Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VERKOCHT

Afbeelding

Ik verkoop het volgende:
Complete DJ-Set met 2 x Pioneer CDJ-1000mk2 en 1 x Behringer DJX-700

Verkoopprijs: 1250 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Gebruikt
Garantie: Nee

Betaling: Contant
Verzending: Ophalen

Reden van verkoop:
Gebruik ze niet zo vaak.

Omschrijving:
2 x Pioneer CDJ-1000 mk2
2 cd-spelers in goede staat. Knoppen werken allemaal prima en hij is snel met het laden van cd's.

1 x Behringer DJX-700
Een mengpaneel wat qua interface niet veel verschilt van de bekende DJM-800 mengpanelen. Makkelijk te gebruiken mengpaneel voor thuis.

De koper krijgt ook alle kabels er bij, van DAP Audio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit. Zal het er even over hebben thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net prijsje, even overleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

heb em laten zien, even overleggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verkoop je ook alleen de cd spelers ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iedereen kent het wel, dat ene moment dat je iets nieuws, iets aantrekkelijks, iets aanbiedends ontdekt. Het zijn van die momenten dat er geen twijfel meer bestaat in jouw woordenboek. Geen redenering is meer nodig. Iedereen kent dit gevoel. Je staat op, loopt naar de huiskamer toe. Op de bank zit je vader voetbal te kijken. De man heeft een lange dag achter de rug, en wilt alleen maar rustig zijn voetbalwedstrijd bekijken. Dit weet je, hij is immers je vader. Je slaakt je laatste speeksel binnen, en stapt op je vader af. En dan is het moment aangebroken, het moment is daar. Je zoekt wanhopig op het laatste moment nog naar de juiste woorden. En toch waag je het. Ondanks de kans groot is dat jouw ouders je zullen telleurstellen. Toch rolt de vraag van je tong af, en zo je mond uit:

PAPA, MAG IK EEN NIEUWE DIEJEEJ SET KOPEN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik zou eerder vragen willen jullie hem kopen, als ik geld had kocht ik ze van je hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Iedereen kent het wel, dat ene moment dat je iets nieuws, iets aantrekkelijks, iets aanbiedends ontdekt. Het zijn van die momenten dat er geen twijfel meer bestaat in jouw woordenboek. Geen redenering is meer nodig. Iedereen kent dit gevoel. Je staat op, loopt naar de huiskamer toe. Op de bank zit je vader voetbal te kijken. De man heeft een lange dag achter de rug, en wilt alleen maar rustig zijn voetbalwedstrijd bekijken. Dit weet je, hij is immers je vader. Je slaakt je laatste speeksel binnen, en stapt op je vader af. En dan is het moment aangebroken, het moment is daar. Je zoekt wanhopig op het laatste moment nog naar de juiste woorden. En toch waag je het. Ondanks de kans groot is dat jouw ouders je zullen telleurstellen. Toch rolt de vraag van je tong af, en zo je mond uit:

PAPA, MAG IK EEN NIEUWE DIEJEEJ SET KOPEN?



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Teknizion schreef:
Iedereen kent het wel, dat ene moment dat je iets nieuws, iets aantrekkelijks, iets aanbiedends ontdekt. Het zijn van die momenten dat er geen twijfel meer bestaat in jouw woordenboek. Geen redenering is meer nodig. Iedereen kent dit gevoel. Je staat op, loopt naar de huiskamer toe. Op de bank zit je vader voetbal te kijken. De man heeft een lange dag achter de rug, en wilt alleen maar rustig zijn voetbalwedstrijd bekijken. Dit weet je, hij is immers je vader. Je slaakt je laatste speeksel binnen, en stapt op je vader af. En dan is het moment aangebroken, het moment is daar. Je zoekt wanhopig op het laatste moment nog naar de juiste woorden. En toch waag je het. Ondanks de kans groot is dat jouw ouders je zullen telleurstellen. Toch rolt de vraag van je tong af, en zo je mond uit:

PAPA, MAG IK EEN NIEUWE DIEJEEJ SET KOPEN?



:lol: :lol:

:worship:
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod