Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:50 

Hardtraxx Veteran

Ik verkoop het volgende:
1 x Pioneer CDJ1000 MK3

Verkoopprijs: 400 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Gebruikt
Garantie: Nee

Betaling: Overschrijving / Contant
Verzending: Ophalen

Reden van verkoop:
Geld groeit me niet meer op de rug. :whistle:

Omschrijving:

Hierbij biedt ik één van mijn CDJ1000's MK3 aan. Een aantal maanden geleden heb ik drie CDJ's overgekocht via Marktplaats. Bij nader inzien gebruik ik er meestal echter maar twee. Een MK3 is duur spul om te laten staan voor die ene keer dat ik wel de derde speler gebruik. Vandaar dat ik besloten heb er één te verkopen.

Ik heb ze zelf maar een aantal maanden in bezit gehad en altijd zo goed mogelijk stofvrij gehouden. De vorige eigenaar heeft ze goed laten onderhouden en het ziet er dan ook nog zeer goed uit.

Zoals gezegd gaat er slechts één de verkoop in. Omdat ze alledrie in zeer goede staat zijn, maakt het mij niet uit welke van de drie er weggaat. Ze kunnen alledrie getest worden. Degene die je het best bevalt, mag je meenemen. :-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:00 

Hardtraxx Veteran

Vraagprijs verlaagd naar 400. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:34 

Hardtraxxer

Zeer aantrekkelijk.. altijd al een pioneer willen hebben (omdat deze anders werken en quen dan mijn numark ndx 400) En deze werken toch wel het zelfde als de djm 2000? Helaas is dit alleen op cd he? Draai altijd op usb..

Ik zie voor ook een ingang, is dit voor SD kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:31 

Hardtraxx Veteran

''De ene keer dat die 3e gebruikt wordt''. Ik zou hier juist goed gebruik van maken, je hebt een 4 kanaals mixer :P . Mixen wordt een stuk uitdagender en leuker als je die 3e juist houd. Zelf weten natuurlijk, ik heb wellicht interesse nog, laat het zsm weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

Haha klopt, maar heb een ander ideetje, waarvoor ik eerst een CDJ en daarna de mixer voor moet verkopen. :P

@ Mike, dat is inderdaad voor SD-kaartjen, kan je cue points op opslaan, waveforms worden erop opgeslagen zodat die niet meer hoeven te laden en dat soort dingen. :) Ze werken inderdaad precies hetzelfde als de 2000's, klein verschilletje met het laden van cuepoints geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 21:45 

Hardtraxxer

chicken schreef:
Haha klopt, maar heb een ander ideetje, waarvoor ik eerst een CDJ en daarna de mixer voor moet verkopen. :P

@ Mike, dat is inderdaad voor SD-kaartjen, kan je cue points op opslaan, waveforms worden erop opgeslagen zodat die niet meer hoeven te laden en dat soort dingen. :) Ze werken inderdaad precies hetzelfde als de 2000's, klein verschilletje met het laden van cuepoints geloof ik.

En hoe werkt het gewoon simpel quen? Je zoekt het punt op en dan? cue? Bij mijn numark zoek je het punt op en daarna play/pauze en snel daarna cue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
Je zoekt het punt op en dan? cue?

Jup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 18:30 

Hardtraxx Veteran

Yup, ik doelde op het laden van hotcue's. Dat werkt net iets anders dan op een CDJ2000. Normaal cue'en is precies hetzelfde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:58 

Hardtraxxer

chicken schreef:
Yup, ik doelde op het laden van hotcue's. Dat werkt net iets anders dan op een CDJ2000. Normaal cue'en is precies hetzelfde. :)

Ah oke heren bedankt! Eigenlijk is het enige + tegenover de cdj800 mk2 dat deze cue points heeft en zwart is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:38 

Hardtraxx Veteran

Heb nog maar 1 keer met een 800's gespeeld, dus ipv zelf de verschillen op te rakelen, heb ik even een topic voor je opgesnord. :)

http://www.tranceaddict.com/forums/show ... 99503.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 00:55 

Hardtraxxer

Heb cdj 800mk2 hier nu thuis staan overgekocht van the picher en ben zeer tevreden, helaas wel wennen zonder usb..
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod