Waarom heet dit Italian Tribute? Wel een vette track.
Related topics
- View the latest post: Adaro - Italian Tribute (Dark Pact Kick Edit)
- View the latest post: Adaro - The Italian Tribute (TTC092)
- View the latest post: Adaro - The Italian Tribute
- View the latest post: Adaro - Dark Universe Night | Podcast.002 | Bouncing Ball (Adaro Tribute Mix)
- View the latest post: A Tribute To Italian Hardstyle [5]
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hij is lekker inderdaad. De tijd erbij zetten is misschien ook wel handig (56:15)
Heerlijk deze, maar waar de fuck ken ik hem nou weer van, klinkt zo bekend in de oren... of zou die eerst een andere naam krijgen?
Vocals zijn van Helltunnel. 
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, beetje dezelfde ingrediƫnten als in de meeste Adaro tracks.
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, beetje dezelfde ingrediƫnten als in de meeste Adaro tracks.
Dit is volgens mij een mash-up/remix van Technoboy - Tales from a Vinyl. Klinkt lekker moet ik zeggen!kaalface wrote:Heerlijk deze, maar waar de fuck ken ik hem nou weer van, klinkt zo bekend in de oren... of zou die eerst een andere naam krijgen?
Dit is de track die voorheen altijd Technoboy - Tales from a Vinyl (Adaro Remix) werd genoemd, maar hij heet nu schijnbaar anders.
-
A
Waaaaaaaaa, beste track van HWS12!
RETETETE RETETETE RETETETETE
RETETETE RETETETE RETETETETE
Heeft vrij weinig met Italian te maken, behalve dan dat de vocals ooit een een keer in een italiaanse track zijn gebruikt 
Misschien dat Adaro een pizza zat te eten terwijl hij deze track produceerde?
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Hard hoor 
Lekker zomerschijfje
Begin steeds meer fan van Adaro te worden, wat een sfeer kan die man maken in een track zeg
Hier update:
View on YouTube
Lekker zomerschijfje
Begin steeds meer fan van Adaro te worden, wat een sfeer kan die man maken in een track zeg
Hier update:
View on YouTube
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Shit man, fucking vette track! Adaro 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wat ging deze lekker op Loudness! 
Fatsoenlijke kicks eronder en je hebt een redelijke plaat.
ik weet niet wat ik er van vind. beetje zelfde stijl van adaro wat ik wel echt vet vind, maar nu vind ik die kicks niet bepaald hoorbaar
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Daar verder!Dakpan wrote:Stond er al:
Adaro - The Italian Tribute