C
Ik verkoop het volgende:
1 x Mountainbike (man)

Verkoopprijs: 40 euro
Bieden toegestaan: Nee

Staat: Gebruikt (1x op gefietst)
Garantie: Nee

Betaling: Contant
Verzending: Ophalen (in Valkenswaard)

Reden van verkoop:
Staat maar in het hok. Wordt nooit op gefietst dus besloten om te verkopen

Omschrijving:
Mountainbike van degelijke kwaliteit.
Heeft 27 versnellingen
1x op gereden, dus zgan.
Banden zijn wel aan vervanging toe (slap door stil staan)
Ophalen verplicht, betalen in contant

Foto's, stuur pb'tje met je mailadres daarin, dan stuur ik ze toe
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vind 40 euro wel goedkoop voor een mountainbike :P is het niet 400 :P ?
C
G1LL wrote:Vind 40 euro wel goedkoop voor een mountainbike :P is het niet 400 :P ?
Ik heb hem ooit gekregen bij mijn fitness abbonement. Voorgenomen te gebruiken alleen niet van gekomen.

Daarom: Goedkoop bedragje, tis degelijke kwaliteit en niet van een merk
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
aah zo :) Naja, ik hoef 'm niet (heb al een fiets :P ) ik vroeg 't me alleen af :)
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Probeer in het Vraag & Aanbod forum in het thema van de site te blijven.
Verkoop dus bijvoorbeeld je DJ gear, Vinyls, kaartjes voor feesten/festivals e.d,
maar ga niet offtopic zoals het verkopen van je schoolboeken, telefoons, gadgets, computers e.d.

:list: :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Nightmarez wrote:Probeer in het Vraag & Aanbod forum in het thema van de site te blijven.
Verkoop dus bijvoorbeeld je DJ gear, Vinyls, kaartjes voor feesten/festivals e.d,
maar ga niet offtopic zoals het verkopen van je schoolboeken, telefoons, gadgets, computers e.d.

Heb je wel een punt eigenlijk, niet zo bij nagedacht! Ach laat 'm maar even staan, misschien wil iemand 'm hebben en zo niet dan gooi ik d'r snel nog een slotje op!
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
En dan zegt de volgende dat ook en die daarna ook en dan hebben we binnen n jaar een 2e marktplaats :thumbsup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Aanstellen kan ook :')
E
Nightmarez wrote:Probeer in het Vraag & Aanbod forum in het thema van de site te blijven.

plak dr ff een zany sticker op:P
C
G1LL wrote:

Heb je wel een punt eigenlijk, niet zo bij nagedacht! Ach laat 'm maar even staan, misschien wil iemand 'm hebben en zo niet dan gooi ik d'r snel nog een slotje op!
Niet bij stilgestaan, misschien een optie om een off-topic Marktplaats sectie te maken?
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
robkuh1990 wrote:
G1LL wrote:

Niet bij stilgestaan, misschien een optie om een off-topic Marktplaats sectie te maken?
Doe maar niet, Hardtraxx is geen marktplaats hé! Ik zet hier een slotje op, denk dat je op marktplaats ook een grotere doelgroep hebt die naar een mountainbike zoekt! :)