Hoe zou het commentaar op Hardtraxx op bijvoorbeeld C1 - Psycho zijn geweest als die plaat vandaag als promo was verschenen op het forum? En Music Made Addict?
Als ik terugkijk over de laatste jaren wilde 'wij' hier een aantal jaar geleden hard, en rauw. Dat is het nu. Nu begint hier langzaam de vraag naar euforisch en energiek (ofzo) toe te nemen. Keert dit over een aantal jaar weer helemaal terug, en wordt het hard en duister weer naar kleinere stages gestuurd?
Waarom wel, waarom niet?

Vind het best interessant om te zien wat er gebeurt in de loop der jaren. Wat er voorkomt is volgens mij gewoon een product life cycle maar dan per stroming binnen Hardstyle. Dit forum zou je m.i. in onderstaand plaatje in een van de eerste categorieen kunnen stoppen. Dat is vrij logisch aangezien men zich hier over het algemeen meer wil verdiepen. Volgens mij zou je dan kunnen zeggen dat indien er trends voorspelt moeten worden je het beste kunt kijken naar (een van) de eerste categorie. Dit forum dus.wrote:If the '2009' style becomes popular again in the next year I'm gonna whine as much as euphoric djs are doing right now on social medias just to make a point. Fuck that
Als ik terugkijk over de laatste jaren wilde 'wij' hier een aantal jaar geleden hard, en rauw. Dat is het nu. Nu begint hier langzaam de vraag naar euforisch en energiek (ofzo) toe te nemen. Keert dit over een aantal jaar weer helemaal terug, en wordt het hard en duister weer naar kleinere stages gestuurd?
Waarom wel, waarom niet?