Ga toch weg man. 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Knal er een simpel sinuskickje onder en maak er een houseplaat van zou ik zeggen...
Zo iets?Arboza wrote:Knal er een simpel sinuskickje onder en maak er een houseplaat van zou ik zeggen...
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Idd, op 126 bpm zou dit een prima als een zomerse progressive house track door kunnen. maar dit... Nee dit klinkt echt niet.Arboza wrote:Knal er een simpel sinuskickje onder en maak er een houseplaat van zou ik zeggen...
Sound Rusherz zijn niet voor niets flink gepromoot door Mental Theo. Heeft niks met geld te maken dus.
Wat een bagger dit, kan terecht in het andere muziek topic :'). Kan er geen hardstyle van maken.
Wat een bagger dit, kan terecht in het andere muziek topic :'). Kan er geen hardstyle van maken.
+1urbandesigner wrote:Sound Rusherz zijn niet voor niets flink gepromoot door Mental Theo. Heeft niks met geld te maken dus.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Hebben ze er gewoon een kick onderplakt?Struikrover wrote:Zo iets?Arboza wrote:Knal er een simpel sinuskickje onder en maak er een houseplaat van zou ik zeggen...
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
het is ook een bootleg die ze hebben gemaakt he , gaat dus niet gereleased worden of wat dan ook.Struikrover wrote:Zo iets?Arboza wrote:Knal er een simpel sinuskickje onder en maak er een houseplaat van zou ik zeggen...
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dus? Het is alsnog poep.emmerick wrote:het is ook een bootleg die ze hebben gemaakt he , gaat dus niet gereleased worden of wat dan ook.Struikrover wrote:Zo iets?Arboza wrote:Knal er een simpel sinuskickje onder en maak er een houseplaat van zou ik zeggen...
verder gaat alles wel goed denk ik zo..... WTF!
kauwgombal waarom plaats je dit uberhaupt
kauwgombal waarom plaats je dit uberhaupt
Dit is een godsgeil house nummer. En bedankt, naar sound rusherz hoef ik niet meer om te kijken, wat is dit belabberdStruikrover wrote:Zo iets?Arboza wrote:Knal er een simpel sinuskickje onder en maak er een houseplaat van zou ik zeggen...