Geloof dat er laatst bij TMS [Fusion] achter stond, denk dat het dan nog wel even kan duren.. Frequencerz hebben net een release gehad namelijk. Vind het zelf eigenlijk meer een track voor A2 Records, maar goed.. Blijft een hele dikke plaat! Afgelopen zaterdag op Penoze weer kippenvel, helemaal met die break erbij is ie zooo vet. 
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wat een super plaat 
True story. Vind die eerste climax ook niet erg veel boeiends.Piaaa wrote:Ik moet zeggen een hele vette plaat qua sounds.
Maar waarom gvd nou weer van die graflelijke springerige mainstream kicks en dan ook nog eens pitchkicks...
Al met al een aardige plaat, maar ben niet zo OMGverliefdenshit zoals de rest hier.
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
elke keer dat ik deze plaat luister word die nog beter

Ik vind de eerste climax ook niet zo heel denderend. In dat opzicht vind ik fight for survival veel vetter.dawasiknie wrote:True story. Vind die eerste climax ook niet erg veel boeiends.Piaaa wrote:Ik moet zeggen een hele vette plaat qua sounds.
Maar waarom gvd nou weer van die graflelijke springerige mainstream kicks en dan ook nog eens pitchkicks...
Al met al een aardige plaat, maar ben niet zo OMGverliefdenshit zoals de rest hier.
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Gaat hier nog iets mee gebeuren??
Jadylanhardstyle wrote:Gaat hier nog iets mee gebeuren??
Hij gaat gedraaid worden.
En gereleased.
Daarna wordt hij geluisterd door heel veel mensen.
En verder niks.
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
En weet iemand mischien waarneer die gereleased wordt?? Waar iedereen zo beetje opwachtHenk-Jan wrote:Jadylanhardstyle wrote:Gaat hier nog iets mee gebeuren??
Hij gaat gedraaid worden.
En gereleased.
Daarna wordt hij geluisterd door heel veel mensen.
En verder niks.
Dan had het hier denk ik wel gestaan he.
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Klopt. (Eigenlijk Domme Vraag)wootum wrote:Dan had het hier denk ik wel gestaan he.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Frequencerz & E-Force - Attention (Fusion 146) now available on the Fusion Youtube Channel!
Releasedate: 25 june 2012.
deze kan dus dicht
Spijtig dat hij dus niet met de break gereleased zal worden.
Ik hoop stiekem toch dat die er bij komtVincent_ wrote:Spijtig dat hij dus niet met de break gereleased zal worden.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Releases.