Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verkoop het volgende:
2 x Pioneer CDJ-850K
1 x Reloop RMX-40 DSP Blackfire
1 x Pioneer HDJ-2000K

Verkoopprijs: 1500 euro
Bieden toegestaan: Nee

Staat: Nieuw
Garantie: Ja (nog 2 jaar )

Betaling: liefst contant als ik ze kom brengen eventueel.
Verzending: Ophalen, of ik kom ze zelf brengen indien het niet te ver in Nederland/Belgie is.

Reden van verkoop:
Voel mij er echt niet goed bij, had beter 6x moeten nadenken voor de aankoop. Draaien met CDJ's is echt niet voor mij nu ik ze hier zo zie staan op m'n tafel. Hopelijk kan ik iemand blij maken met deze verlaagde prijs? Nieuw kost dit ongeveer €2000 bij bax-shop.

Omschrijving:
De verpakkingen (originele dozen) heb ik niet meer of ze zijn verscheurd. Heb ze nooit gebruikt, alleen een paar keer aangezet (voor foto's en zo). Alle kabels en handleidingen/boekjes zitten erbij + cd's van rekordbox die ongebruikt zijn. De Pioneer HDJ-2000-K is al een aantal jaar oud, maar nog steeds in zeer goede kwaliteit (daar zitten zeer lichte gebruikerssporen op, maar de originele doos heb ik nog wel, + het zakje). Gisteren gekocht bij bax-shop, vandaag toegekomen dus ze zijn nieuw. Staat ook op 2dehands/kapaza, voor foto's: http://www.2dehands.be/muziek/audio-app ... 20694.html


Liefst verkoop ik het setje in een keer, maar ze zijn ook afzonderlijk te krijgen:

CDJ 850: €600 per stuk
RMX-40 Blackfire: €200
HDJ-2000: €100

Als je nog verdere foto's wilt of als je nog vragen hebt, wees absoluut niet bang om te vragen, ik antwoord gerust want ze moeten zo snel mogelijk weg. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vraag je voor die hoofdtelefoon alleen? Of wil je meteen alles in 1 keer verkopen?

Als dat laatste het geval is, laat maar zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat vraag je voor die hoofdtelefoon alleen? Of wil je meteen alles in 1 keer verkopen?

Als dat laatste het geval is, laat maar zitten :)

Info wat aangepast. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef je 1000 voor de 2 cdj's en kom ik ze maandag ophalen waar dan ook in Nederland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik geef je 1000 voor de 2 cdj's en kom ik ze maandag ophalen waar dan ook in Nederland!


Voor de duidelijkheid, ik woon zelf in Gent (België). :P En ik heb iemand die tot €1100 wil gaan voor beide CDJ's (die 5 minuten van mij woont), maar wil ze toch echt niet kwijt voor minder dan €1200. Ze zijn nieuw. :P

Prijs verlaagd, laagste dat ik wil gaan, zit nu er al ver onder. FML xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 10:39 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
G1LL schreef:
Ik geef je 1000 voor de 2 cdj's en kom ik ze maandag ophalen waar dan ook in Nederland!


Voor de duidelijkheid, ik woon zelf in Gent (België). :P En ik heb iemand die tot €1100 wil gaan voor beide CDJ's (die 5 minuten van mij woont), maar wil ze toch echt niet kwijt voor minder dan €1200. Ze zijn nieuw. :P

Prijs verlaagd, laagste dat ik wil gaan, zit nu er al ver onder. FML xD


Hoe kan je nou de ene dag zown set kopen, en dan de volgende dag alle verpakkingen al kwijt zijn, en ervan afwillen ? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 02:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Qlown schreef:
G1LL schreef:
Ik geef je 1000 voor de 2 cdj's en kom ik ze maandag ophalen waar dan ook in Nederland!


Voor de duidelijkheid, ik woon zelf in Gent (België). :P En ik heb iemand die tot €1100 wil gaan voor beide CDJ's (die 5 minuten van mij woont), maar wil ze toch echt niet kwijt voor minder dan €1200. Ze zijn nieuw. :P

Prijs verlaagd, laagste dat ik wil gaan, zit nu er al ver onder. FML xD


Hoe kan je nou de ene dag zown set kopen, en dan de volgende dag alle verpakkingen al kwijt zijn, en ervan afwillen ? xD

Vraag ik me inderdaad ook af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik verkoop het volgende:
2 x Pioneer CDJ-850K
1 x Reloop RMX-40 DSP Blackfire
1 x Pioneer HDJ-2000K

Verkoopprijs: 1500 euro
Bieden toegestaan: Nee

Staat: Nieuw
Garantie: Ja (nog 2 jaar )

Betaling: liefst contant als ik ze kom brengen eventueel.
Verzending: Ophalen, of ik kom ze zelf brengen indien het niet te ver in Nederland/Belgie is.

Reden van verkoop:
Voel mij er echt niet goed bij, had beter 6x moeten nadenken voor de aankoop. Draaien met CDJ's is echt niet voor mij nu ik ze hier zo zie staan op m'n tafel. Hopelijk kan ik iemand blij maken met deze verlaagde prijs? Nieuw kost dit ongeveer €2000 bij bax-shop.

Omschrijving:
De verpakkingen (originele dozen) heb ik niet meer of ze zijn verscheurd. Heb ze nooit gebruikt, alleen een paar keer aangezet (voor foto's en zo). Alle kabels en handleidingen/boekjes zitten erbij + cd's van rekordbox die ongebruikt zijn. De Pioneer HDJ-2000-K is al een aantal jaar oud, maar nog steeds in zeer goede kwaliteit (daar zitten zeer lichte gebruikerssporen op, maar de originele doos heb ik nog wel, + het zakje). Gisteren gekocht bij bax-shop, vandaag toegekomen dus ze zijn nieuw. Staat ook op 2dehands/kapaza, voor foto's: http://www.2dehands.be/muziek/audio-app ... 20694.html


Liefst verkoop ik het setje in een keer, maar ze zijn ook afzonderlijk te krijgen:

CDJ 850: €600 per stuk
RMX-40 Blackfire: €200
HDJ-2000: €100

Als je nog verdere foto's wilt of als je nog vragen hebt, wees absoluut niet bang om te vragen, ik antwoord gerust want ze moeten zo snel mogelijk weg. xD


Kan je ze niet gewoon terug sturen naar bax? Niet goed geld terug garantie toch?

ahja je hebt de dozen niet meer.. Misschien B-Stock?
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod