Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
SMD - All For The Thrill (SCSP028)

Label: Scantraxx Special
Vinyl release: ???
WEB release: 30-07-2010

A1. SMD - All For The Thrill (NC Refix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Scantraxx Youtube
Last edited by Refuze on 14 Jul 2010 22:08, edited 5 times in total.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
smd staat voor snuff movie diggers
  • Snuff of snuffseks is een sadistische ondervorm van necrofilie waarbij iemand seksueel genot beleeft aan het verkrachten en vermoorden van een ander persoon. De uitdrukking 'snuff' is afkomstig van het Engelse 'to snuff out', wat letterlijk het snuiten of doven van een (kaars)vlam betekent (het afdekken met een kap zodat er geen zuurstof meer bij de vlam komt). In bredere betekenis betekent het elimineren, of zich ergens van ontdoen. Het slachtoffer wordt dus geĆ«limineerd, zijn of haar leven wordt 'gedoofd'. Een dergelijke sadistische voorkeur is theoretisch niet ondenkbaar. Bij waar gebeurde lustmoorden en bij verscheidene seriemoordenaars speelt seksueel genot een grote rol bij het uitvoeren van gewelddadige handelingen.

Er zouden mogelijk illegale snuff-films bestaan, waarin echte verkrachtingen en moorden wordt getoond. Bewijs in de vorm van een echte snuff-film is nog nooit geleverd. In oktober 2005 werd een aantal personen tot gevangenisstraffen van veertien jaar veroordeeld, omdat zij drie jonge vrouwen opsloten en tot (dieren)seks dwongen. Vermoed wordt dat zij plannen hadden voor een snuff-film, maar deze werden door hun arrestatie verijdeld.
zieke gasten die noisecontrollers :P
A
Hoop op Dynamite Soundz op de B-kant
Donateur
last seen Oct 2014
Misschien is er een kans dat A1 de orginele is en B kant de NC Refix.
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
Almighty wrote:Hoop op Dynamite Soundz op de B-kant
me to
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
RiStyle wrote:Misschien is er een kans dat A1 de orginele is en B kant de NC Refix.
Zou wel erg zwaar onzinnig zijn :P

Hopelijk gewoon iets leuks erop. Vind die Refix erg vet iig!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Misschien Macabre 2010 erbij.
Donateur
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:
RiStyle wrote:Misschien is er een kans dat A1 de orginele is en B kant de NC Refix.
Zou wel erg zwaar onzinnig zijn :P

Hopelijk gewoon iets leuks erop. Vind die Refix erg vet iig!
Ja klopt, maar daarom is die kans wel anawezig, ookal is die minimaal :P
Refix is idd vet, hopelijk releasen ze de track snel.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
:loving:
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
wie zegt dat er een 2e track op moet komen dan?
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Dakpan wrote:Misschien Macabre 2010 erbij.
Lijkt me sterk want die is geproduceerd onder hun Noisecontroller-alias en die zit bij Fusion en SMD(en ook dit preview filmpje) is van Scantraxx...
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Vind het 3x niks... Macabre 2010 is ook niet meer zo goed als die versie van vroeger.
Donateur
last seen Oct 2014
markextrae wrote:wie zegt dat er een 2e track op moet komen dan?
Niemand. Maar die kans is wel aanwezig xd
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
doe mij maar 'Noisecontrollers - The Darkside Of Emotions' op de B-Side.. die intro is zo geil!!! :bomb:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Het origineel is en blijft toch echt de beste versie van deze plaat. Maar de refix is ook zeker niet mis. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Misschien is er wel geen andere track? Het is een digitale release lijkt me, dus best kans op 1 track denk.
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Denk dat die nieuwe Remix van Headhunterz en Noisecontrollers hierbij komt. Club bizzare. HHZ poste al een preview op zijn youtube account dus lijkt mij logisch dat die dan snel uitkomt. HHZ is ook scantraxx dus zou wel kunnen kloppen want anders was het wel fusion geweest lijkt mij ;)
Hardtraxxer
480 posts member since 2009
last seen Oct 2010
Wous1989 wrote:doe mij maar 'Noisecontrollers - The Darkside Of Emotions' op de B-Side.. die intro is zo geil!!! :bomb:
zal eerder fusion worden denk
Donateur
last seen Oct 2014
The Viking wrote:Denk dat die nieuwe Remix van Headhunterz en Noisecontrollers hierbij komt. Club bizzare. HHZ poste al een preview op zijn youtube account dus lijkt mij logisch dat die dan snel uitkomt. HHZ is ook scantraxx dus zou wel kunnen kloppen want anders was het wel fusion geweest lijkt mij ;)
Denk het niet.
Want dat Club Bizare released word is niet bevestigt. Ook is het al langer bekend dat All For The Thrill released word.
A
The Viking wrote:Denk dat die nieuwe Remix van Headhunterz en Noisecontrollers hierbij komt. Club bizzare. HHZ poste al een preview op zijn youtube account dus lijkt mij logisch dat die dan snel uitkomt. HHZ is ook scantraxx dus zou wel kunnen kloppen want anders was het wel fusion geweest lijkt mij ;)
Save Your Scrap For Victory staat er ook al een geruime tijd op, ook niet gereleased hoor. Shreek Remix kan trouwens ook
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Hoop deze variant. :thumbsup:
R
Hardtraxxer
73 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Sow heeft dat even lang geduurd zeg.. Volgens mij is deze track van 2008 ofzo? Wel gaaf dat ie alsnog uitkomt :thumbup:
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Richy wrote:Sow heeft dat even lang geduurd zeg.. Volgens mij is deze track van 2008 ofzo? Wel gaaf dat ie alsnog uitkomt :thumbup:
ik dacht ook dat deze uit 2008 kwam
maar op de beginpost staat NC fix
dusja, mss dat ze hem nu releasen omdat hij beter klinkt ofzo.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Mooi nummer. Ik luister hem erg vaak op de Defqon cd. :thumbup: