Q-Dance via hier gekregen, nadat ik daar op heb gereageerd zijn er verder nog geen vorderingen helaas.... Afgezien het feit dat ze in elk geval weer €4,99 van m'n rekening geschreven is voor een nieuwe maand membership :thumbdown: Doodvermoeiend dit!


Automatisch incasso (bekend als 'domiciliëring' in België) is een SEPA Direct Debit betaling. Je hebt het recht om als klant - zonder opgaaf van reden - tot 8 weken na het automatisch incasso, de betaling terug te vorderen bij je bank.

Bij mijn bank kan ik gewoon de betaling selecteren in de app en op 'Betaling weigeren' klikken en heb ik onmiddellijk het geld terug.

Je kunt ook het SEPA-mandaat intrekken, maar ik heb gelezen dat Q-Dance dan gewoon met een ander mandaat opnieuw geld afschrijft (ongelooflijk niet toegestaan, want klanten moeten het SEPA-mandaat expliciet accorderen).

Dus ik zou zeggen: gewoon elke maand terugvorderen. Als genoeg klanten van dezelfde bank dat doet, gaat de bank ook eens kijken wtf er gebeurt, want zo'n SEPA revocation is gezeik als het veel gebeurt.

Bron: het heeft eens nut om bij een bank te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 21:31 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Automatisch incasso (bekend als 'domiciliëring' in België) is een SEPA Direct Debit betaling. Je hebt het recht om als klant - zonder opgaaf van reden - tot 8 weken na het automatisch incasso, de betaling terug te vorderen bij je bank.

Bij mijn bank kan ik gewoon de betaling selecteren in de app en op 'Betaling weigeren' klikken en heb ik onmiddellijk het geld terug.

Je kunt ook het SEPA-mandaat intrekken, maar ik heb gelezen dat Q-Dance dan gewoon met een ander mandaat opnieuw geld afschrijft (ongelooflijk niet toegestaan, want klanten moeten het SEPA-mandaat expliciet accorderen).

Dus ik zou zeggen: gewoon elke maand terugvorderen. Als genoeg klanten van dezelfde bank dat doet, gaat de bank ook eens kijken wtf er gebeurt, want zo'n SEPA revocation is gezeik als het veel gebeurt.

Bron: het heeft eens nut om bij een bank te werken.


Heb dat inmiddels ook de afgelopen 2 maanden ook gedaan. Ben in elk geval benieuwd wanneer het allemaal tot een einde komt. Heb ook nog een poging gedaan via dat formulier wat ergens op de vorige pagina gepost was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

artez84 schreef:
Ordernummer schijnt in het bevestigings-mailtje te staan die je gekregen hebt na afsluiten van het membership.

Na mijn betoog hier een paar posts geleden inmiddels een berichtje van Q-Dance via hier gekregen, nadat ik daar op heb gereageerd zijn er verder nog geen vorderingen helaas.... Afgezien het feit dat ze in elk geval weer €4,99 van m'n rekening geschreven is voor een nieuwe maand membership :thumbdown: Doodvermoeiend dit!

Ja dat is de hele grap, ik heb nooit een bevestigingsmailtje gehad.

Of een Russische hacker heeft 'm verwijderd. Hoe dan ook, ik heb geen ordernummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom is het stopzetten van een abonnement zo lastig? vraag ik me oprecht af..
Ik zou echt niet weten waarom ze een ordernummer nodig hebben om het membership stop te zetten. Je membership is toch gekoppeld aan je e-mail adres/account bij Q, en niet aan een ordernummer van Paylogic? Als je vanuit dat mail adres mailt dan moet het toch voldoende zijn om het e.e.a. stop te zetten?
Sws vreemd dat je het zelf niet gewoon met een vinkje oid in je profiel uit kunt zetten en dat dan je membership weer naar basic gaat en de betalingen stoppen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
JJ97 schreef:
Q-dance en communicatie is sowieso een ongelukkig huwelijk. Zit nog steeds te wachten op mijn prijs van de Defqon quiz van twee jaar geleden xd

!!!! Ik heb nog steeds een Defqon ticket van ze tegoed.


haha, ja Q en gewonnen prijzen bezorgen is ook nog nooit een goed huwelijk geweest.
Ik had 2 Qlimax tickets gewonnen in 2020, daar heb ik ook meerdere keren achteraan moeten mailen, uiteindelijk wel antwoord gehad dat ik 2 namen kon doorgeven en dan zou het middels de gastenlijst geregeld worden. Maar de annulering van het event kwam helaas eerder dan de bevestigen op de gastenlijst. Geen idee of het nu voor 2022 nog steeds van toepassing is.. het zit me wel gebakken ook eigenlijk om er de hele tijd achteraan te moeten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het stopzetten van abonnementen is niet zo moeilijk, zelf vaak genoeg moeten doen bij mijn voorgaande werk, wat voor een deel klantenservice was. Het is niets meer dan bewijs van eigendom van account/abonnement, toestemming van de partij en een knop.

Dit is gewoon Q die of expres lang wacht zodat ze kunnen blijven doorcashen of ze zijn te gierig om een fatsoenlijke klantenservice in te huren. Of beiden natuurlijk. Vanuit bovenstaande ervaring is het wss beiden.

Ik zou in dit geval gewoon rekeningen gaan blokkeren of naar het juridisch loket gaan of een andere justitiële instelling. Het is simpelweg onwettig wat ze doen, zo moeilijk gaat het niet worden via die weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Waarom is het stopzetten van een abonnement zo lastig? vraag ik me oprecht af..
Ik zou echt niet weten waarom ze een ordernummer nodig hebben om het membership stop te zetten. Je membership is toch gekoppeld aan je e-mail adres/account bij Q, en niet aan een ordernummer van Paylogic? Als je vanuit dat mail adres mailt dan moet het toch voldoende zijn om het e.e.a. stop te zetten?
Sws vreemd dat je het zelf niet gewoon met een vinkje oid in je profiel uit kunt zetten en dat dan je membership weer naar basic gaat en de betalingen stoppen..

Ja ze hebben m'n emailadres en m'n gebruikersnaam van network.
Lijkt me heel sterk dat ze het daarmee niet kunnen cancellen en als de dat niet kunnen zijn het echt ongelofelijke prutsers want een jaar geleden konden ze al aan voelen komen dat mensen nu op zouden willen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 08:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:


Dit formulier maar ingevuld, ben benieuwd of ik hier ooit nog iets op hoor.....
Heb in juni 2021 (vlak voor Defqon @ Home) het membership voor een jaar afgesloten.. Ze hebben dus nog 2 maanden om het op te zeggen voor de volgende incasso (die ik uiteraard gewoon ga tegenouden als die er komt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
tip :)
Citaat:
Q-DANCE - SALES & E-COMMERCE MANAGER (40 UUR)
Als Sales & E-Commerce Manager ben je eindverantwoordelijk voor alle online -verkoopproducten van Q-dance. Jij zorgt voor ervoor dat de juiste KPI’s en strategieën voor Ticketing, Travel, Merchandise, Music, Memberships, PPV & YouTube worden ontwikkeld en de doelstellingen worden behaald in samenwerking met de verschillende teams. Jij bent verantwoordelijk voor het dashboard waar alle data die betrekkingen hebben op Events, Ticketing, Travel, Music, Memberships, Merchandise en YouTube in verwerkt zijn. Je voorziet de organisatie van de juiste data en insights voor de verschillende projecten.


Hier krijg je ook geen reactie op. Ben ondertussen ook al 3 weken verder. Ook geen bevestiging gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel geld voor een paar juristen voor een rechtszaak tegen Q-Music maar een degelijke klantenservice ho maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk waar de prioriteiten liggen dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Wel geld voor een paar juristen voor een rechtszaak tegen Q-Music maar een degelijke klantenservice ho maar.

Voor een dergelijke klantenservice heb je dergelijke mensen nodig en op dit moment is de markt daar erg schaars in.
Neemt verder niet af dat ze het dan wel op orde moeten brengen met het volk wat ze nu hebben. Maar wat ik zo lees is de service niet al te best ondanks het contact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 21:32 
 
Hardtraxxer

Ik vraag me dan echt af... Met al dat gedoe om de dediqated membership op te zeggen via hun info@ e-mail adres. Hoe zou het qua communicatie dan gaan met bedrijven die met hun samenwerken? Mag hopen dat er dan sneller
& beter gecommuniceerd word.

Ik wacht in elk geval nog steeds op duidelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TondH schreef:
hurricane schreef:
tip :)
Citaat:
Q-DANCE - SALES & E-COMMERCE MANAGER (40 UUR)
Als Sales & E-Commerce Manager ben je eindverantwoordelijk voor alle online -verkoopproducten van Q-dance. Jij zorgt voor ervoor dat de juiste KPI’s en strategieën voor Ticketing, Travel, Merchandise, Music, Memberships, PPV & YouTube worden ontwikkeld en de doelstellingen worden behaald in samenwerking met de verschillende teams. Jij bent verantwoordelijk voor het dashboard waar alle data die betrekkingen hebben op Events, Ticketing, Travel, Music, Memberships, Merchandise en YouTube in verwerkt zijn. Je voorziet de organisatie van de juiste data en insights voor de verschillende projecten.


Hier krijg je ook geen reactie op. Ben ondertussen ook al 3 weken verder. Ook geen bevestiging gehad xd

Hmmm op zijn minst zou je toch kunnen vertwachten dat je sollicitatie in goede orde is ontvangen -.-

Nuracore schreef:
Jordy schreef:
Wel geld voor een paar juristen voor een rechtszaak tegen Q-Music maar een degelijke klantenservice ho maar.

Voor een dergelijke klantenservice heb je dergelijke mensen nodig en op dit moment is de markt daar erg schaars in.
Neemt verder niet af dat ze het dan wel op orde moeten brengen met het volk wat ze nu hebben. Maar wat ik zo lees is de service niet al te best ondanks het contact.
Wordt tijd voor een dediqated helpdesk dan! Niet uitbesteed maar met eigen mensen. Zou die uitdaging best aan willen gaan om bij de helpdesk van Q te gaan werken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Wordt tijd voor een dediqated helpdesk dan! Niet uitbesteed maar met eigen mensen. Zou die uitdaging best aan willen gaan om bij de helpdesk van Q te gaan werken :innocent:

Gefeliciteerd, je bent aangenomen!

Als eerste mag je mijn membership opzeggen. Succes en ik hoor het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Wordt tijd voor een dediqated helpdesk dan! Niet uitbesteed maar met eigen mensen. Zou die uitdaging best aan willen gaan om bij de helpdesk van Q te gaan werken :innocent:

Gefeliciteerd, je bent aangenomen!

Als eerste mag je mijn membership opzeggen. Succes en ik hoor het wel!

:innocent: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat lekker met Q. Half maart een refund aangevraagd voor 8 tickets voor XQ Phuture Noize. Akkoord op gekregen. Gisteren (3 dagen voor het feest) bericht ontvangen dat ze het niet meer doen en dat we het maar via Ticketswap moeten verkopen. Schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Gaat lekker met Q. Half maart een refund aangevraagd voor 8 tickets voor XQ Phuture Noize. Akkoord op gekregen. Gisteren (3 dagen voor het feest) bericht ontvangen dat ze het niet meer doen en dat we het maar via Ticketswap moeten verkopen. Schandalig.

Laat me raden. Daar maak je nu verlies op. Ongelofelijk wat een bende graaiers dat eigenlijk zijn joh..

Graag topicnaam veranderen naar Q-Dance niet stelen. bvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Gaat lekker met Q. Half maart een refund aangevraagd voor 8 tickets voor XQ Phuture Noize. Akkoord op gekregen. Gisteren (3 dagen voor het feest) bericht ontvangen dat ze het niet meer doen en dat we het maar via Ticketswap moeten verkopen. Schandalig.


Is Q-Dance overgenomen door de gasten van Fatality?

Ik zou zeggen, verspreiden op zoveel mogelijk platforms. Inclusief akkoord op mail. Kijken hoe snel ze ineens die refund doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Gaat lekker met Q. Half maart een refund aangevraagd voor 8 tickets voor XQ Phuture Noize. Akkoord op gekregen. Gisteren (3 dagen voor het feest) bericht ontvangen dat ze het niet meer doen en dat we het maar via Ticketswap moeten verkopen. Schandalig.


Dit kan toch helemaal niet? Letterlijk akkoord gekregen en dan tijd later middelvinger krijgen? Kan niet wachten tot Tim Hofman een keer voor hun kantoor staat xd xd Met dit tempo gaat ie misschien nog echt ook veel emails over Q krijgen.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen