F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Beste forumgangers,

Ik plaats dit bericht namens een Student Company waar ik deel van uitmaak. Een Student Company houdt in dat we als vak met een groepje studenten een nieuw product op de markt moeten brengen en verkopen. Het product is inmiddels klaar voor verkoop, dus vandaar dat ik nu met deze mededeling kom.

Ons product is een bidon met een opbergruimte, voor sleutels, pasjes, geld, mobiele telefoon e.d. Deze is open en dicht te draaien waardoor je je spullen overal en altijd bij de hand kan hebben, en niet hoeft onder te brengen in kluisjes of kleedkamers. Ideaal voor de sporter of fitnesser. Verkoopprijs zal liggen rond de 9,95, een zeer schappelijke prijs!

http://www.wix.com/innovatie/speedonsc is onze website waarop het product en ons team te zien is. Bij interesse in ons product kan je een mail sturen naar Speedonsc@gmail.com. Spoedig zal er dan contact worden opgenomen over betaling en adresgegevens voor verzending.

Ik hoop dat er veel geïnteresseerden zijn, je zal ons en jezelf een groot plezier doen!

Met vriendelijke groet,

Bas de Vogel
Medewerker Speedon SC.
Last edited by Firetrap on 09 Feb 2011 20:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Inderdaad een handig ding. Loop altijd met m'n sleutels te zeulen door de sportschool. :P
E
hendig ding.

komt er ook t HT logo op te staan?:P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Treffend, ben net mn mobiel verloren tijdens het hardlopen, dus ik moest 6 kilomter opnieuw lopen :/ .

Gelukkig wel weer gevonden, denk dat ik maar zon ding aanschaf :P.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Inderdaad erg handig, maar als je het naar België moet verzenden gaat het volgens mij wel duur uitvallen ^^
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Wat zijn de verzendkosten?
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
inhoud van de bidon ?
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Ik vind dat studentscompany zo waardeloos he !

dit idee is wel leuk!

Maarw aarom geen eigen domeinnaam en email adres? dit staat zo amateur
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Bas is baas :kiss:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
heel goed idee. Alleen geen interesse.

Wij hadden toen een thermoskan bedacht die zou verwarmen/koelen op zonne-energie haha.
Dus handig op het strand en bijvoorbeeld op wintersport.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Leuk bedacht, maar totaal niet van toepassing voor mij. Loop maximaal 400 meter dus ben nooit ver weg van mn drinken/telefoon etc.