Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
En dan de manier waarop Fenix Beessjlieder zegt ...
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Vincent_ wrote:En dan de manier waarop Fenix Beessjlieder zegt ...
Beetje huilen om te huilen dit vind ik... is toch perfect engels :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hoe kun je nou UA als titel gebruiken voor een hardstyle track.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
TiMOTHYb wrote:Hoe kun je nou UA als titel gebruiken voor een hardstyle track.
ran-d & adaro deden dat ook geloof ik eens, weet niet zo goed meer. maar dat schijnt ook wel een goeie track te wezen. zegt men hoor...
Donateur
last seen Aug 2024
Hahahaha. :/
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
TiMOTHYb wrote:Hahahaha. :/
ja wtf, die vraag, too obvious :P
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik ben niet het type persoon dat tracks/DJ/producers af gaat kraken maar dit is wel een trieste boel.. en zoals al meer gezegd hier snap ik niet dat iemand zoals hij een anthem maakt voor dit feest?! Deze jonge heeft in de hardstyle scene nog helemaal niks toegevoegd. Hij word helemaal de hemel ingeprezen bij Bass Events en dat is een trieste zaak.

-1 voor vriendjespolitiek
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Lowrenz wrote:Ik ben niet het type persoon dat tracks/DJ/producers af gaat kraken maar dit is wel een trieste boel.. en zoals al meer gezegd hier snap ik niet dat iemand zoals hij een anthem maakt voor dit feest?! Deze jonge heeft in de hardstyle scene nog helemaal niks toegevoegd. Hij word helemaal de hemel ingeprezen bij Bass Events en dat is een trieste zaak.

Ik heb zelf sowieso al het idee dat de organisatoren aan vriendjespolitiek doen. BassEvents --> Dirty Workz
Q-Dance --> Scantraxx
B2s een klein beetje --> Fusion
Donateur
last seen Aug 2024
In elke organisatie, bedrijfstak of land heerst vriendjespolitiek, dus zo gek is dat niet. Het is echter wel triest dat dit soort mensen anthems mogen maken. Wat nog erger is, is dat hij het vervolgens totaal verneukt. Had dan liever iemand genomen die al 30 anthems heeft gemaakt, dat vind ik dan tenminste nog positieve vriendjespolitiek.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
iMark wrote:
Lowrenz wrote:Ik ben niet het type persoon dat tracks/DJ/producers af gaat kraken maar dit is wel een trieste boel.. en zoals al meer gezegd hier snap ik niet dat iemand zoals hij een anthem maakt voor dit feest?! Deze jonge heeft in de hardstyle scene nog helemaal niks toegevoegd. Hij word helemaal de hemel ingeprezen bij Bass Events en dat is een trieste zaak.

Ik heb zelf sowieso al het idee dat de organisatoren aan vriendjespolitiek doen. BassEvents --> Dirty Workz
Q-Dance --> Scantraxx
Klopt. prophet stond afgelopen jaar als laatste act op Qlimax en Defqon Australie.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
emmerick wrote:
iMark wrote:

Q-Dance --> Scantraxx
Klopt. prophet stond afgelopen jaar als laatste act op Qlimax en Defqon Australie.
The Prophet is sowieso al een beetje overrated... of zal ik het over de datum noemen?
R
2 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Hmmm..
Laat ik er gewoon niks over zeggen. -.-
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
nee dit is echt niks voor mij :(
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
HAAAAAAAAAAA! WE'VE GOT YOU oh nee.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
Nando wrote:HAAAAAAAAAAA! WE'VE GOT YOU oh nee.
:P :P
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
wat een bout track zeg.. nogsteeds die van The Vision niet overtroffen
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
InsaneJunkie wrote:
tommetjeuh wrote:En weer gaat de gemiddelde kwaliteit van anthems (zelfs van hardstyle algemeen) weer drastisch omlaag, wat een schande...

hier ben ik het met eens! , echt drama anthem dit
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Hoe wel Hard Driver me tot nu toe redelijk kan boeien vind ik dit een flinke tegenvaller zeg. Bijzonder matig anthem. :/ Zal totaal niet blijven hangen, net zoals het anthem vorig jaar trouwens.

Noisecontrollers - Bassleader 2008 Anthem
The Vision - City Never Sleeps (2010 Anthem)

Heeul wat beter spul was dat!