Last edited by MLSounds on 28 Mar 2012 13:38, edited 2 times in total.
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Deze kerel heeft al best een aantal leuke tracks gemaakt. Ran-D heeft 'm nog gesupport ergens, zie totaal geen reden om te stoppen voor deze gast. Vind deze track wel wat minder.Henk-Jan wrote:Gewoon stoppen hier.
Ik denk niet dat Henk Jan het over Goldkind heeft.Taxi wrote:Deze kerel heeft al best een aantal leuke tracks gemaakt. Ran-D heeft 'm nog gesupport ergens, zie totaal geen reden om te stoppen voor deze gast. Vind deze track wel wat minder.Henk-Jan wrote:Gewoon stoppen hier.
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Niet het beste inderdaad, maar het heeft wel iets vind ik.derniels wrote:klinkt wel leuk
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
als je hier iets plaatst waarom dan niet gewoon de officiele preview ipv jezelf promoten?
View on YouTube
View on YouTube
Dat van Ran-D wist ik niet. Dat kanaal promoten loopt wel goed de spuigaten uit.emmerick wrote:als je hier iets plaatst waarom dan niet gewoon de officiele preview ipv jezelf promoten?
View on YouTube
Heeft deze artiest een officiele release gehad dan? Naam zegt me echt helemaal niks.
Uit nieuwsgierigheid even geluisterd maar vind het echt heel erg standaard.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
hij is met een ep bezig die later dit jaar uitkomt dus deze is nog niet uit, gold kind is ook niet heel erg bekend maar maakt zo nu en dan wel wat leuks.Henk-Jan wrote:Dat van Ran-D wist ik niet. Dat kanaal promoten loopt wel goed de spuigaten uit.emmerick wrote:als je hier iets plaatst waarom dan niet gewoon de officiele preview ipv jezelf promoten?
View on YouTube
Heeft deze artiest een officiele release gehad dan? Naam zegt me echt helemaal niks.
Uit nieuwsgierigheid even geluisterd maar vind het echt heel erg standaard.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Dus hij heeft nog geen releases? Dan mag het hier ook niet staan.
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
wel bijnaJurheinen wrote:Dus hij heeft nog geen releases? Dan mag het hier ook niet staan.
http://www.junodownload.com/products/el ... 929716-02/
en ADARO support hem niet Ran-D
MitchellLuijks, van mij mag je ook wel wegwezen van dit forum, inderdaad waarom zo'n zielige rip neerzetten? De kicks komen er bij de officiele preview al een stuk beter uit, vind dit zeker niet verkeerd klinken 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Dus als iemand je support betekent dat je overal maar dingen neer mag zetten?Dutch92 wrote:wel bijnaJurheinen wrote:Dus hij heeft nog geen releases? Dan mag het hier ook niet staan.
http://www.junodownload.com/products/el ... 929716-02/
en ADARO support hem niet Ran-D
Sowieso is deze persoon hier alleen maar om zijn kanaal te promoten. Vind de tracks die hij post tot nu toe niet boeiend.
Alphaverb draaide nog Goldkind - Elevate in zijn Substream Show. Moet zeggen dat ik al lang op de release van dat nummer wacht, heerlijke track!
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
luistert wel lekker weg
alleen wel erg jammer van die gap dat je je eigen kanaal promoot maar dan een kut qual rip erop smijt die de track absoluut niet ten goede komt
alleen wel erg jammer van die gap dat je je eigen kanaal promoot maar dan een kut qual rip erop smijt die de track absoluut niet ten goede komt
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Even geluisterd, en die is ook best nice!wouzer wrote:Goldkind - Elevate