Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verkoop het volgende:
3 x kaarten voor Festivaart

Verkoopprijs: Het liefst 15 euro, aangezien ik dat er ook voor betaald heb en anders indien niemand dit wil betalen krijg je de kaarten gratis en voor nop, omdat ik toch wil dat iemand er een fijne dag van kan maken :)
Bieden toegestaan: Ja

Betaling: Overschrijving / iDEAL / PayPal / Contant
Verzending: Per E-Mail

Reden van verkoop:
Ik had deze kaarten aangeschaft voor 5 euro per stuk, maar helaas kwam ik er (te laat) achter dat ik donderdag helemaal niet kan en in het buitenland zit.
Omschrijving:
Festivaart. Het hardstyle evenement op Hemelvaartsdag, donderdag aanstaande. Voor meer informatie check feesten/festivaart-het-hemelvaart-festival-op-2-juni-2011-t15779.html

Ik hoor wel of iemand er interesse bij heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:12 
 
Hardtraxxer

Chukkels, ik woon in de buurt, ik ben die dag vrij toevallig, heb nog geen kaartje en was van plan om te gaan. Dus ja, ik heb wel interesse! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb in 1 interesse :$. Gratis zijn alle Hollanders gek op en mijn vriendin wou niet mee omdat ze geen geld voor een kaartje had..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 23:43 
 
Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
Ik heb in 1 interesse :$. Gratis zijn alle Hollanders gek op en mijn vriendin wou niet mee omdat ze geen geld voor een kaartje had..


Ik heb ook in 1 kaartje interesse, gratis is mooi meegenomen, maar ik wil er ook best die 5 euro voor betalen die jij er ook voor betaalt hebt.
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod