Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
-
K
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dikke nummers. Maar we zijn niet anders gewend van TOA. Waarom staat Dj Hidden eigenlijk appart?
Omdat die track van Hidden is, en de ander van TOA? Hidden is onderdeel van TOA he, niet in zijn eentje. Daarnaast is Hidden (net als Eye-D, de ander) zijn DnB naam, en TOA de Crossbreed naam.MacMichael wrote:Dikke nummers. Maar we zijn niet anders gewend van TOA. Waarom staat Dj Hidden eigenlijk appart?
TOA heeft echt niet alleen Crossbreed hoor
Maar verder klopt het 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Edit: Oeps, had niet goed gekeken. Excuses.Steffnov wrote:Omdat die track van Hidden is, en de ander van TOA? Hidden is onderdeel van TOA he, niet in zijn eentje. Daarnaast is Hidden (net als Eye-D, de ander) zijn DnB naam, en TOA de Crossbreed naam.MacMichael wrote:Dikke nummers. Maar we zijn niet anders gewend van TOA. Waarom staat Dj Hidden eigenlijk appart?
Wat een cleane sounds weer.
Jammer dat het mij niet aanspreekt.
Headphone wisdom zou dan nog mijn keuze zijn geweest.
Jammer dat het mij niet aanspreekt.
Headphone wisdom zou dan nog mijn keuze zijn geweest.
Laatste release van de Hybrid serie trouwens. Ze gaan zich nu volledig focussen op Crossbreed ipv DnB op een kant en Crossbreed op de andere kant.
Wel een hele dikke afsluiter van de serie hoor.
Wel een hele dikke afsluiter van de serie hoor.
Laat ze maar weer eens iets als Industrial Cooking Spray of Destruction of Motherfucking Ants of Sithspawn maken
-
K
Don't fear the darkness is echt heel erg fijn
Elke keer dat ik Headphone Wisdom hoor, wordt 'ie weer lekkerder 
en lekkerder en lekkerder......wat een meesterwerk!STAN- wrote:Elke keer dat ik Headphone Wisdom hoor, wordt 'ie weer lekkerder
Dit is de preview van Headphone wisdom, er staat nu 2x dftd..

Zo dan
Klinkt echt heel erg lekker!
Nooit gedacht dat ik zoiets nog is echt lekker ging vinden
maar vind Headphone Wisdom echt gruwelijk vet! 
Nooit gedacht dat ik zoiets nog is echt lekker ging vinden
Mee naar PRSPCT woensdag.Henk-Jan wrote:Zo danKlinkt echt heel erg lekker!
Nooit gedacht dat ik zoiets nog is echt lekker ging vindenmaar vind Headphone Wisdom echt gruwelijk vet!
-
K
Dakpan wrote:Mee naar PRSPCT woensdag.Henk-Jan wrote:Zo danKlinkt echt heel erg lekker!
Nooit gedacht dat ik zoiets nog is echt lekker ging vindenmaar vind Headphone Wisdom echt gruwelijk vet!
Woensdag allebij