Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
VERKOCHT

2 x Pioneer CDJ-1000mk2 & 1 x Behringer DJX-700 (Complete dj-set)

Ik verkoop het volgende:
Complete DJ-Set met 2 x Pioneer CDJ-1000mk2 en 1 x Behringer DJX-700

Verkoopprijs: 1250 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Gebruikt
Garantie: Nee

Betaling: Contant
Verzending: Ophalen

Reden van verkoop:
Gebruik ze niet zo vaak.

Omschrijving:
2 x Pioneer CDJ-1000 mk2
2 cd-spelers in goede staat. Knoppen werken allemaal prima en hij is snel met het laden van cd's.

1 x Behringer DJX-700
Een mengpaneel wat qua interface niet veel verschilt van de bekende DJM-800 mengpanelen. Makkelijk te gebruiken mengpaneel voor thuis.

De koper krijgt ook alle kabels er bij, van DAP Audio.
Last edited by Seneeq on , edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ziet er goed uit. Zal het er even over hebben thuis.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
net prijsje, even overleggen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
heb em laten zien, even overleggen :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Verkoop je ook alleen de cd spelers ?
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Iedereen kent het wel, dat ene moment dat je iets nieuws, iets aantrekkelijks, iets aanbiedends ontdekt. Het zijn van die momenten dat er geen twijfel meer bestaat in jouw woordenboek. Geen redenering is meer nodig. Iedereen kent dit gevoel. Je staat op, loopt naar de huiskamer toe. Op de bank zit je vader voetbal te kijken. De man heeft een lange dag achter de rug, en wilt alleen maar rustig zijn voetbalwedstrijd bekijken. Dit weet je, hij is immers je vader. Je slaakt je laatste speeksel binnen, en stapt op je vader af. En dan is het moment aangebroken, het moment is daar. Je zoekt wanhopig op het laatste moment nog naar de juiste woorden. En toch waag je het. Ondanks de kans groot is dat jouw ouders je zullen telleurstellen. Toch rolt de vraag van je tong af, en zo je mond uit:

PAPA, MAG IK EEN NIEUWE DIEJEEJ SET KOPEN?
Artist
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik zou eerder vragen willen jullie hem kopen, als ik geld had kocht ik ze van je hoor.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Teknizion wrote:Iedereen kent het wel, dat ene moment dat je iets nieuws, iets aantrekkelijks, iets aanbiedends ontdekt. Het zijn van die momenten dat er geen twijfel meer bestaat in jouw woordenboek. Geen redenering is meer nodig. Iedereen kent dit gevoel. Je staat op, loopt naar de huiskamer toe. Op de bank zit je vader voetbal te kijken. De man heeft een lange dag achter de rug, en wilt alleen maar rustig zijn voetbalwedstrijd bekijken. Dit weet je, hij is immers je vader. Je slaakt je laatste speeksel binnen, en stapt op je vader af. En dan is het moment aangebroken, het moment is daar. Je zoekt wanhopig op het laatste moment nog naar de juiste woorden. En toch waag je het. Ondanks de kans groot is dat jouw ouders je zullen telleurstellen. Toch rolt de vraag van je tong af, en zo je mond uit:

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Chukkels wrote:
Teknizion wrote:Iedereen kent het wel, dat ene moment dat je iets nieuws, iets aantrekkelijks, iets aanbiedends ontdekt. Het zijn van die momenten dat er geen twijfel meer bestaat in jouw woordenboek. Geen redenering is meer nodig. Iedereen kent dit gevoel. Je staat op, loopt naar de huiskamer toe. Op de bank zit je vader voetbal te kijken. De man heeft een lange dag achter de rug, en wilt alleen maar rustig zijn voetbalwedstrijd bekijken. Dit weet je, hij is immers je vader. Je slaakt je laatste speeksel binnen, en stapt op je vader af. En dan is het moment aangebroken, het moment is daar. Je zoekt wanhopig op het laatste moment nog naar de juiste woorden. En toch waag je het. Ondanks de kans groot is dat jouw ouders je zullen telleurstellen. Toch rolt de vraag van je tong af, en zo je mond uit:

:lol: :lol:
:worship:

Active topics in Aanbod

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago