Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 22:36 
 
Hardtraxx Addict

in middels verkocht!

Ik verkoop het volgende:
1x Pioneer DJM-350
2x Pioneer XD-700

Verkoopprijs: 1200 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Gebruikt, maar in goede staat

Garantie: Nee

Betaling: Overschrijving / iDEAL
Verzending: Ophalen

Reden van verkoop:
Aangezien ik tegenwoordig meer interesse heb in een andere hobby (fotografie) en ik ook nog een controller heb
wil ik iemand anders blij maken met deze dj set.


Omschrijving:

Bij deze verkoop ik mijn Pioneer dj set, bestaande uit de DJM-350 en XDJ-700's

Het is een prachtige set voor de beginnende dj, of de de dj die klaar is voor de volgende stap.
De set heeft de kenmerkende pioneer feel en hebben veel van de eigenschappen die de clubstandard modellen ook hebben.

De DJM-350 beschikt over 2 kanalen waarmee je gemakkelijk je volgende track kan in mixen.
Daarnaast is de mixer voorzien van 4 effecten die op je op het masterchannel kan gebruiken. Denk hierbij aan het kenmerkende filter of flanger geluid.
Wat deze speler ook in het bijzonder fijn maakt is de mogelijkheid om via de usb port je mixen op te nemen in .WAV kwaliteit, zodat je deze daarna gelijk
op je computer kan zetten voor nabewerking of direct op je mixcloud/soundcloud/youtube kan zetten.

De XDJ-700 is een beest van een speler.
Hij is voorzien van een prachtig touch-screen, waardoor je gemakkelijk en snel je tracks kan uitkiezen.
Het is zelfs mogelijk om door je nummer te scrollen om zo snel op interessante cue-points te komen.
Ook krijg je een mooi overzicht van de informatie van je track zodat je goed kan inschatten wanneer je het beste de volgende track kan inmixen.
Voor de dj die van harmonisch mixen houdt wordt ook de Toonhoogte aangegeven.
De spelers zijn ook met elkaar te linken, hierdoor hoef je maar 1 usb te gebruiken en zijn beide spelers dus voorzien van dezelfde playlists.
Let op: De spelers zijn USB-only! Het is dus NIET mogelijk om cd's te gebruiken bij deze spelers!

Uiteraard is de dj-set uitgebreid bij mij te testen.

Mijn vraagprijs is 1200.
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod