Erg lekkere plaat 
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
leuke plaat alleen het mist het vette wat al hun andere platen wel hadde.
Luister deze eens, en Phuture Noize - Fire In The Hole
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Joykill wrote:Erg lekkere plaat
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Cruelty wrote:Intro kick heeft wel iets weg van de kicks van Code Black.
Denk dat het een grapje was ivm die Code Black discussie gisteren.WZY wrote:Cruelty wrote:Intro kick heeft wel iets weg van de kicks van Code Black.echt totaal niet imo
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
Die heb ik gemistNando wrote:Denk dat het een grapje was ivm die Code Black discussie gisteren.WZY wrote:Cruelty wrote:Intro kick heeft wel iets weg van de kicks van Code Black.echt totaal niet imo
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Denk dat het een grapje was ivm die Code Black discussie gisteren.
Je bedoelt op zijn fb? was wel mooie discussie ja, helaas heeft hij hem alleen verwijderd
-
N
Op t eerste gehoor lijkt t me niet veel.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
zou deze misschien op het zany album komen? of word dit een nieuwe release samen met die remix van een track van rammstein?
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Dertien in een dozijn Fusion plaat, heeft niets van wat de vette Donkey releases van weleer zo goed maakte. Typisch zo'n plaat die je na een half jaar nooit meer hoort.
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
Is dat niet zo bij alle tracks van tegenwoordigrevbass wrote:Dertien in een dozijn Fusion plaat, heeft niets van wat de vette Donkey releases van weleer zo goed maakte. Typisch zo'n plaat die je na een half jaar nooit meer hoort.
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
ik denk dat deze me sleeping souls komtForbidden Phobia wrote:zou deze misschien op het zany album komen? of word dit een nieuwe release samen met die remix van een track van rammstein?
Kick lijkt op een verbeterde Chain Reaction / Crypsis kick.
Vind dit nummer echt een epische melodie hebben.
Zwaar dikke plaat. Mijn helden de donkey's stellen me wederom niet teleur 
Itt tot die Revolution Is Here-remix een doorsnee plaat. Veel te veel de typische Pitcher-stijl...
Niet dat ik het slecht vind, maar Donkey Rollers-platen zijn toch meestal net iets specialer dan dit
Niet dat ik het slecht vind, maar Donkey Rollers-platen zijn toch meestal net iets specialer dan dit
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Wat een brute sfeer! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
ga je oren en mond spoelentomac wrote:Kick lijkt op een verbeterde Chain Reaction / Crypsis kick.
Ik vind ook dat hierin veel te veel de Pitcher-stijl wordt gebruikt, terwijl Donkey Rollers altijd een eigen sound hebben gehad. Ik vind de track dan ook meer een dertien-in-een-dozijn track, iets wat ik nog nooit gehad heb bij een Donkey Rollers track. Leuk voor nu, geen blijvertje voor over een jaar.dawasiknie wrote:Itt tot die Revolution Is Here-remix een doorsnee plaat. Veel te veel de typische Pitcher-stijl...