Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kan ik in termijnen betalen xd
Hardtraxxer
194 posts member since 2009
last seen Nov 2013
Dames en heren, de prijs is verlaagd naar € 550. Mooie prijs moor een mooie set!!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
jeone wrote:ik wil dat uber grote malboro pak wel hebben :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Mark One wrote:Dames en heren, de prijs is verlaagd naar € 550. Mooie prijs moor een mooie set!!
550. :huh: Echt een spot-prijs voor deze set.. Als ik er nog geen set had gehad had ik hem zeker voor die prijs gekocht..
Misschien kan je hem ook op andere sites waar DJ's zitten aanbieden (als je dat niet al doet).
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
damn als ik het geld gehad had dan was die verkocht :(
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
jeone wrote:ik wil dat uber grote malboro pak wel hebben :P
idd die is echt vet :woot: ...de gear die je hebt staan heb ik zelf thuis ook alleen dan in het zwart :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Edwinn wrote:
Mark One wrote:Dames en heren, de prijs is verlaagd naar € 550. Mooie prijs moor een mooie set!!
550. :huh: Echt een spot-prijs voor deze set.. Als ik er nog geen set had gehad had ik hem zeker voor die prijs gekocht..
Misschien kan je hem ook op andere sites waar DJ's zitten aanbieden (als je dat niet al doet).
Wil je er een paar noemen a.u.b? misschien mis ik er een paar.

Thanks
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Laat het je nog weten. Wel balen van die effecten knop, want ik ben wel iemand die graag met effecten speelt :(
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zelfde als p-stylez ik ben wel geinteresseerd want 550 is rond de prijs die ik zoek ;) alleen jammer van de effecten knop
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
p-stylez wrote:Laat het je nog weten. Wel balen van die effecten knop, want ik ben wel iemand die graag met effecten speelt :(
ja dat is wel zo, maar voor die prijs moeten we eerlijk zijn is wel een goeje deal. Bijna alle effecten die de mixer heeft hebben de CD spelers zelf dus ja, je kan er mee spelen toch? Kom op geeft toe kun je toch niet laten staan deze aanbieding? :yes:

Mark.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Mark One wrote:
p-stylez wrote:Laat het je nog weten. Wel balen van die effecten knop, want ik ben wel iemand die graag met effecten speelt :(
ja dat is wel zo, maar voor die prijs moeten we eerlijk zijn is wel een goeje deal. Bijna alle effecten die de mixer heeft hebben de CD spelers zelf dus ja, je kan er mee spelen toch? Kom op geeft toe kun je toch niet laten staan deze aanbieding? :yes:

Mark.
Jawel, alleen ik zie geen knopjes om phaser/filter/flanger etc korter of langer te maken? of zachter te zetten? of kijk ik fout?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Moet je aan jogwheel draaien.
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Prijs verlaagd € 500!
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik zou als ik jou was echt niet verder zakken met de prijs.. De set is 1100 als je hem nieuw koopt. Dan kan je er echt wel meer dan 500 voor krijgen.. Misschien kan je hem ook nog op andere sites zetten (zoals ik eerder al zei). ;)

http://www.aboutdj.nl/community/viewforum.php?f=4
http://www.djresource.eu/Forum/
http://lsdb.nl/forum/8.html
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Ook met het defect denk je? Veel mensen vallen daar echt over. Ik denk dat ik het maar ga proberen te fixen, de knop zelf kost maar € 9.95.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
300 E
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Mol wrote:300 E
haha xd
heb je opslag gekregen :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Dames en heren vakantiegeld is gestort. Wie wil deze set kopen??
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Yes verkocht, heb eindelijk iemand happy mee kunnen maken.