Is B-front & Slim Shore - Scary Noises/Chemical (FUS075) geworden
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
A
Rauw maandje dit, ff denken 
Last edited by Almighty on 23 Dec 2010 16:25, edited 1 time in total.
Teringtandje, dees is moeilijk ga ik nog even een nachtje over nadenken. Psychedelic Trip of Scary Noises (of Strike).. Hmmmmmm 
Last edited by Soulless on 23 Dec 2010 16:24, edited 1 time in total.
Ook weer zo'n lekkere keuze. Ff overdenken weer. 
ARGHHH, dit is wel even wat moeilijker dan TOTW.
Ook maar weer even nadenken, maken voor mij alle 4 kans, maar toch vind ik Crypsis toch iets de mindere van deze 4, dus dan houd ik er 3 over.
Maar dan.

Ook maar weer even nadenken, maken voor mij alle 4 kans, maar toch vind ik Crypsis toch iets de mindere van deze 4, dus dan houd ik er 3 over.
Maar dan.
Hele dikke maand weer, maar ik ben kapot gegaan op Strike bij Loudness, dus dat wordt hem 
Toch maar gegaan voor B-Front & Slim Shore.
Maar de anderen doen er niet voor onder.
Maar de anderen doen er niet voor onder.
Moeilijk
Intro en outro van scary noises zijn egt te lekker. die screeches, maar psychedelic trip heeft zo veel energie.
Scary Noises dan maar, omdat chemical daar ook bijstaat.
Intro en outro van scary noises zijn egt te lekker. die screeches, maar psychedelic trip heeft zo veel energie.
Scary Noises dan maar, omdat chemical daar ook bijstaat.
Crypsis. Allebei de tracks op die release vind ik lekker. Scary Noises doet me niks en de release van Zany is helaas maar 1 track.
Beukmaand. Ik denk dat ik voor Orgins Of Life ga.
Dit is onmogelijk 
Het wordt sowieso niet Toneshifterz en ook geen Zany.
Scary Noises of Strike. Denk dat ik op Strike net iets harder ga.
B-Sides zijn gelijkwaardig. Toch maar Strike dan, met pijn in mijn hart want Scary Noises verdient ook een tune of the month.
Het wordt sowieso niet Toneshifterz en ook geen Zany.
Scary Noises of Strike. Denk dat ik op Strike net iets harder ga.
B-Sides zijn gelijkwaardig. Toch maar Strike dan, met pijn in mijn hart want Scary Noises verdient ook een tune of the month.
I AM NOT DOWN WITH THE STANDARD!!
Pfff en ook nog Strike
Pfff en ook nog Strike
Beste week tot nu toe
Psychedelic Trip
Psychedelic Trip
Origins of Life, mooiste track van Toneshifterz (& Nitrouz) tot nu toe.
Draai m iedere keer nog in m'n setjesOxbow wrote:Psychedelic Trip
Hier tussen kiezen is niet menselijk
September
Ps: bob is met heel weinig verschil de beste
September
Ps: bob is met heel weinig verschil de beste
Mooi kut, kiezen tussen Psychedelic Trip en B-Front/Slim Shore
Denk dat het toch een Psychedelic Tripje wordt
Denk dat het toch een Psychedelic Tripje wordt
hoe bedoel je dit is een lastige keuze.
Heb toch maar voor Strike gekozen.. die break!
Heb toch maar voor Strike gekozen.. die break!
Godver wat is dit moeilijk, toch maar voor Scary Noises/Chemical gekozen.
Moeilijk kiezen voor een Raw Hardstyle liefhebber
.
Ik ga toch voor B-Front & Slim Shore, beide echt geweldige platen. Scary Noises ga ik live zo hard op
, dan lijkt 't wel of die plaat niet ophoud zo geweldig.
+ deze release doet me denken aan de set van B-front @ Q-base, en dat was
Ik ga toch voor B-Front & Slim Shore, beide echt geweldige platen. Scary Noises ga ik live zo hard op
+ deze release doet me denken aan de set van B-front @ Q-base, en dat was
Teering dit was moeilijk. Toneshifterz Meets Nitrouz - Origins Of Life viel wel al instant af voor mij, vind ik echt een rukplaat een kut remake op Atrocious iljkt het wel.
Uit eindelijk toch voor B-Front gegaan, Chemical en Scay Noises knallen er gewoon atlijd gigantisch op bij mij. Psychedelic Trip kan niet alleen tegen die 2 tracks op.
Uit eindelijk toch voor B-Front gegaan, Chemical en Scay Noises knallen er gewoon atlijd gigantisch op bij mij. Psychedelic Trip kan niet alleen tegen die 2 tracks op.
Tering wat is dit moeilijk, kiezen tussen Scary Noises / Chemical en Psychedelic Trip. Ben toch voor de 2e gegaan, aangezien ik die nog dikker vond dan Scary Noises of Chemical, alhoewel dat wel een hele sterke release was.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
origins of life _0_