Ik verkoop het volgende:
1 x Dikke PC voor games!
Verkoopprijs: 600 euro
Bieden toegestaan: Ja
Staat: Nieuwstaat!
Garantie: Ja, op alle componenten zit 24 maanden garantie, op sommige 36 maanden (computer is 1,5 jaar oud).
Betaling: Contant
Verzending: Kan opgehaald worden, eventueel wil ik (tegen meerprijs) ook de computer afleveren in heel Nederland. Versturen kan ook, maar de risico's zijn voor de koper!
Reden van verkoop:
Heb helaas geen tijd meer om te gamen (vriendin, studie), er komt een laptop voor in de plaats.
Omschrijving:
Moederbord: Asus Maximus Formula
Processor: Intel Core2Duo E8400
Geheugen: Team Xtreem - 4GB-DDR2 - PC6400
Videokaart: ATi Radeon HD4850 - 512MB-GDDR3
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 - 640GB - 7200RPM
Voeding: OCZ StealthXStream - 600Watt
Behuizing: AeroCool i-Curve - Zwart
DVD-brander: Lite-On LH-20A1S
Mag voor 600 euro de deur uit of tegen elk aannemelijk bod. Computer is vrij stil en koel, CPU wordt gekoeld door een "Scythe Mugen Infinity". Erg fijne computer, heeft al een jaar probleemloos gedraaid op 3,6Ghz.
1 x Dikke PC voor games!
Verkoopprijs: 600 euro
Bieden toegestaan: Ja
Staat: Nieuwstaat!
Garantie: Ja, op alle componenten zit 24 maanden garantie, op sommige 36 maanden (computer is 1,5 jaar oud).
Betaling: Contant
Verzending: Kan opgehaald worden, eventueel wil ik (tegen meerprijs) ook de computer afleveren in heel Nederland. Versturen kan ook, maar de risico's zijn voor de koper!
Reden van verkoop:
Heb helaas geen tijd meer om te gamen (vriendin, studie), er komt een laptop voor in de plaats.
Omschrijving:
Moederbord: Asus Maximus Formula
Processor: Intel Core2Duo E8400
Geheugen: Team Xtreem - 4GB-DDR2 - PC6400
Videokaart: ATi Radeon HD4850 - 512MB-GDDR3
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 - 640GB - 7200RPM
Voeding: OCZ StealthXStream - 600Watt
Behuizing: AeroCool i-Curve - Zwart
DVD-brander: Lite-On LH-20A1S
Mag voor 600 euro de deur uit of tegen elk aannemelijk bod. Computer is vrij stil en koel, CPU wordt gekoeld door een "Scythe Mugen Infinity". Erg fijne computer, heeft al een jaar probleemloos gedraaid op 3,6Ghz.