jooow
thanks voor dit heldensetje
thanks voor dit heldensetje
Dankjewel, vond het al zo gek. Plaat is voor zover ik weet alleen op Scantraxx gedraaid vorig jaar, waarna hij zo slecht ontvangen is dat ik m nooit meer terug heb gezien in n setsjoerd.o wrote:Rammuluh is niet gedraaid door deze mannen! Dus neem de set gerust mee Snor
Rammeluh komt uit Sensation Black 2006 hoorSnor wrote:Dankjewel, vond het al zo gek. Plaat is voor zover ik weet alleen op Scantraxx gedraaid vorig jaar, waarna hij zo slecht ontvangen is dat ik m nooit meer terug heb gezien in n setsjoerd.o wrote:Rammuluh is niet gedraaid door deze mannen! Dus neem de set gerust mee Snor
Mol wrote:naaaiz!
Sorry to say, maar je bent alsnog een track vergeten.. Voor Time komt nog Atrocity (B-Front Remix).DjFrontliner wrote:Here's the real tracklist:
Tracklist:
01. X-Qlusive Holland Intro (Q-dance)
02. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
03. Frontliner - Greenhouse
04. Frontliner - Time
05. Frontliner & B-Front - Become the Sky
06. Frontliner - On the Rise
07. B-Front - Development
08. Frontliner - The First Cut
09. Toneshifterz - Sahara
10. Frontliner - Frozen
11. B-Front - Darkside
12. Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
13. Zatox & Activator - Oxygen
14. Frontliner & B-Front - Magic
Gisteren is alles normaal uitgezonden.. Dus ja.Teknizion wrote:Nieuwe link, dus ook nieuwe set? Want die ik dus had gedownload was niet om aan te horen.
DR werd net uitgezonden omdat het een liveact was. (geen toestemming dus)The Viking wrote:zouden ze ook niet samen het QLimax anthem gemaakt hebben???? OF zouden dat dan de Donkey Rollers zijn omdat die set niet uitgezonden mocht worden???![]()
verder een Super SET
En toen was hij er opeens 6 dagen laterKhadber wrote:DR werd net uitgezonden omdat het een liveact was. (geen toestemming dus)The Viking wrote:zouden ze ook niet samen het QLimax anthem gemaakt hebben???? OF zouden dat dan de Donkey Rollers zijn omdat die set niet uitgezonden mocht worden???![]()
verder een Super SET
Qlimax anthem hoor je vanzelf wel, dat kan ieder moment eens opduiken. Hou gewoon rustig youtube in de gaten..