Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik verkoop het volgende:

Een mooie Malaguti FireFox F15!

Verkoopprijs: 1200 euro
Bieden toegestaan: Ja (vanaf 1200)

Staat: Gebruikt
Garantie: Nee
Betaling: Contant
Verzending: Ophalen

Reden van verkoop:
18 jaar geworden, en wil nu voor mijn autorijbewijs, dus geld nodig ;)

Omschrijving:

Zie link Marktplaats: http://verkopen.marktplaats.nl/paym_sho ... entState=4

GEINTERESSEERD? MAIL ME!

gr. Djordy
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Probeer in het Vraag & Aanbod forum in het thema van de site te blijven. Verkoop dus bijvoorbeeld je DJ gear, Vinyls, kaartjes voor feesten/festivals e.d, maar ga niet offtopic zoals het verkopen van je schoolboeken, telefoons, gadgets, computers e.d.


En 1200 euro ga je er nooit voor vangen ;) in die staat hoe hij eruit ziet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zulke dingen aanbieden past niet echt op Hardtraxx, staat ook in het vraag/aanbod-beleid topic

en een tip: als je er foto's op zet waarop hij WEL schoongemaakt is, denk ik dat je er sneller reacties op zal krijgen..op die 2e foto in je advertentie is hij nou niet bepaald aantrekkelijk..! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een roestbak. Daar krijg je nooit geen 1200 euro meer voor :P Denk dat 600/700 euro realistischer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
zulke dingen aanbieden past niet echt op Hardtraxx, staat ook in het vraag/aanbod-beleid topic

en een tip: als je er foto's op zet waarop hij WEL schoongemaakt is, denk ik dat je er sneller reacties op zal krijgen..op die 2e foto in je advertentie is hij nou niet bepaald aantrekkelijk..! :P


Ik weet het, vond het ook niet echt toepasselijk, maar ik moet hem snel kwijt wegens geldzaken,
vandaar ook in de haast geplaatst zonder schoon te maken :P

Rawbin schreef:
Wat een roestbak. Daar krijg je nooit geen 1200 euro meer voor :P Denk dat 600/700 euro realistischer is


Ja, misschien wel, maar hoog beginnen toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Probeer in het Vraag & Aanbod forum in het thema van de site te blijven. Verkoop dus bijvoorbeeld je DJ gear, Vinyls, kaartjes voor feesten/festivals e.d, maar ga niet offtopic zoals het verkopen van je schoolboeken, telefoons, gadgets, computers e.d.


Lijkt me wel duidelijk :) Succes met de verkoop op marktplaats!
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod