Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
Kan er niet heel veel uit op maken, maar ligt die climax nou op zo'n laag bpm?
Die melodie is toch al eens gebruikt in een Hardstyle track?
-
A
Dit was echt episch
(op de main )
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Vet nummer idd.
Wat me alleen opviel was dat zowel Zatox als Coone hem draaide, maar dat er verschil in beide nummers zat.
Tijdens zatox zaten er vocalen in over MJ is DEAD en dat heb ik bij Coone niet gehoord...
Wat me alleen opviel was dat zowel Zatox als Coone hem draaide, maar dat er verschil in beide nummers zat.
Tijdens zatox zaten er vocalen in over MJ is DEAD en dat heb ik bij Coone niet gehoord...
-
A
Was bij Coone ook! Ging Coone op die stage staan, toch opmerkelijk vermaakt bij CooneStephan_NL wrote:Vet nummer idd.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 9 hours ago
Was echt een vette track gister 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dit was wel ff lekker hoor!
Tatanka heeft deze ook al gedraaid op 7th Sunday, ben blij dat ik nu weet welke track het is. Ik vond hem toen en ook gisteren weer erg lekker! Leuk idee ook om James Brown te switchen voor MJ.
Activator draaide em ook nog. Wel geinig voor een keer, maar ik hoef em nie veel vaker te horen..
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
MJ is DEAD zat ook in de set bij Coone was geen andere =)
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Inderdaad, die melo heb ik al eens voorbij horen komen...iemand???Lyst wrote:Die melodie is toch al eens gebruikt in een Hardstyle track?
Verder wel een leuk trackje, maar Tat & Zat, daar verwacht ik wel meer van...
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Die melodie komt me inderdaad heel bekend voor (uit o.a. een hardstyle plaat), maar ik kan hem maar niet plaatsenDarknezz wrote:Inderdaad, die melo heb ik al eens voorbij horen komen...iemand???Lyst wrote:Die melodie is toch al eens gebruikt in een Hardstyle track?
Verder wel een leuk trackje, maar Tat & Zat, daar verwacht ik wel meer van...
EDIT:
View on YouTube
Ik schaam mezelf nu wel een beetje
LA Style - James Brown Is Dead heb ik afgelopen veldwerk vaak gedraaid dus ik moet zeggen dat dit wel een hele toffe binnenkomer is zo!
Ik hoorde 'm bij The Coooone. Lekker nummertje, leuk gedaan met die vocals!
Vond Coone trouwens opvallend lekker draaien. Eerst al tijdens de afterpartij met Ruthless en daarna op mainstage (van wat ik er van heb meegekregen).
Vond Coone trouwens opvallend lekker draaien. Eerst al tijdens de afterpartij met Ruthless en daarna op mainstage (van wat ik er van heb meegekregen).
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
welk deuntje heeft scooter niet gebruikt
Vond hem op defqon en nu nog echt wel lekker hoor!
MJ Syndrome Zippy:
http://www9.zippyshare.com/v/16980594/file.html
MJ Syndrome Zippy:
http://www9.zippyshare.com/v/16980594/file.html
Last edited by YWalen on 29 Jun 2012 00:27, edited 1 time in total.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Grappig nummertje, ging lekker op Defqon 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
schoot wel in de lach toen ik daar op main stond en ineens zo'n vrouwelijke stem zei; Hi, This is Michael Jackson
Verder erg grappig nummertje en knalde wel lekker toen
Beter dan Fuck You Up in ieder geval zeker!
Verder erg grappig nummertje en knalde wel lekker toen
Beter dan Fuck You Up in ieder geval zeker!
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Baas