Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:48 

Hardtraxxer

Ik verkoop het volgende:
2 x zaterdag ticket WISH Outdoor

Verkoopprijs: 50 euro per stuk

Betaling: Overschrijving / Contant
Verzending: Mail / Ophalen

Reden van verkoop:
Andere plannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:32 

Hardtraxx Veteran

Andere plannen dus wil je er 10 euro winst op maken? Kaarten kosten officieel 40 euro + 15% winst die je mag maken van hardtraxx = €46.

Verlagen die prijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:59 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Andere plannen dus wil je er 10 euro winst op maken? Kaarten kosten officieel 40 euro + 15% winst die je mag maken van hardtraxx = €46.

Verlagen die prijs!

De kaarten kostten officieel 43.50 en dat was ex fee. Dus daar komt dan ook nog fee bij. Dit is dus zeker geen stijging van 15%. Het komt er nog geen eens bij in de buurt.

En volgens mij is met een beetje winst maken niks mis. De koper is blij met de kaarten en ik met wat extra's.

Dus check de volgende keer gewoon even wat je wil gaan zeggen, voordat je wat neerplempt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

Ik bied de officiële kaartprijs voor eentje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

decoupeerzaag schreef:
iMark schreef:

Verlagen die prijs!

De kaarten kostten officieel 43.50 en dat was ex fee. Dus daar komt dan ook nog fee bij. Dit is dus zeker geen stijging van 15%. Het komt er nog geen eens bij in de buurt.

En volgens mij is met een beetje winst maken niks mis. De koper is blij met de kaarten en ik met wat extra's.

Dus check de volgende keer gewoon even wat je wil gaan zeggen, voordat je wat neerplempt.

Nee, 43.50*1.15=50.025, dus je zit er slechts 0,025 cent onder...
Het is maar net wat je wilt, profiteren op kaarten waar een liefhebber meer voor moet betalen dan jij moest doen...

En ik had het inderdaad mis met de 40€ omdat ik de prijs van de passepartout in mijn hoofd had...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:49 

Hardtraxx Newbie

Sommige mensen willen er meer voor hebben de ander verkoopt ze voor minder wat maakt het uit!

Ik wil wel die kaartjes hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:58 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Nee, 43.50*1.15=50.025, dus je zit er slechts 0,025 cent onder...
Het is maar net wat je wilt, profiteren op kaarten waar een liefhebber meer voor moet betalen dan jij moest doen...

En ik had het inderdaad mis met de 40€ omdat ik de prijs van de passepartout in mijn hoofd had...

Tegenwoordig is de fee die er bij komt ook niet mis. Was geloof ik iets van 3.50 per kaart. Maar laten we deze discussie maar stoppen, want mijn kaarten zijn al verkocht.

Meike_x schreef:
Sommige mensen willen er meer voor hebben de ander verkoopt ze voor minder wat maakt het uit!

Ik wil wel die kaartjes hebben.

Dus sorry, maar heb ze helaas net van de hand gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:01 

Hardtraxx Newbie

Oke! Naja jammer dan wish ken ik ook wel missen!
Op naar last world, dominator, ground zero, qbase en pussy lounge!
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod