PM 
Active topics in Aanbod
- View the latest post: Hardstyle vinyl
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers CD
- View the latest post: Producer Setup (Desk, Speakers, Sub, Geluidskaart en Keyboard)
- View the latest post: VERKOCHT
- View the latest post: Poster van Loudness Klokgebouw 2012 en Beat The Bridge 2014
Moderators
-
PHardtraxxer
- 89 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
70 stuks binnen gekregen en zijn in top conditie.
mochten er mensen zijn die twijfelen, voor 1 euro p.s. is dit echt een koopje.
pkadini wrote:70 stuks binnen gekregen en zijn in top conditie.
15 stuks binnen gehad, prima conditie (hoezen), vinyls zelf nog niet gecheckt.

Heb ze binnen!
Op een enkele hoes zit er een klein gebruiksspoortje (wat echt totaal niet storend is) de meeste zijn als nieuw. Heb er nu 1 gecheckt en klinkt top. Op de rest zitten ook geen krassen oid dus die zullen ook wel goed klinken.
Dus kortom, voor 1 p.s. is dit meer dan de moeite waard. Echt een aanrader
Op een enkele hoes zit er een klein gebruiksspoortje (wat echt totaal niet storend is) de meeste zijn als nieuw. Heb er nu 1 gecheckt en klinkt top. Op de rest zitten ook geen krassen oid dus die zullen ook wel goed klinken.
San Miquel wrote:15 stuks binnen gehad, prima conditie (hoezen), vinyls zelf nog niet gecheckt.
Draidy wrote:Heb ze binnen!
Heb inmiddels een paar platen gedraaid, maar zeer nette kwaliteit.
Zeker een aanrader ja!
Zeker een aanrader ja!
San Miquel wrote:Heb inmiddels een paar platen gedraaid, maar zeer nette kwaliteit.
Zeker een aanrader ja!
Eens kijken wat ik overhoud na de vakantie en dan misschien nog wat bij kopen 
doe maarDraidy wrote:Eens kijken wat ik overhoud na de vakantie en dan misschien nog wat bij kopen
Net 2 nieuwe vinyls binnen en de hoezen zien er allebij veel slechter uit dan die van djpatt 
topSMH wrote:45 platen overgenomen en ze zien er allemaal nog prima uit!, Zeer tevreden
Welke platen zijn ondertussen al verkocht?
Ja is de lijst up2date?
Ik wil er ook wel een aantal waarschijnlijk, maar voor mij is het ter decoratie dus wil met originele hoes iig..
Ik wil er ook wel een aantal waarschijnlijk, maar voor mij is het ter decoratie dus wil met originele hoes iig..
haha al een tijdje niet gekeken
excuse me
excuse me
**
Last edited by djpatt on 21 Nov 2012 22:36, edited 2 times in total.
Paar plaatjes binnen, all looking good 
Wesz91 wrote:Paar plaatjes binnen, all looking good
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2010
- last seen Nov 2013
Vorige week de platen ontvangen, echt in super staat, sommige hoezen ook nog beter als die ik bij freaky records heb gekocht.
Thanks man
ps, is de dj vortrex - come and fight (2007 rmxs) inclusief de alphaverb remix, (volgens mij wel maar weet het niet zeker)
Thanks man
ps, is de dj vortrex - come and fight (2007 rmxs) inclusief de alphaverb remix, (volgens mij wel maar weet het niet zeker)
Remote Control wrote:Vorige week de platen ontvangen, echt in super staat, sommige hoezen ook nog beter als die ik bij freaky records heb gekocht.
Thanks man![]()
zal het even checken, laat ik je nog even weten
dat is um idd, maar je weet dat elke plaat verkeerd geperst is en dat de alpha remix nuked is?Remote Control wrote:Vorige week de platen ontvangen, echt in super staat, sommige hoezen ook nog beter als die ik bij freaky records heb gekocht.
Thanks man![]()