Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
View on YouTube

Nummer vind ik wel vet alleen vind ik het wel nog dat hun sound nog ene beetje te blij is.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind hem wel vet! Maar die andere "nieuwe" preview (Funky Get Looze) is nog veel vetter!

View on YouTube
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Als hun kicks niet zo dom zouden zijn zou het al een stuk gruwelijker klinken.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:Als hun kicks niet zo dom zouden zijn zou het al een stuk gruwelijker klinken.
:worship:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Khadber wrote:Ik vind hem wel vet! Maar die andere "nieuwe" preview (Funky Get Looze) is nog veel vetter!

View on YouTube
Die opbouw :sick:

Da Tweekaz zijn echt de enige artiest waar ik de muziek echt op mute zet als ze voorbij komen. Happy crap.
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
het is wat vrolijk, maar dat is nou eenmaal hun ding, hoef je ze niet gelijk op af te rekenen, ga je toch lekker donkey rollers luisteren ofzo =]
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lyst wrote:
Khadber wrote:Ik vind hem wel vet! Maar die andere "nieuwe" preview (Funky Get Looze) is nog veel vetter!

View on YouTube
Die opbouw :sick:

Da Tweekaz zijn echt de enige artiest waar ik de muziek echt op mute zet als ze voorbij komen. Happy crap.
Funky Get Loose is de enige die ik dik vind van ze. Allemaal blije troep inderdaad, maar deze heeft een anticlimax :D
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
ik vind ook alleen funky get looze leuk en die anthem die ze voor club whiplash maakte was ook vel vet :)
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Hey, don't touch my Shizzle! :mad:
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Rickie wrote:ik vind ook alleen funky get looze leuk en die anthem die ze voor club whiplash maakte was ook vel vet :)
Die anthem is heerlijk :) vooral omdat ie lekker snel is. En een geweldige intro heeft.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
opzich wel redelijke remix... vraag me alleen af of al die remixen die ze gemaakt hebben nog iets mee gedaan gaat worden?

Deze remix is echt meesterlijk namelijk!!! :loving:
View on YouTube

Die intro is zo gruwelijk :D (alleen kan je die bass niet zo goed horen, maar geloof me... die is heerlijk :D )
Hardtraxxer
96 posts member since 2009
last seen Jun 2014
mario en luigi die een track van the prophet anaal verkrachten in mijn ogen :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Doe mij maar het origineel van Shizzle maar Funky Get Looze klinkt wel lekker :yes: Niks mis met die kicks van ze. Vond dat blije mario liedje van ze toen ook wel grappig, voor een weekje of twee
Last edited by maarten1410 on 28 Oct 2009 11:56, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
499 posts member since 2009
last seen Dec 2014
inderdaad,
geef mij maar de gewone Shizzle my Dizzle!
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
de gewone SMD vind ik toch leuker en het beste nummer van Da Tweekaz blijft Edgez tot nu toe. ;)
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020

View on YouTube
Vind 'm wel nice! Hij is idd wel wat blij
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wow SUPER VETTE REMIX! :bomb: :love: :drool: