Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat de fuck - tijd voor een interview Jor-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me een goed idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar die tekst is niet door hun bedacht dus kun je beter die bedenker vragen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ja, maar die tekst is niet door hun bedacht dus kun je beter die bedenker vragen :innocent:


Het lijkt me niet vreemd als de DJ uitleg geeft hier over. Hij kiest de tekst niks voor niks, en als je het de DJ vraagt kan je ook gelijk de motivatie voor het gebruiken van deze tekst vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Rik schreef:
Ja, maar die tekst is niet door hun bedacht dus kun je beter die bedenker vragen :innocent:


Het lijkt me niet vreemd als de DJ uitleg geeft hier over. Hij kiest de tekst niks voor niks, en als je het de DJ vraagt kan je ook gelijk de motivatie voor het gebruiken van deze tekst vragen.


Ben t helemaal met je eens Mol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Rik schreef:
Ja, maar die tekst is niet door hun bedacht dus kun je beter die bedenker vragen :innocent:


Het lijkt me niet vreemd als de DJ uitleg geeft hier over. Hij kiest de tekst niks voor niks, en als je het de DJ vraagt kan je ook gelijk de motivatie voor het gebruiken van deze tekst vragen.


Ja dat klopt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+ 1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Rik schreef:
Ja, maar die tekst is niet door hun bedacht dus kun je beter die bedenker vragen :innocent:


Het lijkt me niet vreemd als de DJ uitleg geeft hier over. Hij kiest de tekst niks voor niks, en als je het de DJ vraagt kan je ook gelijk de motivatie voor het gebruiken van deze tekst vragen.

Haha, komop jongens denken jullie serieus dat TNT met deze track een politiek statement willen maken ofzo? De enige reden dat ze die vocal hebben gekozen is omdat het wel vet klinkt en omdat het goed in de track past ;)... Zou me niets verbazen als de Italiaanse mannen geen idee hebben waar het over gaat. Sterker nog, het zou me verbazen als ze dat wél hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk er helemaal niks over, heb voor de verandering geen rare complot theorieën klaar hiervoor, maar ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2009 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is het niet:
Double Dutch darkies take YOU back to africa.
They dip u in a vat at the wacky chocolate factory
?

die van TNT dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb hem!

Double Dutch Darkies houdt in dat als je seks hebt met je vriendin (want neem aan dat een kerel niet de pil gaat slikken) dat die de pil slikt en jij de condoom gebruikt. Dubble beveiliging dus. (double dutch). En darkies zal wel met die aids afrikaantjes te maken hebben. ;)

En het Dip you in a vat.. zal misschien wel iets te maken hebben met condooms met een chocolade smaakje?

Maar waarom TNT deze vocal gebruikt hebben.. geen idee, als het goed is staat er ergens op youtube ook een filmpje met de originele vocal er in (uit een of andere toespraak).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha okee leuk om te weten ;)
Naja het boeit mij niet zoveel wat het betekend, vind het gewoon een gruwelijk goeie track (H)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
ik heb hem!

Double Dutch Darkies houdt in dat als je seks hebt met je vriendin (want neem aan dat een kerel niet de pil gaat slikken) dat die de pil slikt en jij de condoom gebruikt. Dubble beveiliging dus. (double dutch). En darkies zal wel met die aids afrikaantjes te maken hebben. ;)

En het Dip you in a vat.. zal misschien wel iets te maken hebben met condooms met een chocolade smaakje?

Maar waarom TNT deze vocal gebruikt hebben.. geen idee, als het goed is staat er ergens op youtube ook een filmpje met de originele vocal er in (uit een of andere toespraak).

Lees eens terug op de vorige pagina's ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat dacht ik al, was alleen even te lui om het op te zoeken :P

wat een kakzooi ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zag em toevallig voorbij komen en ik wist dit nog:

Kijk op 2.07 min! :)

http://www.youtube.com/watch?v=XYyqqy4BnU0
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ohja, dat stond er al! oeps :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 00:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedzo, je hebt zojuist een 1 jaar oud topic gebumpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stof ligt nog op dit topic ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
"Darky" is an old-fashioned term, now considered perjorative, for a black person.


"Dutch" in this case probably refers to a method of processing chocolate; recipes using chocolate are often called "double Dutch" to emphasize their chocolate deliciousness :)


"Double Dutch" is also a children's jumprope game; the rhythm of these lyrics is reminiscent of the rhythm of some of the chants used in jumprope. According to Wikipedia, Double Dutch "became an element of hip-hop culture," so it's possible that the term here refers to both the game and the chocolate.


"Kisses" may be a play on the usual kind and also a well-known chocolate candy produced by Hershey called "kisses."


"Back to Africa" may possibly refer to a historical movement in the 19th century US to send American blacks, both free and slave, back to Africa. Considering the rest of the song, probably not; but it's interesting to read about: http://en.wikipedia.org/wiki/Back-to-Africa_movement


I hope the vat at the wacky factory is self-explanatory.


ff beetje geinternet en je komt dit tegen....gaat een hele andere richting uit dan condooms met chocolade smaak :P

bron: http://www.englishforums.com/English/DoubleDutchDarky/lbdlh/post.htm#924725
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen