VERKOCHT!
Last edited by Chris Two on , edited 3 times in total.
Das toch niet veel als je weet dat zo'n ding normaal 300 euro kost voor te laten maken...wrote:100 euor
Als je er een van een feest meeneemt, steel je van destbetreffende organisatiewrote:Kan ik beter zelf 1 mee nemen van een feest, 100 euro is wel veel gevraagd
Hmm iets te duur voor verzenden denk ik.wrote:Je kan hem bij mij thuis ophalen, maar natuurlijk ligt holten niet om de hoek dus is verzending mogelijk
ik kan de verzendkosten voor mijn rekening nemen als dat moet (om je dat laatste douwtje tot de koop te geven)wrote:Hmm iets te duur voor verzenden denk ik.wrote:Je kan hem bij mij thuis ophalen, maar natuurlijk ligt holten niet om de hoek dus is verzending mogelijk![]()
Denk niet dat ik m van je over koop, al vind ik m wel vet.
Ga er over na denken, en overleggen met mn ouders.wrote:ik kan de verzendkosten voor mijn rekening nemen als dat moet (om je dat laatste douwtje tot de koop te geven)wrote:Hmm iets te duur voor verzenden denk ik.wrote:Je kan hem bij mij thuis ophalen, maar natuurlijk ligt holten niet om de hoek dus is verzending mogelijk![]()
Denk niet dat ik m van je over koop, al vind ik m wel vet.
Ik snap dat je hem weg doet als hij te groot is, maar om er dan 100 euro voor te vragen is toch een beetje raar aangezien jij hem gratis heb gekregen..wrote:Nouja. ik verkoop hem tenminste met een goede reden.
Ik kan hem zelf niet kwijt, pakweg omdat hij te groot is!
Daarbij probeer ik een liefhebber voor 75 euro te vinden (moet hij wel op komen halen) en heeft het tenminste een beter doel!
waar woon je?wrote:Ok... 75 euro, mag je hem ophalen (voor die gene die willen)
Maar deze voorwaarden:
75 euro
ophalen
contant betalen
dat is voor mij ook te ver dus deze sla ik overwrote:Valkenswaard, onder Eindhoven
Kun je hem gereserveerd houden tot Februari ?wrote:Valkenswaard, onder Eindhoven
Ligt eraan, wat is de reden?wrote:Kun je hem gereserveerd houden tot Februari ?wrote:Valkenswaard, onder Eindhoven
Klaar met verhuizen.wrote:Ligt eraan, wat is de reden?wrote:Kun je hem gereserveerd houden tot Februari ?wrote:Valkenswaard, onder Eindhoven