Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:27 

Hardtraxxer

Ik verkoop het volgende: 1 Kaart Qlimax 2013

Verkoopprijs: 95 euro
Bieden toegestaan: nee

Staat: Nieuw

Betaling: Overschrijving / iDEAL / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen / verzenden

Omschrijving:
Ik verkoop mijn Qlimax kaart. De kaart is gekocht bij event-travel. Opstap is in vlaardingen, maar dit kan ten alle tijden aangepast worden. Ook kan de busreis vervallen en gebruik gemaakt worden van enkel de kaart.
Helaas kan ik zelf niet meer gaan wegens bijkomende kosten voor de overheid dmv bekeuringen.. ;)
Kaart los is €75
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:39 

Donateur

Citaat:
Aanbod
Voor de verkoop van kaarten voor festivals en feesten hebben wij een aparte regeling. Extreem hoge prijzen vragen voor je kaartje(s) zal hier niet gebeuren.

Maximale verkoopprijs van kaarten voor festivals/feesten geldt: originele verkoopprijs + maximaal 15% van de originele verkoopprijs.

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:48 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Citaat:
Aanbod
Voor de verkoop van kaarten voor festivals en feesten hebben wij een aparte regeling. Extreem hoge prijzen vragen voor je kaartje(s) zal hier niet gebeuren.

Maximale verkoopprijs van kaarten voor festivals/feesten geldt: originele verkoopprijs + maximaal 15% van de originele verkoopprijs.

Als je leest, is het een combi ticket, die mij 103 euro heeft gekost :) en als je nog even verder leest dan lees je dat de losse kaart wegkan voor 75€
en volgens mijn laatste berekening is 15% van €65 9,75. Dus als het je dwars zit dat ik €0,25 meer vraag voor me kaart ben ik bereid om deze te wijzigen naar €74,75
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:55 

Donateur

Amazis schreef:
Kevin-Raw schreef:
Citaat:
Aanbod

Als je leest, is het een combi ticket, die mij 103 euro heeft gekost :) en als je nog even verder leest dan lees je dat de losse kaart wegkan voor 75€
en volgens mijn laatste berekening is 15% van €65 9,75. Dus als het je dwars zit dat ik €0,25 meer vraag voor me kaart ben ik bereid om deze te wijzigen naar €74,75

Excuses! Las daaroverheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 12:24 

Hardtraxxer

Je hebt pb
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod