Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Beste forumgangers,

Ik plaats dit bericht namens een Student Company waar ik deel van uitmaak. Een Student Company houdt in dat we als vak met een groepje studenten een nieuw product op de markt moeten brengen en verkopen. Het product is inmiddels klaar voor verkoop, dus vandaar dat ik nu met deze mededeling kom.

Ons product is een bidon met een opbergruimte, voor sleutels, pasjes, geld, mobiele telefoon e.d. Deze is open en dicht te draaien waardoor je je spullen overal en altijd bij de hand kan hebben, en niet hoeft onder te brengen in kluisjes of kleedkamers. Ideaal voor de sporter of fitnesser. Verkoopprijs zal liggen rond de 9,95, een zeer schappelijke prijs!

http://www.wix.com/innovatie/speedonsc is onze website waarop het product en ons team te zien is. Bij interesse in ons product kan je een mail sturen naar [email protected]. Spoedig zal er dan contact worden opgenomen over betaling en adresgegevens voor verzending.

Ik hoop dat er veel geïnteresseerden zijn, je zal ons en jezelf een groot plezier doen!

Met vriendelijke groet,

Bas de Vogel
Medewerker Speedon SC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad een handig ding. Loop altijd met m'n sleutels te zeulen door de sportschool. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 16:55 
 

hendig ding.

komt er ook t HT logo op te staan?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Treffend, ben net mn mobiel verloren tijdens het hardlopen, dus ik moest 6 kilomter opnieuw lopen :/ .

Gelukkig wel weer gevonden, denk dat ik maar zon ding aanschaf :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 19:16 
 
Donateur

Inderdaad erg handig, maar als je het naar België moet verzenden gaat het volgens mij wel duur uitvallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat zijn de verzendkosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

inhoud van de bidon ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dat studentscompany zo waardeloos he !

dit idee is wel leuk!

Maarw aarom geen eigen domeinnaam en email adres? dit staat zo amateur
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:24 
 
Artiest

Bas is baas :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heel goed idee. Alleen geen interesse.

Wij hadden toen een thermoskan bedacht die zou verwarmen/koelen op zonne-energie haha.
Dus handig op het strand en bijvoorbeeld op wintersport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk bedacht, maar totaal niet van toepassing voor mij. Loop maximaal 400 meter dus ben nooit ver weg van mn drinken/telefoon etc.
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod