S
Bout vocals :thumbdown:
En de track is ook maar belabberd. Waar blijven die epische tracks zoals Gold? Die zomerse feeling etc...
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Spablauw wrote:Bout vocals :thumbdown:
En de track is ook maar belabberd. Waar blijven die knallers zoals Fade To Black?
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jezus, wat een ongeïnspireerde melodie >.<
En de vocals zijn ook niet echt mijn ding...
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Net nog Epic en Dillema zitten luisteren, en dan hoor je dit. Dan wil ik echt spontaan m'n pc het raam uit gooien
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Henk-Jan wrote:
Dakpan wrote:Max Enforcer is echt een fag geworden. Je zou denken dat Evil Activities z'n cashcow is en dat die lekker kon experimenteren met deze alias maar kennelijk wordt z'n hardstyle alias het nu ook.
Echt een dra-ma.
Heb ook echt het idee dat die man maar gewoon een beetje met de flow meegaat nu, en gewoon helemaal niet meer de intentie heeft om ook maar íets toe te voegen.
Dit dus, deze track samengevat:
Slappe kick (komt misschien betere voor in de plaats)
Chaotische melodie
Onsamenhangende mid-intro
Vreselijke vocals

Echt verbazingwekkend om te zien hoe producers hun gegaarde respect door de wc-spoelen met dit soort platen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
emmerick wrote:
Was de hardstyle vorig jaar heel anders dan?
Wie beweert dat?
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
TiMOTHYb wrote:
emmerick wrote:
Was de hardstyle vorig jaar heel anders dan?
Wie beweert dat?
degene die ik quote
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Jezus, die vocal. Ik hoorde gewoon voordat ik de titel wist: "Turn around" ipv "Time to rock". Leer engels pff. voor de rest valt intro me echt mee, klinkt wel lekker, veel drive in die 2e midintro. Climax is idd beetje wat willekeurig gepingel en doet me niet veel..
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
jaron123 wrote:Jezus, die vocal. Ik hoorde gewoon voordat ik de titel wist: "Turn around" ipv "Time to rock". Leer engels pff. voor de rest valt intro me echt mee, klinkt wel lekker, veel drive in die 2e midintro. Climax is idd beetje wat willekeurig gepingel en doet me niet veel..
Volgens mij is er dan eerder wat mis met jou Engels hoor.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Mechanical wrote:
jaron123 wrote:Jezus, die vocal. Ik hoorde gewoon voordat ik de titel wist: "Turn around" ipv "Time to rock". Leer engels pff. voor de rest valt intro me echt mee, klinkt wel lekker, veel drive in die 2e midintro. Climax is idd beetje wat willekeurig gepingel en doet me niet veel..
Volgens mij is er dan eerder wat mis met jou Engels hoor.
Hij zegt inderdaad gewoon Time to rock
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 9 days ago
I know, maar t klinkt gewoon "nederlands-engels" als men begrijpt wat ik bedoel.