Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik verkoop het volgende:
1 x Tonium Pacemaker 120 GB

Verkoopprijs: 200 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Nieuw
Garantie: Nee

Betaling: Overschrijving
Verzending: Koerier / Ophalen

Reden van verkoop:
Heb er 1 keer meegespeeld en ligt voor de rest in de doos in de kast. Is dus ook helemaal nieuw nog (ruikt zelfs nog nieuw).
Leuk aparaat maar aangezien ik mijn draaihobby niet vaak meer uitvoer, verkoop ik nu deze. Zeer innovatief apparaatje. Vraagprijs is 200 euro. Gaat niet voor een onzin bod weg, kost nieuw 349,- dus 100 euro eraf voor een ongebruikt aparaat is al fors, al zeg ik het zelf.


Omschrijving:
De Pacemaker is een ingenieus apparaat dat het gat vult tussen de welbekende iPod en de laptop. Dit hebbeding is een MP3 speler met veel meer mogelijkheden dan dat we reeds gewend waren. Met een interne harde schijf van 120 GB, diverse effecten, loop mogelijkheid, CUE, gain, filter, equalizer functionaliteit en een ondersteuning aan alle hedendaagse geluidsformaten zoals MP3, WAV en WMA mag je deze Pacemaker niet links laten liggen.

De Pacemaker is ongeveer 15 centimeter hoog, slecht 2,3 cm dun en met een TFT display van 4.5 cm/166 DPI haast uniek te noemen. Zoals je ondertussen zult begrijpen is het geen standaard MP3 speler, maar eigenlijk een complete DJ set-up met twee MP3 spelers en een mixer. Zo kan je snel en gemakkelijk crossfaden tussen je hoofdtelefoon en line-out (dubbele crossfader). Nederland is weer een term rijker, namelijk ‘het broekzak DJ systeem’. Voor de al wat doorgewinterde dove DJ's hebben ze deze pacemaker een SNR van 103 dB gegeven, dus kijk uit voor je oren!

Gebruik deze Pacemaker overal en waar je maar wilt want de accu gaat ruim 18 uur mee als er muziek geluisterd wordt en 5 uur bij intensief DJ-en. Naast de Pacemaker krijg je er ook een gratis softwarepakket bij waarmee je muziek kan uitwisselen tussen je Pacemaker en je computer. Deze software zit gekoppeld aan een online community waar je al je zelfgemaakte mixen kan delen met anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

*KICK* Niemand die hier enthousiast van wordt? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok dan! Laatste kans: ik verkoop de Pacemaker voor 200 euro en dan betaal ik ook nog eens de verzendkosten voor je.

:clap: Wie o wie kan ik hiermee verblijden?
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod