Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zou het commentaar op Hardtraxx op bijvoorbeeld C1 - Psycho zijn geweest als die plaat vandaag als promo was verschenen op het forum? En Music Made Addict?

Chris One schreef:
If the '2009' style becomes popular again in the next year I'm gonna whine as much as euphoric djs are doing right now on social medias just to make a point. Fuck that


Vind het best interessant om te zien wat er gebeurt in de loop der jaren. Wat er voorkomt is volgens mij gewoon een product life cycle maar dan per stroming binnen Hardstyle. Dit forum zou je m.i. in onderstaand plaatje in een van de eerste categorieen kunnen stoppen. Dat is vrij logisch aangezien men zich hier over het algemeen meer wil verdiepen. Volgens mij zou je dan kunnen zeggen dat indien er trends voorspelt moeten worden je het beste kunt kijken naar (een van) de eerste categorie. Dit forum dus.

Als ik terugkijk over de laatste jaren wilde 'wij' hier een aantal jaar geleden hard, en rauw. Dat is het nu. Nu begint hier langzaam de vraag naar euforisch en energiek (ofzo) toe te nemen. Keert dit over een aantal jaar weer helemaal terug, en wordt het hard en duister weer naar kleinere stages gestuurd?

Waarom wel, waarom niet?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag, aanbod en overproductie van tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naar mijn idee is de raw hype weer aan het dalen (of zit ik hier verkeerd?) en vinden steeds meer mensen het te eentonig en onorigineel. Ik zou het tof vinden als de interessante raw door blijft gaan en verhuist naar de eventueel wat kleinere stages.

Ik denk persoonlijk wel dat de ''euforische en energieke ofzo'' hardstyle een opmars maakt. Al zal het nog even duren omdat de raw hype nog wel degelijk aanwezig is. En dan na een tijdje springt iedereen op de bandwagon en zijn we dat over een aantal jaar weer zat en gaan we weer op zoek naar iets anders. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou da's dus waar ik heen wilde. Ik denk dat hij onder de massa nog niet echt aan het dalen is hoor. Aantal nieuwe raw stages toegevoegd weer op een aantal feesten bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nou da's dus waar ik heen wilde. Ik denk dat hij onder de massa nog niet echt aan het dalen is hoor. Aantal nieuwe raw stages toegevoegd weer op een aantal feesten bijvoorbeeld.

Dit. Hardtraxx is hier dus zeker niet representatief voor, waar veel mensen ineens weer naar de euforische kant neigen. De kick/screech formule gaat er bij het grote publiek nog altijd in als zoete koek, en het moet steeds maar harder, scheller en sneller. Tracks als Break Zero - Pain, Sub Sonik - Fuck Y'All If You Doubt Me en Regain - Insane worden nog altijd met open armen ontvangen, terwijl het mijn inziens vrijwel 1 op 1 kopiën van elkaar zijn, maar schijnbaar slaat het wel aan. Ook als ik wel eens de typische iets-té-fanboy comments op een Facebook status van een willekeurige raw-artiest lees, krijg ik gewoon spontane plaatsvervangende schaamte. De rawhype mag dan misschien wel op zijn hoogtepunt zijn, maar ik denk absoluut niet dat we er al snel vanaf zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw is populairder dan ooit. DJ's en Producers hoor ik de laatste tijd ook steeds meer snakken naar iets anders.

