Kan ook Can't Hold Me Back zijnEl Mare wrote:Nee dat is 146.InsaneJunkie wrote:Intervention wrote:Leuk plaatje, wordt aangeschaft
Hopelijk wordt 145 de donkey rollers release
Active topics in Hardstyle
Moderators
Blehhhh wat een paupernummer
Helemaal niet mijn ding dit.
Donkey Rollers - Hoodoo Voodoo / Sleeping Souls (FUSION149)Perry'd wrote:Kan ook Can't Hold Me Back zijnEl Mare wrote:Nee dat is 146.Intervention wrote:Leuk plaatje, wordt aangeschaft
Hopelijk wordt 145 de donkey rollers release
Er staat nergens een betrouwbare bron dat dat die DR release wordt.
Precies, Johan heeft me zelf verteld dat er nog niks vast staat. Ze kunnen op het internet zetten wat ze willen ,maar zolang de release hier niet staat is er nog niks officieël bekendwootum wrote:Er staat nergens een betrouwbare bron dat dat die DR release wordt.
OT:
Vette track, zou wel tof zijn geweest als ze edits hadden gemaakt van andere steden :p
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
lekker zomersdit 
Prima, lekkere energie. Net heel origineel ofzo, maar hier kan ik wel op los!!
True that, niet bij nagedacht haha. Ik dat geval heb ik niks gezegd.Perry'd wrote:Precies, Johan heeft me zelf verteld dat er nog niks vast staat. Ze kunnen op het internet zetten wat ze willen ,maar zolang de release hier niet staat is er nog niks officieël bekendwootum wrote:Er staat nergens een betrouwbare bron dat dat die DR release wordt.![]()
Waarom doen ze hier niet Slim Shore & Code Black - Time Of Your Life erbij?
Net zo makkelijk toch?
Net zo makkelijk toch?
Dat is volgens mij het anthem voor WiSH Outdoor, dus daarom een aparte release, anders was dit wel een 2-tracker geworden (denk ik)Fusionmania wrote:Waarom doen ze hier niet Slim Shore & Code Black - Time Of Your Life erbij?
Net zo makkelijk toch?