F.N.W klinkt zeker goed 
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Dit is het voor mij net niet. Maar is zeker niet slecht
A-Wak's zijn vorige release op Blutonium was zeer goed te doen. Voornamelijk Engage The Noize!
Na deze te beluistert hebben vind ik F.N.W. echt een heel fijn plaatje om na te luisteren. Lekker zweverig tot rust komen!
Na deze te beluistert hebben vind ik F.N.W. echt een heel fijn plaatje om na te luisteren. Lekker zweverig tot rust komen!
Hele dikke +1!! Lekker plaatje hoor!Tel wrote:A-Wak's zijn vorige release op Blutonium was zeer goed te doen. Voornamelijk Engage The Noize!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
F.N.W. is wel een fijn plaatje ja 
Lol @ samples uit Blutonium Hardstyle Samples 2 :') in F.N.W.
Wel lekker knallend nummertje.. klinkt zeeer apart.. vooral de main.. vind het ERG vet.. erg spacend haha:P
Vind Imagination ook wel wat hebben.. ik wacht de release af.. Het is volgens mij al wel een tijdje stil he bij Blutonium?
Jammer dat zo'n release dan minder aandacht krijgt dan de popi jopie releases.. deze is echt 10 keer beter en origineler IMO..
Wel lekker knallend nummertje.. klinkt zeeer apart.. vooral de main.. vind het ERG vet.. erg spacend haha:P
Vind Imagination ook wel wat hebben.. ik wacht de release af.. Het is volgens mij al wel een tijdje stil he bij Blutonium?
Jammer dat zo'n release dan minder aandacht krijgt dan de popi jopie releases.. deze is echt 10 keer beter en origineler IMO..
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind Imagination toch een stuk leuker hoor! Helaas van die Climax die vind ik niet echt iets maar over het algemeen wel een leuk plaatje! F.N.W vind ik dan weer te saai! 
-
DHardtraxxer
- 426 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
A-Wak!!! 
iemand die dit label weer wat kleur geeft.
wat een synths
wat een synths
Vorige 2 releases van A-Wak waren in mijn ogen ERRUG geslaagd! Nogmaals respect dat iemand op zo'n jonge leeftijd al kwaliteit tracks neer kan zetten!
Zelf was ik helemaal gek van The Creator...
Ik ga de previews express niet luisteren ... Ik hoop dat hij me deze x weer kan verrassen!
Ik ga de previews express niet luisteren ... Ik hoop dat hij me deze x weer kan verrassen!
uhmm hij is al uit hoorDJ D'Railed wrote:Vorige 2 releases van A-Wak waren in mijn ogen ERRUG geslaagd! Nogmaals respect dat iemand op zo'n jonge leeftijd al kwaliteit tracks neer kan zetten!
Ja ik zit nog op mijn werk dus kan ze nog steeds niet kopen! 
Zit zo'n kutfilter bij ons op het systeem
tijd voor een htc/iphoneDJ D'Railed wrote:Ja ik zit nog op mijn werk dus kan ze nog steeds niet kopen!
Of gewoon da filter op 1 of andere manier omzeilen 
F.N.W
Wat een plaat zeg! Heer-lijk! Vorige releases van hem waren ook helemaal vet, ben hier blij mee
Wat een plaat zeg! Heer-lijk! Vorige releases van hem waren ook helemaal vet, ben hier blij mee
Goede release. Een van de weinige op Blutonium die er nog uitspringt. Ook verassende stijl, erg verfrissend
hoop dat hij wat DJ support krijgt met deze tracks
hoop dat hij wat DJ support krijgt met deze tracks
F.N.W. klinkt echt heel dik
lekker apart
Imagination doet mij persoonlijk dan weer weinig ook naar paar keer luisteren.
F.N.W. heerlijke plaat!
lekker apart
Imagination doet mij persoonlijk dan weer weinig ook naar paar keer luisteren.
F.N.W. heerlijke plaat!
Keek al een maandje uit naar FNW. Heerlijk originele plaat.
Imagination is overall aan te horen, de climax vind ik niets aan, maar die mid! (Of hoe het gedeelte op 2:58 ook heet).
KABOOOM!
Imagination is overall aan te horen, de climax vind ik niets aan, maar die mid! (Of hoe het gedeelte op 2:58 ook heet).
KABOOOM!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Hij is goed bezig, lekkere plaatjes! Ook System Activated vind ik erg lekker van A-Wak!