Zo sprak ik E-Force een maandje geleden. "Wordt jij nou ook niet moe van kick en screeches de laatste tijd?" vroeg 'ie aan mij. Hij zei dat ie zelf er een beetje moe van wordt om steeds maar weer Seven te draaien maar als 'ie hem niet draait dan komen mensen naar hem toe om te vragen waarom dat 'ie Seven niet gedraaid heeft. Het is ook een lastige kwestie, kan ik me goed voorstellen. Hardstyle anno 2015 trekt nou eenmaal meer en verschillende mensen naar feesten dan dat dat in (pak 'm beet) 2008 was. (Kan ik niet heel veel over zeggen, ik ging pas vanaf 2010)

Maak je dan de afweging om iets anders te draaien dan de grote massa van je verwacht of ga je hetzelfde draaien als dat je 100x eerder heb gedaan omdat het grote deel "het toch allemaal leuk vind als je de hitjes maar draait"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat de echte raw wel in populairiteit gaat afnemen, t is maar de vraag hoe lang dat gaat duren. Misschien splitst raw ook weer op in genres, en praten we over X jaar over "early raw" ofzo.
Alive at night heeft hier vandaag ook nog een artikel over geschreven. Weet niet hoe die site hier in de smaak valt? :P

iig: http://alive-at-night.com/the-great-debate-continues-hardstyles-future-predictions/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nou da's dus waar ik heen wilde. Ik denk dat hij onder de massa nog niet echt aan het dalen is hoor. Aantal nieuwe raw stages toegevoegd weer op een aantal feesten bijvoorbeeld.

Dit. Hardtraxx is hier dus zeker niet representatief voor, waar veel mensen ineens weer naar de euforische kant neigen.

Hardtraxx is sowieso niet repre voor de massa nee, maar ik denk dus wel aardig voor de te verwachten trends. Zie het verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
pim0412 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nou da's dus waar ik heen wilde. Ik denk dat hij onder de massa nog niet echt aan het dalen is hoor. Aantal nieuwe raw stages toegevoegd weer op een aantal feesten bijvoorbeeld.

Dit. Hardtraxx is hier dus zeker niet representatief voor, waar veel mensen ineens weer naar de euforische kant neigen.

Hardtraxx is sowieso niet repre voor de massa nee, maar ik denk dus wel aardig voor de te verwachten trends. Zie het verleden.


Hardtraxx loopt wel voor op de massa. Paar jaar geleden werd hier om raw geschreeuwd en dat is toen ook gekomen. Nu de raw er is wordt er weer wat anders geschreeuwd. Die kant zal het waarschijnlijk ook op gaan. Ik hoop weer dat de rawhype voorbij gaat. Eerst was de beste sfeer altijd op de raw stages. Tegenwoordig vind ik dat op de mainstage meer sfeer hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geloof dat RAW altijd wel populair zal blijven alleen denk en hoop ik dat het wel gaat veranderen. Ben persoonlijk groot fan van Theracords en Spoontech artiesten die in mijn ogen veel meer aandacht verdienen dan bijvoorbeeld een Digital punk met zijn standaard meuk of Unresolved. Veel platen klinken tegenwoordig te eentonig met dezelfde screech en overdreven kicks waardoor het snel saai word en denk dat mensen hier binnekort ook wel op uitgekeken zijn. Producers moeten gewoon weer tracks gaan maken met melodieën inplaats van een anti qlimax want laten we nou eerlijk daar worden we strond ziek van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hardtraxx loopt wel voor op de massa. Paar jaar geleden werd hier om raw geschreeuwd en dat is toen ook gekomen. Nu de raw er is wordt er weer wat anders geschreeuwd. Die kant zal het waarschijnlijk ook op gaan.

Ik denk niet dat je het zo kunt stellen, 'Hardtraxx loopt voor op de massa'. Dat de meeste leden zich willen verdiepen in de scene is juist, maar dat heeft volgens mij totaal geen invloed op waar de scene heen gaat. Wij zijn zo'n klein onderdeel dat we de scene echt niet kunnen sturen. Het aantal leden dat in de Harddrop tracks iets ziet zitten is op één hand te tellen, maar toch wordt dit subgenre alsmaar populairder.

Wat ik me wel afvraag is waarom van alle artiesten 'toevalligerwijs' de smaak is veranderd door de jaren heen. Waarom is er geen enkele artiest meer die early of classics (het dat tegenwoordig zo?) produceert, terwijl er onder fans nog wel weet ik hoe veel mensen van houden. Toeval? Of komt dat toch echt omdat artiesten in de muziek van nu veel meer (geld) zien. Zie vaak het argument voorbij komen dat tracks van toen niet meer in een hedendaagse set passen. Maar mij kun je niet wijsmaken dat, met de techniek van nu, daar geen oplossing voor gevonden kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je ziet ook steeds meer 'haat/afkeer' van de rawboyz tegen de 'normale' hardstyle (luisteraars). Ik kan me daar zo aan ergeren dat ik bijna uit principe alleen nog maar euforisch zou gaan draaien, maarja dan moet het publiek je ook niet meer hebben en dat wil je als DJ zijnde ook niet. Ik denk ook niet dat de raw hype voorlopig stopt, aangezien de doelgroep ook steeds meer verschuift naar laten we zeggen 15 - 19 jarigen, die het maar al te stoer vinden om de hele dag FUCK THE MAINSTREAM, DEFEND THE RAW te roepen. Ik heb dan eigenlijk ook meer problemen met het volk dat die muziek aanspreekt dan de muziek zelf (daar luister ik toch niet naar).

Wat ik echter wel merk is dat er binnen de mainstream hardstyle een lichte verbetering in kwaliteit plaats vindt. Waar het een tijdje geleden meestal nog een simpel melodietje in de opbouw was gevolgd door een slappe anticlimax hoor ik nu steeds meer originele tracks. Probleem is echter wel dat de doelgroep die zich daardoor aangetrokken voelt voor m'n gevoel helaas steeds kleiner wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Je ziet ook steeds meer 'haat/afkeer' van de rawboyz tegen de 'normale' hardstyle (luisteraars). Ik kan me daar zo aan ergeren dat ik bijna uit principe alleen nog maar euforisch zou gaan draaien, maarja dan moet het publiek je ook niet meer hebben en dat wil je als DJ zijnde ook niet. Ik denk ook niet dat de raw hype voorlopig stopt, aangezien de doelgroep ook steeds meer verschuift naar laten we zeggen 15 - 19 jarigen, die het maar al te stoer vinden om de hele dag FUCK THE MAINSTREAM, DEFEND THE RAW te roepen. Ik heb dan eigenlijk ook meer problemen met het volk dat die muziek aanspreekt dan de muziek zelf (daar luister ik toch niet naar).

Wat ik echter wel merk is dat er binnen de mainstream hardstyle een lichte verbetering in kwaliteit plaats vindt. Waar het een tijdje geleden meestal nog een simpel melodietje in de opbouw was gevolgd door een slappe anticlimax hoor ik nu steeds meer originele tracks. Probleem is echter wel dat de doelgroep die zich daardoor aangetrokken voelt voor m'n gevoel helaas steeds kleiner wordt.

Zo ging het toch ook met jumpstyle? Eerst luisterden vooral ouderen daar naar, tot er opeens 12-13 jarigen gingen jumpen. Daar wil de oudere generatie zich van distantiëren en zoekt ze iets nieuws. Zo is het met alles. Als er 'kinderen' naar Raw hardstyle gaan luisteren is het niet 'stoer' meer en zoekt men een alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat hardtraxx vooruitloopt als het gaat om hetgeen wat populair is in hardstyle en inderdaad al helemaal niet de kar kan trekken. Wel denk ik dat het hardtraxx-publiek over het algemeen een totaal andere smaak heeft dan 'al het hardstyle-publiek', mede door het feit dat het gemiddelde hardstyle-publiek niet elke dag met hardstyle bezig is en dus niet uitgekeken raakt op het gebrek aan originaliteit dat zich bijvoorbeeld op dit moment in de raw bevindt. Ofterwijl: Die raw hype zal zich op dit moment denk ik nog even doorzetten, weinig uitzicht op iets nieuws. Bedenk daarbij dat het raw-publiek meestal geen tot weinig affiniteit heeft met melodieuze / oude hardstyle en ik verwacht dat de tweedeling die op dit moment tussen raw / melodieuze hardstyle plaatsvindt alleen maar verder zal toenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zo ging het toch ook met jumpstyle? Eerst luisterden vooral ouderen daar naar, tot er opeens 12-13 jarigen gingen jumpen. Daar wil de oudere generatie zich van distantiëren en zoekt ze iets nieuws. Zo is het met alles. Als er 'kinderen' naar Raw hardstyle gaan luisteren is het niet 'stoer' meer en zoekt men een alternatief.

Ik mag toch hopen dat dit niet de reden is. Je gaat toch niet iets vermijden wat je zelf ontzettend gaaf vind omdat er ook een groep naar luistert waar je niks mee te maken wilt hebben? Je vermijdt iets omdat je er zelf niks meer aan vindt (in dit geval de muziek).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar mij kun je niet wijsmaken dat, met de techniek van nu, daar geen oplossing voor gevonden kan worden.


De techniek etc. is er natuurlijk wel, alleen de vraag is of het wel bij de andere tracks van de set past. Misschien een rare vergelijking alleen dat is voor mijn idee van een Hardcore, naar een House track gaan en daartussen wat Hardstyle kicks proppen.

Sommige tracks passen gewoon niet in hedendaagse tracks, anderen wel. Alleen de vraag is of je je publiek wilt vermaken met een hitjesparade, of met een paar verassende tracks die waarschijnlijk de helft van het publiek niet kent en dus tijdens het spelen van de 'onbekende wat ouder klinkende track' de sfeer wat minder zal worden. 'Want ja, wat moeten wij nou weer doen op deze track die wij niet kennen.' zullen veel mensen denken.

Trouwens zal de raw-hype nog wel even toenemen. Pas als de drukte hiervan afneemt zullen de producers en organisatoren iets anders bedenken om mensen te trekken, denk hierbij aan 'Coming-Up Producers' of meer Euforische stages of juist Qult (Experimenteel) of tenminste iets in die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Ik denk niet dat hardtraxx vooruitloopt als het gaat om hetgeen wat populair

Ik probeerde juist in mijn OP aan te geven dat het verleden mij heeft geleerd dat het wel zo was. Waarom denk jij van niet?

kevin-field schreef:
Bedenk daarbij dat het raw-publiek meestal geen tot weinig affiniteit heeft met melodieuze / oude hardstyle en ik verwacht dat de tweedeling die op dit moment tussen raw / melodieuze hardstyle plaatsvindt alleen maar verder zal toenemen.

Vergis je niet. In die groep zitten een heleboel mensen die net in de scene terecht zijn gekomen. Op het ogenblik wordt die groep bedolven onder een stortvloed van harddroprawcore, en hoeven zij zich niet eens te verdiepen.

Mede doordat er voor elke scheet die uit een studio komt een nieuwe term word verzonnen, en zo boekingen vooraf totaal te regisseren, zullen deze mensen inderdaad niet worden geïntroduceerd met het oude. Er zijn in 2006-2010 zat hardere platen met een hele andere opzet dan tegenwoordig uitgekomen. Kijk voor de aardigheid eens naar setjes van Typhoon/Digital Mindz & Riiho. Dat is m.i. de reden waarom dit publiek geen affiniteit heeft met die hardstyle. Ze zijn er simpelweg nog niet mee geïntroduceerd. Ik vraag mij soms wel eens af wat voor kader dat soort figuren er zelf op na houden. Hoeveel platen zouden zij bijvoorbeeld gehoord hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
'Want ja, wat moeten wij nou weer doen op deze track die wij niet kennen.' zullen veel mensen denken.

Maar dat is toch net de omgedraaide wereld? Je wilt toch verrast worden tijdens een optreden? En daarvan is het ten gehore brengen/ontdekken van muziek die je niet kent een van de makkelijkste manieren? Hoe gaaf is het om ergens in een volle zaal te staan, iets nieuws te horen, te denken 'wauw, wat klinkt dit gaaf' en met een open mond de zaal rond te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor jou ja. Omdat jij al jaren gaat/luistert/draait.

Afgelopen jaren is er een hele grote groep bijgekomen waarvan ik mij afvraag of die over drie jaar luisteren. Als die over drie jaar niet meer van plan zijn om te luisteren gaat jou vlieger niet op. Dan willen ze dus WEL hitjes horen, week in week uit hetzelfde. Alles mee kunnen doen. Alles op veilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik probeerde juist in mijn OP aan te geven dat het verleden mij heeft geleerd dat het wel zo was. Waarom denk jij van niet?


In feite beantwoordt je de vraag zelf: Ik denk dat het huidige publiek gewoon niet meer verder kijkt dan dat z'n neus lang is. Ik zie het in me omgeving, ik zie het op feesten.. meer en meer dagjespubliek dat nog geen 15 artiesten op kan noemen.. laat staan dat ze zich zullen verdiepen in andere artiesten. Ik denk dat dit erger is dan vroeger, of ben ik te pessimistisch?

TiMOTHYb schreef:
Mede doordat er voor elke scheet die uit een studio komt een nieuwe term word verzonnen, en zo boekingen vooraf totaal te regisseren, zullen deze mensen inderdaad niet worden geïntroduceerd met het oude. Er zijn in 2006-2010 zat hardere platen met een hele andere opzet dan tegenwoordig uitgekomen. Kijk voor de aardigheid eens naar setjes van Typhoon/Digital Mindz & Riiho. Dat is m.i. de reden waarom dit publiek geen affiniteit heeft met die hardstyle. Ze zijn er simpelweg nog niet mee geïntroduceerd. Ik vraag mij soms wel eens af wat voor kader dat soort figuren er zelf op na houden. Hoeveel platen zouden zij bijvoorbeeld gehoord hebben?


Ik ben het met je eens dat het Typhoon / Riiho / Minus Militia-publiek weinig platen zal kennen.. sterker nog, ik denk dat ze amper de platen van deze artiesten zelf kennen. Het gaat alleen om stampen, geen gevoel meer in te vinden (Was afgelopen zaterdag op Harder than ever, het is me eerlijk gezegd nog nooit zo opgevallen als toen.. Bij Radical als een gek staan zwaaien en als B-Front draait niet weten wat je ermee aanmoet..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Voor jou ja. Omdat jij al jaren gaat/luistert/draait.

Afgelopen jaren is er een hele grote groep bijgekomen waarvan ik mij afvraag of die over drie jaar luisteren. Als die over drie jaar niet meer van plan zijn om te luisteren gaat jou vlieger niet op. Dan willen ze dus WEL hitjes horen, week in week uit hetzelfde. Alles mee kunnen doen. Alles op veilig.

Maar die hele grote groep is dus zo groot dat ze ineens 'de scene overnemen'? En voor artiesten zijn zij zo belangrijk dat de bestaande fans 'aan de kant geschoven' worden? Natuurlijk is dit overdreven geformuleerd, maar het komt er dus uiteindelijk weer op neer dat artiesten draaien wat de massa wil en niet wat ze zelf willen? Kort door de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
In feite beantwoordt je de vraag zelf: Ik denk dat het huidige publiek gewoon niet meer verder kijkt dan dat z'n neus lang is. Ik zie het in me omgeving, ik zie het op feesten.. meer en meer dagjespubliek dat nog geen 15 artiesten op kan noemen.. laat staan dat ze zich zullen verdiepen in andere artiesten. Ik denk dat dit erger is dan vroeger, of ben ik te pessimistisch?

Ik denk ook dat die groep in zowel verhouding als absolute getallen is toegenomen ja. Dat komt doordat toen ik hardstyle ging luisteren je echt nog moest zoeken. Nu wordt je er bijna mee doodgegooid.

Verder wat jij op HTE had heb ik wel vaker meegemaakt ja. Met Delete en Vazard in het Klokgebouw was het helemaal wazig. Bij D&R had je het gevoel dat iedereen er al doorheen zat, tijdens D&V leek het een begrafenis en om 06:00 uur stond iedereen weer vrolijk te huppelen. Rare gewaarwording.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar die hele grote groep is dus zo groot dat ze ineens 'de scene overnemen'? En voor artiesten zijn zij zo belangrijk dat de bestaande fans 'aan de kant geschoven' worden? Natuurlijk is dit overdreven geformuleerd, maar het komt er dus uiteindelijk weer op neer dat artiesten draaien wat de massa wil en niet wat ze zelf willen? Kort door de bocht.


Ik denk dat sommige artiesten dit wel zullen doen (geld, status, groot publiek). Echter zullen er ongetwijfeld ook artiesten behouden blijven die origineel en creatief genoeg zijn om de scene van nieuwe impulsen te voorzien, zoals dat nu ook het geval is (maar dit zal beperkt blijven). Het kleinere gedeelte bestaande fans zal zich helaas, maar wel logisch, moeten vermaken met exclusievere tracks (lees: minder tracks die ze leuk vinden) en exclusievere feestjes, omdat er gewoon minder animo voor is in vergelijking met hetgeen wat de grote massa wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar die hele grote groep is dus zo groot dat ze ineens 'de scene overnemen'? En voor artiesten zijn zij zo belangrijk dat de bestaande fans 'aan de kant geschoven' worden? Natuurlijk is dit overdreven geformuleerd, maar het komt er dus uiteindelijk weer op neer dat artiesten draaien wat de massa wil en niet wat ze zelf willen? Kort door de bocht.

Ik betwijfel of het echt een proces is waar (het meerendeel van de) artiesten zich mee bezig houden. Ik denk dat je dat het beste kunt bekijken door een artiest te nemen die voor deze/een hype al produceerde, en vervolgens te bekijken hoe erg dat hem veranderd heeft.

Als je bijvoorbeeld naar NC kijkt heb ik het idee dat die zich echt nergens wat van aan trekt. Geen geforceerde raw. Is gedurende de hype gewoon blijven doen wat hij al die tijd heeft gedaan.

Ik heb wel mijn twijfels bij producenten van de meest lege opgefokte rommel van laten we zeggen na zomer 2014. Ook ben ik benieuwd naar wat zij gaan doen als de boel ooit in zou zakken. Gaan ze dan ineens mainstream produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik heb wel mijn twijfels bij producenten van de meest lege opgefokte rommel van laten we zeggen na zomer 2014. Ook ben ik benieuwd naar wat zij gaan doen als de boel ooit in zou zakken. Gaan ze dan ineens mainstream produceren?


Als je er zo inderdaad over nadenkt.. dan kan het toch niet anders zijn dat iedereen nu met de wind mee waait? Anders zou het wel héél erg toevallig zijn als er in 2009 slechts een enkeling aan dacht om 'raw' te maken, terwijl dat er nu wel 100 zijn. Zijn smaken is die paar jaar zoveel veranderd en wil iedereen nu toevallig 'raw' maken en luisteren of wil iedereen bij de hype horen? Ik kies voor het laatste. Al moet ik er wel enige nuance in aanbrengen.. een hype is natuurlijk niet van alleen de hardstyle. Toen ik 5 was was je stoer als je met een houten jojo buiten liep, maar toen ik 8 was deed je alleen mee als je zo een lichtgevend supersonisch ding had.. ging uiteindelijk wel ook weer over. Zie nu iedereen weer met een ouderwetse jojo lopen (geeft hoop voor de hardstyle, alhoewel niet helemaal vergelijkbaar :P ).
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen