Ik verkoop het volgende:1 x
Pearl BLX setVerkoopprijs: X euro
Bieden toegestaan: Ja, v.a. 600,-
Staat: Gebruikt
Garantie: Nee
Betaling: Overschrijving / Contant
Verzending: Ophalen
Reden van verkoop:Geen tijd meer om erop te spelen thuis en wil het geld steken in CDJ's.
Omschrijving:Ik verwacht niet de koper hier te vinden, maar wellicht heeft één van jullie een kennis die zo eentje zoekt. Zijn niet vaak te koop tweede hands namelijk.

Ik heb deze kit een aantal jaren geleden tweedehands gekocht en sindsdien altijd met zorg en trots behandeld. Deze is ook nooit buiten geweest voor optredens oid sinds mijn aankoop ervan. Inmiddels heeft deze set helaas ruim een jaar op zolder in de koffers gestaan, dus is het tijd geworden om een nieuwe eigenaar blij te maken.
De Pearl BLX was in zijn tijd een top-of-the-line set. High-end spul dus. De set bestaat uit 10- 12- en 14-inch hangende toms, 16-inch floortom en een 22-inch bassdrum. De hangende toms zijn voorzien van een RIMS-systeem.
De set is te koop eventueel in combinatie met de kofferset (vraagprijs is inclusief). Op dit moment zitten er Evans G2's op met Remo Ambassador reso. Op de bassdrum zit een Evans EQ3 slagvel met een Remo reso vel.
De vellen zijn in goede staat en hoeven voorlopig nog niet vervangen te worden. Eventueel heb ik nog genoeg vellen liggen die gratis meegenomen kunnen worden.
cE9s4PudhcBRuImSkFrQ~~60_85.JPG)