Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Beetje standaard plaatje van da Tweekaz, maar hun standaard kan ik wel waarderen. Enorm lange gezang is wel weer vervelend.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
nee dit is niks voor mij 
-
K
Dit klinkt amper op da tweekaz?
En dat gezang lijkt me logisch aangezien een lullaby een slaapliedje is als ik me niet vergis.
En dat gezang lijkt me logisch aangezien een lullaby een slaapliedje is als ik me niet vergis.
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Meer richting de oude da tweekaz (sounds van de climax van hun dance like a pro remix enzo, of iniedergeval rond die tijd)kaboem wrote:Dit klinkt amper op da tweekaz?
logisch is het maar daarom niet minder vervelend
Moet je eens naar Break the Spell luisteren, zitten dezelfde kicks in.Cruelty wrote:Die kicks zijn verre van Da Tweekaz. Melodie klinkt ongelooflijk ongeïnspireerd.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zit wel wat energie in deze track, maar die kicks stuiteren enorm! 
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2012
View on YouTubeCruelty wrote:Die kicks zijn verre van Da Tweekaz. Melodie klinkt ongelooflijk ongeïnspireerd.
Sound is hetzelfde en kick is vergelijkbaar (kan niet duidelijk horen of het helemaal hetzelfde is) zit daar wel een bassline bij die er niet bij zit bij dit nummer.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Defqon.1 Album